matooo píše:pozri okolo tandemu ci ti tam netecie nafta to je jeho jediny problem urcitym vekom moze tesnenie povolit...
mozes vymenit aj termostat ked je vadny tak sa ti pomalsie zohreje motor v zime = vysoka spotreba
Jedine co som si teraz vsimol ked su take minusi tak ze sa mi auto zohrerieva v celku normaln, ale vzdycky skoncila rucicka presne v strede a ted skonci rusicka asi o 4 mm nize mezdi stredni a tou palickou nize a od tud se nehne uz. tak nevim jestli to resit. jinak vsechno funguje jak ma.
ten tandem jsem skontroloval a netece tam nic.
Termostat sa ti zasekava a drzi na 70 C, vymenit.
AUDI TT 1.8 T QUATTRO 225bhp - predane
AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav
presne tak termostat je vadny vymen ho ked treba tak mozes aj chladiacu vymenit a vyskusaj urcite sa ti zlepsi spotreba!!!
potom budeme riesit dalej problem mozno sa to termostatom aj vyriesi
Termostat vymeneny teplota uz ide krasne do 90 stupnou. Spotreba rovnaka alebo fakt minimalny rozdiel. V kazdom pripade auto ide na mo pocit trosku tichsie ale asi som len moc domislavy. Idem este spravit log ci sa nieco zmenilo.
Humo píše:Termostat vymeneny teplota uz ide krasne do 90 stupnou. Spotreba rovnaka alebo fakt minimalny rozdiel. V kazdom pripade auto ide na mo pocit trosku tichsie ale asi som len moc domislavy. Idem este spravit log ci sa nieco zmenilo.
Hodim to potom sem.
Placebo efekt Inac daco ta nie je v poriadku, pri 2200 ot mas tlak o 300mBar vyssi ako pozadovany....
AUDI TT 1.8 T QUATTRO 225bhp - predane
AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav
Humo píše:Termostat vymeneny teplota uz ide krasne do 90 stupnou. Spotreba rovnaka alebo fakt minimalny rozdiel. V kazdom pripade auto ide na mo pocit trosku tichsie ale asi som len moc domislavy. Idem este spravit log ci sa nieco zmenilo.
Hodim to potom sem.
Placebo efekt Inac daco ta nie je v poriadku, pri 2200 ot mas tlak o 300mBar vyssi ako pozadovany....
To je len opozdenie regulacie, kym zareaguje natocenim lopatiek a znizenim tlaku. Je to len prelegulovanie. Ja to mam tak isto. Kym ten tlak nevystreli hore a nedrzi sa nad 2500 (viac senzor tlaku neukaze), tak to je "celkom" v pohode.
No pani odjazdene cela nadrz je fuc a 700 km na 62 L cize 9L/100km to si myslim ze je vela. A vazne som sa snazil teraz 50 percent z toho boli dialnice. a viac ako 120 som nesiel
chosepm píše:teplota paliva a hodnoty kanálu 13 máš ok? Vačka neni ohoblovaná?
Jaka ma bit teplota paliva ? A hodnoty kanalu 13 sem nekontroloval muzu se na to kouknout.
Teplota paliva:
Kanal 007 Snímač teploty
Naměřené hodnoty při zapnutém zapalování, vypnutém, vychladnutém motoru:
1) Teplota paliva
na snímači teploty paliva -G81
Bolo by tiez dobre spravit log kanalu 007, pri studenom motore cca 20 minut a potom ho nahodit.
Skontroluj kanaly 013 a tiez 015 a nahod logy.
AUDI TT 1.8 T QUATTRO 225bhp - predane
AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav