A jakou tlošťku toho HDS sis tam nechal dat 3,5mm nebo 4mm, respektive na kterou tloušťku obložení ty NM garantujou. Jen pro zajímavost. Ta cena 600,- je supr
Máte někdo přeobloženo na 240mm lamele těch 4mm, jestli te to v pohodě?
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
ale borec říkal že když to mu budeš dávat garde tak se ta organika rozpadne... a pak dát kovo keramiku ale to bavil se o závodech a tak takže na běžnej provoz budu vědět v týdnu
Ahoj, kamaradovy jsem menil turbo na 96 kw sharanu a po výměne udajne ze klouže spojka.Spojku jsem dal novou i se setrvákem a stále klouzalo .Dal jsem original spojkovou sadu a stale klouzalo.Nakonec jsem rozebral prevodovku a byly protočené 5 a 6 kolo převodu, které jsou tam pouze nalisovany a nalepeny.Nevydrželo to ten výkon.Tak chci říct jestli tě to na ty OCT nedělá to samé. (klouzalo to 3 4 5 6 , 1 a 2 nic)
no tak to mi radši ani neříkej.... Ale myslím si že to ke kravina nebot ty kola tam určitě nejsou nalepeny nebot se pousovaj aby zařadila na hnane hřídeli a na hnaci jsou na klínku tak newim a když se strhne klínek tak to musí rachodit jak prase spíš synchron byl v čudu ne
U organiky je problém, že se při velký zátěži ohřeje víc, než je zdrávo a to organický pojivo (směs nějakých pryskyřic) začne ztrácet svoji pevnost a ta lamela se začne bortit, vytrhávat z ní kovový vlákna(výztuha) a pak to začne prokluzovat. Nejdříve se to projevuje na vyšší kvalty, tak 5. a 6. HDS obložení má v sobě mnohem víc výztuh (měděnejch vláken) a proto snese vyšši teplotu.
Jinak, pokud je to spojkou, tak HDS lamela by to měla zpravit.
Tak stará lamela byla s jedne strany sjeta až na nýty a spálena strana k setrváku jakž takž přítláčák uplně v prdeli a křivý jak prase ložisko vůle tak 4mm gufero drželo a setrvák taky dobrej měřili to nějakýma přípravkama takže tak asi vypadá spojka po 200 tisíc
No vidiš, já ji po 350 tis rozebral, lamela tenší o necelý milimetr jinak OK a to posledních 150 tis určitě nemělo míň jak 400Nm. Na 460Nm občas smekla a 480 ji udolalo. Dal jsem jen lamelu, setrvák a přítlačák jsem nechal, ložisko jsem preventivně dal jiný ale bylo naprosto OK...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS