spojka 96 kw (chip 120 kw) -prokluzuje!!!

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

A jakou tlošťku toho HDS sis tam nechal dat 3,5mm nebo 4mm, respektive na kterou tloušťku obložení ty NM garantujou. Jen pro zajímavost. Ta cena 600,- je supr :)

Máte někdo přeobloženo na 240mm lamele těch 4mm, jestli te to v pohodě? :?
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Novacek.marian
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2011, 20:34

Příspěvek od Novacek.marian »

měřil jsem to šuplerou a 4.1mm
Novacek.marian
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2011, 20:34

Příspěvek od Novacek.marian »

ale borec říkal že když to mu budeš dávat garde tak se ta organika rozpadne... a pak dát kovo keramiku ale to bavil se o závodech a tak takže na běžnej provoz budu vědět v týdnu
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já mám přeobloženo v renovaku 3,6mm a 480Nm a drží. origo by měla pokud je OK držet i přes 400 vpohodě
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
pavel tdi
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 03 dub 2007, 07:41

Příspěvek od pavel tdi »

Ahoj, kamaradovy jsem menil turbo na 96 kw sharanu a po výměne udajne ze klouže spojka.Spojku jsem dal novou i se setrvákem a stále klouzalo .Dal jsem original spojkovou sadu a stale klouzalo.Nakonec jsem rozebral prevodovku a byly protočené 5 a 6 kolo převodu, které jsou tam pouze nalisovany a nalepeny.Nevydrželo to ten výkon.Tak chci říct jestli tě to na ty OCT nedělá to samé. (klouzalo to 3 4 5 6 , 1 a 2 nic)
Novacek.marian
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2011, 20:34

Příspěvek od Novacek.marian »

no tak to mi radši ani neříkej.... Ale myslím si že to ke kravina nebot ty kola tam určitě nejsou nalepeny nebot se pousovaj aby zařadila na hnane hřídeli a na hnaci jsou na klínku tak newim a když se strhne klínek tak to musí rachodit jak prase spíš synchron byl v čudu ne
Dreamer
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2011, 14:31
Bydliště: Kostelec nad Orlicí

Příspěvek od Dreamer »

U organiky je problém, že se při velký zátěži ohřeje víc, než je zdrávo a to organický pojivo (směs nějakých pryskyřic) začne ztrácet svoji pevnost a ta lamela se začne bortit, vytrhávat z ní kovový vlákna(výztuha) a pak to začne prokluzovat. Nejdříve se to projevuje na vyšší kvalty, tak 5. a 6. HDS obložení má v sobě mnohem víc výztuh (měděnejch vláken) a proto snese vyšši teplotu.
Jinak, pokud je to spojkou, tak HDS lamela by to měla zpravit.
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

A pokud nepomůže lamela, tak křivý setrvák.
Novacek.marian
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2011, 20:34

Příspěvek od Novacek.marian »

Tak stará lamela byla s jedne strany sjeta až na nýty a spálena strana k setrváku jakž takž přítláčák uplně v prdeli a křivý jak prase ložisko vůle tak 4mm :-D gufero drželo a setrvák taky dobrej měřili to nějakýma přípravkama takže tak asi vypadá spojka po 200 tisíc
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

No vidiš, já ji po 350 tis rozebral, lamela tenší o necelý milimetr jinak OK a to posledních 150 tis určitě nemělo míň jak 400Nm. Na 460Nm občas smekla a 480 ji udolalo. Dal jsem jen lamelu, setrvák a přítlačák jsem nechal, ložisko jsem preventivně dal jiný ale bylo naprosto OK...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“