Otáčky startéru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 260
- Registrován: 29 bře 2007, 18:08
- Bydliště: Kamenický Šenov
Odpovědi: 0
Otáčky startéru
Ahoj,daj se nějak změřit otáčky starteru pomocí Vag-comu?předem děkuji.
Prodej náhradních dílů Všech Značek za Nákupní Ceny, drobné opravy aut(výměna oleje, brzdy,výfuky),autoelektro, karosářské práce, diagnostika , ostatní dle dohody
- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
jo, dělá se to tak jak píšeš, odpojíš čerpadlo (stačí třeba vyndat pojistku), a startuješ a koukáš na vagu, kolik to točí... Nedoporučuji to dělat delší dobu, kvůli možným škodám...lucky.jack píše:To nevím, ale jediný jak by se dalo tak v bloku 3 koukat na otáčky motoru kolik to točí. Možná líp s logováním aby si to měl uložený a nemusel to odhadovat až ti to naskočí. Nebo odpojit naftu aby to nenaskočilo. Ale je to jenom moje teorie...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33578
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
dík nikdy jsem nevěděljak na toa fakt prověříš otáčky 870 až 9OO milošRider.23 píše:jo, dělá se to tak jak píšeš, odpojíš čerpadlo (stačí třeba vyndat pojistku), a startuješ a koukáš na vagu, kolik to točí... Nedoporučuji to dělat delší dobu, kvůli možným škodám...lucky.jack píše:To nevím, ale jediný jak by se dalo tak v bloku 3 koukat na otáčky motoru kolik to točí. Možná líp s logováním aby si to měl uložený a nemusel to odhadovat až ti to naskočí. Nebo odpojit naftu aby to nenaskočilo. Ale je to jenom moje teorie...

Miloši, jako skoro pokaždé sem nepochopil, jak svůj příspěvěk myslíš...slovacek.milos píše:dík nikdy jsem nevěděljak na toa fakt prověříš otáčky 870 až 9OO milošRider.23 píše:jo, dělá se to tak jak píšeš, odpojíš čerpadlo (stačí třeba vyndat pojistku), a startuješ a koukáš na vagu, kolik to točí... Nedoporučuji to dělat delší dobu, kvůli možným škodám...lucky.jack píše:To nevím, ale jediný jak by se dalo tak v bloku 3 koukat na otáčky motoru kolik to točí. Možná líp s logováním aby si to měl uložený a nemusel to odhadovat až ti to naskočí. Nebo odpojit naftu aby to nenaskočilo. Ale je to jenom moje teorie...

BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Re: Otáčky startéru
Mates17 píše:Ahoj,daj se nějak změřit otáčky starteru pomocí Vag-comu?předem děkuji.
Jen tak ...na jakem aute? V popisu?
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
Mysli, že snížením počtu logovanejch kanálů se zvýší frekvence logování.flubber píše:To bude asi fakt chtít vyřadit čerpadlo. Loguje se 3x za vteřinu a do té doby ti motor chytne, takže na logu nemusíš nic vidět. Dá se nějak ve VAGu zvýšit četnost čtení dat za vteřinu, nebo je to dané protokolem?
Oct asv 2000, DieselPower
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33578
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
takže abys aspon jednou pochopil:Rider.23 píše:Miloši, jako skoro pokaždé sem nepochopil, jak svůj příspěvěk myslíš...slovacek.milos píše:dík nikdy jsem nevěděljak na toa fakt prověříš otáčky 870 až 9OO milošRider.23 píše: jo, dělá se to tak jak píšeš, odpojíš čerpadlo (stačí třeba vyndat pojistku), a startuješ a koukáš na vagu, kolik to točí... Nedoporučuji to dělat delší dobu, kvůli možným škodám...
autoelektrikář z autorizáku araver strážnice byl na školení
na školení mu řekli: motor TDi počítá s otačkami startaru v rozmezí 87O až 9OO otáček pokud jsou otáčky pod 87O jsou problémy se starty
napičš jak jsi to pochopil,
je to v návaznosti na teplé starty mně se dařilo zvedat startovací dávku, a v autozáku veškeré problémy s teplým startem vyřešili novým akumulátorem,

Tak to sem pochopil jako pěknou hloupost, dyť startér udělá tak 350ot, mnohým lidem ani ne... Takže to měl být odkaz na hloupost některých autorizovaných servisů, nebo sem fakt tak hloupej já a nechápu to furtslovacek.milos píše:takže abys aspon jednou pochopil:Rider.23 píše:Miloši, jako skoro pokaždé sem nepochopil, jak svůj příspěvěk myslíš...slovacek.milos píše: dík nikdy jsem nevěděljak na toa fakt prověříš otáčky 870 až 9OO miloš
autoelektrikář z autorizáku araver strážnice byl na školení
na školení mu řekli: motor TDi počítá s otačkami startaru v rozmezí 87O až 9OO otáček pokud jsou otáčky pod 87O jsou problémy se starty
napičš jak jsi to pochopil,
je to v návaznosti na teplé starty mně se dařilo zvedat startovací dávku, a v autozáku veškeré problémy s teplým startem vyřešili novým akumulátorem,miloš


BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG