VYMAČKANE ULOŽENÍ PD - VW Passat 1.9Tdi 96kw AVF 2003

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

jericho-3 píše:Chtěl jsem ze zeptat, stane se to i u hlavy, kdy z ní nikdo trysky nevyndaval a jsou tam utaženy předpisově, nebo je to hlavně u hlav koumáků, kteří je vyndavají každý týden, aby zkusili jiné..? Jestli je to přirozené, tak potom povolují samovolně črouby a tryska se v hlavě M.dá, a tím vyšlehá díru...A je zkušenost, po kolika asi km jsou s tím problémy..? Samozřejmě je jasné, že určitý pohyb tam asi bude, protože takové rázy, co tryska musí snášet, se někde objevit musí...
Samozřejmě použít nové šrouby, a utahovací moment, ale ta hlavní příčina je pohyb vahadla na vstřikovač, a chvění za provozu.Je to na všech , i co má málo najeto, tak tam jsou už takystopy opotřebení. Nedělal bych z toho takovou vědu, O kroužky to udrží, ale když je to hodně vymlácený , tak se střihnou při montáži. Ty rýhy jsou od těla vstřikovače, a ne od O kroužku.
Prochor81
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 30 čer 2009, 18:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

...

Příspěvek od Prochor81 »

No já jsem teďko do B 5.5 dával starší kompletní hlavu (vstřiky,vačka,vahadla,zdvihátka) a stála mi 5000,- a vše bylo v dobrém stavu... ;)
VW Passat PD 1.9 TDI 96KW Tiptronic R.V.2002
Renault Megane Grandtour III 1.6 16v R.V.2012
Uživatelský avatar
frisby
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 04 úno 2011, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od frisby »

pafka píše:
jericho-3 píše:Chtěl jsem ze zeptat, stane se to i u hlavy, kdy z ní nikdo trysky nevyndaval a jsou tam utaženy předpisově, nebo je to hlavně u hlav koumáků, kteří je vyndavají každý týden, aby zkusili jiné..? Jestli je to přirozené, tak potom povolují samovolně črouby a tryska se v hlavě M.dá, a tím vyšlehá díru...A je zkušenost, po kolika asi km jsou s tím problémy..? Samozřejmě je jasné, že určitý pohyb tam asi bude, protože takové rázy, co tryska musí snášet, se někde objevit musí...
Samozřejmě použít nové šrouby, a utahovací moment, ale ta hlavní příčina je pohyb vahadla na vstřikovač, a chvění za provozu.Je to na všech , i co má málo najeto, tak tam jsou už takystopy opotřebení. Nedělal bych z toho takovou vědu, O kroužky to udrží, ale když je to hodně vymlácený , tak se střihnou při montáži. Ty rýhy jsou od těla vstřikovače, a ne od O kroužku.
takze resenim je spravna montaz a velikost o krouzku? a tim pak tedy nezalezi na destrukci-vymackani toho ulozeni? chapu to spravne?.... :o
jestli to lze pausalizovat, tak srazit hrany a maximalni velikost krouzku jakou tam dostanu???........ :?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“