prosím o radu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
FMX
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 17 lis 2010, 20:47
Odpovědi: 0

prosím o radu

Příspěvek od FMX »

mam AHF,od 120 nahoru to hodne cuka salpnu a treba dve sekundy to nic nedela,pak se to chytne a tak to dela a kdyz je to studeny tak to nechyta,vymenili jsme filtr aji cerpadlo a nic :?
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Re: prosím o radu

Příspěvek od libor.98 »

FMX píše:mam AHF,od 120 nahoru to hodne cuka salpnu a treba dve sekundy to nic nedela,pak se to chytne a tak to dela a kdyz je to studeny tak to nechyta,vymenili jsme filtr aji cerpadlo a nic :?
nastavili jsste předvstřik na čerpadle?
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3664
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Dou bubliny?
Oct asv 2000, DieselPower
FMX
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 17 lis 2010, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od FMX »

jo,ale malinky to by nemelo moc vadit,ne?
FMX
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 17 lis 2010, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od FMX »

no nastavili,ale kdyz ho dam na 55,tak to nechyta a cuka,kdyz jsem dal 160 tak to chytá a a jede lip ale od 170 to zas cuká
FMX
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 17 lis 2010, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od FMX »

od 170km/h
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Nechci se blbě ptát, ale jak jsi to čerpadlo a vačku nastavoval?
***VAG,PSA,Renault***
FMX
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 17 lis 2010, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od FMX »

setrvák na nulu,sundal vyvevu zaklinil vačku a zaaretoval čerpadlo
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

FMX píše:setrvák na nulu,sundal vyvevu zaklinil vačku a zaaretoval čerpadlo
já už jsem koukal v tvým druhým vlákně ;)
a jaký máš vstřikovaný množství?
***VAG,PSA,Renault***
FMX
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 17 lis 2010, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od FMX »

2.8mgr
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

FMX píše:2.8mgr
Není to dost málo, tam by mělo být aspoň 3.4, ne? že by tam pak v té vysoké rychlosti=zátěži šlo málo nafty a proto to škube :? :? :?
Naposledy upravil(a) Rider.23 dne 12 úno 2011, 21:58, celkem upraveno 1 x.
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

A to stejné vlastně i při tom startu- nízké množství nafty= proto při správně nastaveným předvtřiku (55) nechytá, ale pokud ho dá vysoko, jak píše na těch 160, částečně tím vykompenzuje nedostatečné množství nafty při startu a auto chytne...??? Jen tak nahlas uvažuji, nedělám závěry.... ;)
Naposledy upravil(a) Rider.23 dne 12 úno 2011, 22:03, celkem upraveno 1 x.
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

uvažuješ správně
měl bys tam mít kolem 4mg...a předvstřik nech 55 ;)
ale je divný, proč bys měl malou dávku na dvou čerpadlech...
***VAG,PSA,Renault***
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

A to druhé čerpadlo co jste zkoušeli, chodilo na nějakém vozidle dobře? Třeba má zrovna tak opotřebenou hlavu s rozdělovacím pístem, jako to Tvoje. Kluci mají pravdu, když uvažují nahlas, že je to nedostatkem paliva. Pokud se to do tohoto stavu zhoršovalo pomalu, bude již čerpadlo opotřebeno a je třeba ho zrepasovat/ alespoň dát novou hlavu s rozdělovacím pístem a přetěsnit/.
Tím, že je "volnoběžná dávka již kolem 2,8 tak čerpadlo dává "nejbohatší směs", jakou výrobce povoluje.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

naloguj predvstrek za jazdy. ak pada, ide tam malo nafty, moze to byt saci kos
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“