Vibrace motoru po nachipování

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
honzik
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 13 úno 2006, 19:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Rumburk

Vibrace motoru po nachipování

Příspěvek od honzik »

Mám Golf 3 1,9TDI 81kw Turbo 130PS

Nechal jsem si to chipnout a ted mi to při prudkém přidání plynu cca do 2300 ot/min zavybruje celým autem, pak se to ustálí.
Prý tam jde moc nafty. Z výfuku se hulí normálně.
Mám ji nechat snížit, nebo naopak ještě malinko přidat na plnícím tlaku? :?
Jakej maximální tlak to turbo snese, abych ho neohrozil?
Naposledy upravil(a) honzik dne 25 úno 2006, 12:30, celkem upraveno 1 x.
VW Bora Variant 1,9 TDI 130PS (ASZ)
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

No já mám to samý s těma vibracena na Golfu IV. Prý jsou to silentbloky. Nejdřív jsem myslel, že to nezvládá spojka přenést ten výkon, ale jsou to údajně ty silentbloky.

Jinak, co se týká toho 130HP turba, tak v serii to turbo tlačí 1.3 baru, ale lidi na tom maj bez problémů 1.5. Je to asi o štěstí a od kusu. Může ti odejít, i když tam budeš mít těch 1.3 za 1000km a nebo ti může vydržet věčnost

Kdybych plácal hlouposti, tak mě prosím někdo opravte, abych zbytečně někoho neuváděl v omyl
Uživatelský avatar
honzik
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 13 úno 2006, 19:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Rumburk

Příspěvek od honzik »

No nevim. Začalo to dělat hned po chipu, ale na to by nám mohl odpovědět Reesha. Ten se s tím určitě už setkal.
VW Bora Variant 1,9 TDI 130PS (ASZ)
BOSCHFMTuning
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 led 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od BOSCHFMTuning »

honzik píše:No nevim. Začalo to dělat hned po chipu, ale na to by nám mohl odpovědět Reesha. Ten se s tím určitě už setkal.
ty vibrace podle mě dělá předvstřik. myslím to, že motor tak zadetonuje v nizkych otačkach pod plnym plynem.

nebo to muže dělat i dvouhomotný setrvák

ale to se tu už kdysi řešilo milionkrat
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

dvouhmotnostní setrvák tohle auto ještě nemá, bude to moc nafty v nesprávnou dobu teda špatnej předvstřik
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
valis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 23 led 2006, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od valis »

Jinak, co se týká toho 130HP turba, tak v serii to turbo tlačí 1.3 baru, ale lidi na tom maj bez problémů 1.5. Je to asi o štěstí a od kusu. Může ti odejít, i když tam budeš mít těch 1.3 za 1000km a nebo ti může vydržet věčnost

Ja na 130ku tlacim stabilne 1,7. Na ctyrku a petku to leze pres dva bary a zatim facha furt.Uz jsem s tim najel pres dvacet tisic :-) Jedinej problem je,ze to obcas nevydrzi nejaka hadice..
Uživatelský avatar
honzik
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 13 úno 2006, 19:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Rumburk

Příspěvek od honzik »

Co teda dělat? To se asi nedá odstranit přez VAG. Musim to nechat přeprogramovat?
A raději ubrat naftu, nebo přidat vzduch,když se budu vejít do 1,3baru? Ted to tlaci asi 1,25baru.
VW Bora Variant 1,9 TDI 130PS (ASZ)
BOSCHFMTuning
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 led 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od BOSCHFMTuning »

ubrat nafty
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

hmm, vypadá to, že to potká každý chipovaný auto...

ted mám trochu upravený soft, tedy že je trošku ubraný výkon v nižších otm a přidaný ve vyšších otm....a skutečně ty vibrace trochu ustoupily...takže něco na tom předvstřiku asi bude... :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

Je to díky vyšímu kroutícímu momentu motor má v nižších otáčkách větší sílu proto ty vybrace. Stačí podřadit. Dělá to většinou kolem 1500Ot max do 2tis. Pak je to ok.
Uživatelský avatar
honzik
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 13 úno 2006, 19:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Rumburk

Příspěvek od honzik »

Milan_TS píše:Je to díky vyšímu kroutícímu momentu motor má v nižších otáčkách větší sílu proto ty vybrace. Stačí podřadit. Dělá to většinou kolem 1500Ot max do 2tis. Pak je to ok.

Co to udělá, když tomu přidám ještě trochu vzduchu?
VW Bora Variant 1,9 TDI 130PS (ASZ)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To mvolesko: asi má, je to 97, ty už by ho mít měly. mmj. jeden mám doma, také z 97 AFN.

Dnes jsme tím autem jely a ty vybrace jsou jako když ten motor podtáčí, ale otm. jsou cca 1900.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

honzik: nemyslím že sa to zmení, ak len pridáš vzduch. Vibruje to kvôli veľkému točiacemu momentu, ako píše Milan_TS.
CARLOS
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 01 úno 2006, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: BRNO

Příspěvek od CARLOS »

taky mě to vybruje při 2100 ot./min od chipu, ted to budu řešit úpravou předvstřiku, bylo mě řečeno že motor jde vic natvrdo než by měl???
zajímalo by mě jestli se to dá upravit na mapách při čipu??? :o
OCTAVIA ll 4x4 2.0 TDI
Uživatelský avatar
Tupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: skoro v asii :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tupino »

to jo, 2100 je moc, většinou to dělá pod 1600 nebo něco kolem těchto otáček
CARLOS píše:taky mě to vybruje při 2100 ot./min od chipu, ted to budu řešit úpravou předvstřiku, bylo mě řečeno že motor jde vic natvrdo než by měl???
zajímalo by mě jestli se to dá upravit na mapách při čipu??? :o
V6 TDI 4M
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“