Na hlavním relé je malé napětí cca 6V tak proto bzučí nevím proč. Ukostřím na ECU a je klid. Na štekru 10V NR pin 8 kostra je. Na tom pinu 13 štekru 16V NR (1229) je malé napětí 4,68 V. Po připojení na +pol zkoušečkou a drát 1229 začne svítit po zapnutí zapalování.chosepm píše:???chosepm píše:ten drát 1226 kterej řešíš nevim k čemu je dobrej. Jen se chytám závady, který jsi popsal na začátku a to, že nemáš napětí na pojistkách F2 a F15 a že nejede čerpadlo. Z toho plyne, že ti nespíná napájecí relé v BSM. To je ovládaný po drátu 1229 (BSM pin 13). Pokud ten drát naholíš, dáš na něj zkoušečku a druhej konec na + baterky, po zapnutí klíče musí svítit. Pokud nesvítí, je chyba v řj motoru. Pokud svítí, je chyba v BSM.
Kostry vedoucí do BSM jsi prosvítil?
Číslo drátu kde ukostřuji řj je MB132 a paliv. čerpadlo dopr. aktivuji ukostřením drátu 1226. Dnes jsem pročistil kostru na motoru a dvě kostry na katli před BSM. Vše ok. Vrazil jsem starou BSM. Vše stejné akorát nemusím ukostřovat řj, po zapnutí zapalování to nebzučí, kontrolka motoru se rožne, ale nic víc.