Zdravím vás pánové.Mám dotaz,Co může dělat kravaál jako u stroje z JZD u auta seat ibiza SDI 50 kw r.v. 2000?Stejný motor jak octáva.Fakt nehorázný kravál takový dutý nepříjemný.Jakl jedu tak sem jak tranzit .Je možné,že by to dělolo to že tam nemám katalyzátor?Zvonil mi tak jsem ho vysypal a zavařil a nechal tak.Nebo čerpadlo nebo něco?Když tam hodím nějaký univerzální stíší se to?Dík za radu
Nastavit předvstřik,seřízené vstřiky,aby nedrnčely plasty v motoru(vzduch.filtr ap.) SDI jsou všeobecně hlučnější.Jestli se ti to zdá hlučné,kup benzín nejlépe šestiválec.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Předvstřik seřízený je,výfuk ok až na ten kat.Jo vím že jsou hlučnější ale tohle je extrém.Známí má folfa 4ku sdi a je to proti mojemu lahoda Tak nevím asi zkusím ten kat pořešit
rapalu píše:No ta přepážka v tlumiči by to mohla být jelikož jak jsem ho měl dole tak v něm štěrkalo.Ale já si nejsem jist zda ten kravál dělá motor nebo výfuk
pokud je to v tlumiči tak to musáš na zvedáku najít a za klidu motoru když kouchneš do výguku musí nkde rachotit raději ten zvuk někde nahrel youtube
Ok mrknu na to jakmile se dostanu na zvedák.Už po tom jdu delší dobu,ale vždycky jen chvíli,pak mě to přestane bavit,Už jsm měl pár tipů.ale nepotvrdili mi too.Jedn říkal hydroštely,vyměnil jsem je a pořád to samé.Druhý říká čerpadlo,ale proč by dělalo kravál čerpadlo?
Sání tam je tuším plastové,takže by se mohlo stát že je někde prasklé..Vlnovec je ok...Výfuk mám strach akorát že by to mohlo dělat to že mám kat vyřezaný a zpátka zavařený.Není tam žádná trubka místo toho navařená.A ten tlumič zadní výfuku by mohl být za zenitem.
Vykuchanej kat je na sdi znát víc než jinde je to o dost hlučnější.
Taky mi tu pobíhá nějakej čas Polo Sdi bez katu a bude se to muset řešit...je to děs. Vrátim tam funkční, nebo novej kat.
Máš správne usadený výfuk??? Pri montáži je dôležité nastavit správnu polohu na spoji za katom...... Na jednom SDI sa vozím a riešil som podobný problém....Auto dunelo po výmene pružného medzikusu....pomohlo nové usadenie sústavy.
Ber to ako tip. Netvrdím,že je to riešenie pre Tvoje auto....