chosepm píše:teplota paliva a hodnoty kanálu 13 máš ok? Vačka neni ohoblovaná?
Jaka ma bit teplota paliva ? A hodnoty kanalu 13 sem nekontroloval muzu se na to kouknout.
Teplota paliva:
Kanal 007 Snímač teploty
Naměřené hodnoty při zapnutém zapalování, vypnutém, vychladnutém motoru:
1) Teplota paliva
na snímači teploty paliva -G81
Bolo by tiez dobre spravit log kanalu 007, pri studenom motore cca 20 minut a potom ho nahodit.
Vcera som sa stretol s kamosom ma rovnaky motor AVF a isli sme jazdit porovnavali sme hodnoty ake nam to ukazuje pri 2000ot. a pri 3000ot. tempomat atd.. A jedine v com sme sa odlisovali bol ventil N75 pri udrziavani na rovinke on tempomat ja tempomat isli sme za sebou rovnaka rychlost tak jemu ukazoval otvorenie na 19% a mne 60% ked zoslapnem plny tak obom to klesne na 4,7 tlak turba sme mali zhruba rovnaky fakt malinky rozdiel teploty motora a vsetkych blbosti by snad mali byt dobre. Co vy na ten Ventil N75 ? Co dava povel tomu ventilu ako ma bit otvoreny ?
Humo píše:
Ja som kupoval novu vahu vzduchu BOSH jak tam je original a stala tusim 90 EUR s blockom.
A kde si kupoval? Ja asi objednam od Ladasa.
Inak k tej spotrebe, ked jasdim kratky trasy, tak je to po meste kludne 8 aj viac. Kratke trasy povazujem tak do 20 km. Ak idem ustalene niekde dalej, klesne na 6,x. Na 400 km som mal 5,7. Vsetko hodnoty PP. S dotankovanim mi pri jazdach pol nadrze na dialku a pol nadrze mestska premavka vyslo 6,2.
Kolko ti ukazuje na volnobeh zahriaty motor? Ak mas dobre nastavene rozvody tak, by to malo byt 0,5-0,6. Ak sam vidis, ze mas problem s vahou vzduchu, tak ju skus odpojit. Natankuj plnu, povoz sa 100km a dotankuj do plnej. Uvidis, ci to nieco spravi so spotrebou. Podla teba vychadza 9 a to nemoze byt tolko ani pri odpojenej vahe vzduchu. Tak skus toto.
Kupoval som v pri dome co mam jeden servis.
ja ked jazdim po meste kratke trasy tak mam 10-11
na volnobeh zahriaty motor ukazuje 0,8-1 ako kedy.
Problem s vahou vzduchu nie je vymenil som za kamosovu a to iste a jemu to facha normalne.
Zdravím Vás páni,
mám stejný problém ohledně spotřeby. Jak tak čtu Všechny Vaše názory a porovnám s mým problémem, docházím k přesvědčení, že váha vzuchu nebude mít až tak velký vliv na spotřebu. Já mám váhu vzduchu, která dává hodnoty trochu mimo a volnoběh mi běžel na 0,6 L/km. Po výměně rozvodů a nastavení rozvodů na 0º se mi spotřeba zvedla u volnoběhu na 0,8 L/km. Vyměnil jsem tedy váhu za novou a volnoběh má 0,7L/km až 0,8 L/km. Může ještě někdo potvrdit tuto moji teorii? Ohledně spotřeby je tady mnoho názorů. Někdo mi dokonce radil zkalibrovat palubní počítač. Já si říkal proč? Když fungoval předtím dobře a povýměně rozvodů a váhy je spotřeba vyšší , tak to určitě nebude v palubáku. Když jsem před výměnou jezdil v průměru za 6,5 L a po výměně rozvodu a váhy jezdím v průměru za 7,5 L. Bude problém buď v nastavení rozvodu nebo ve váze. Pokud znovu logicky začnu uvažovat kde by mohl být problém, tak se opět dostávám k nastavení rozvodu.
Mějte se a dejte vědět.
Humo píše:Cipnute to teraz je ale slabucko skusal som rozne druhy chipu aj zaklad a nepomohlo znizit spotrebu tak som tam dal taky slabucky. Na brzde to nebolo. jedine co tam mam urobene je kat-off bol aj zaslepeny EGR ale to som vratil lebo som si myslel ze to mi roby nejaku sarapatu s vahou vzduchu ale nepomohlo.
A palivac, vzduchac a komplet vsetko menim kazdych 15000
Ja uz fat neviem co by to mohlo byt.
no nazdar... hacik je len v jednej veci- kat off... mam rovnake auto zrusil som kat ze reku bude vykon a jedine co sa mi stalo bolo ze maximalka mi klesla cca o 10km/h a spotreba 8,5-10l... riesil som to tu s vela ludmi, menil cidla... nic nepomahalo, nakoniec som si zohnal kat dal ho nazat a vsetko je ok... dakde som uz cital ze chalan na passate vybral kat a ubralo mu to vykon a mal pravdu... nemci vedeli preco ten tvar katu bol pokruteny- koli vireniu vyf. plynov... najhorise na tom bolo ze log bol uplne normalny, len spotreba nie
Ahojte...troska od veci...ja mam AVF tiptronic, passat r. 2002 a PP mi ukazuje na volnobeho ked je zohriaty motor 0,8l, aj pred vymenou rozvodov mi to ukazovalo rovnako, pritom dlhodobu spotrebu mam medzi 5,9 az 6,1 l...je to s tou spotrebou na volnobeh az tak zle???
ALES píše:Mám to stejné jen v golfu a dlouhodobý průměr mám 9 litrů jezdím převážně město. Na delších trasách 7-8 .
nemáš to samé!golf má haldex passat stálý pohon
Měl sem za to že když píše v nadpisu,že má 4motion má haldex a pokud by napsal že má syncro tak má visco spojku !! Ale nevím přesně jak to je u passata,takže se rád poučím. Ale tohle je stejně jedno jde o to že má náhon na všechny 4 a ne jakej má přenos síly. Na spotřebě to zase asi nebude takovej zásadní rozdíl !!
ahojte. mám taký istý problém. všetko v poriadku, rozvody nastavené a spotreba stále vysoká... jedná sa passat 1.9 AVF 4motion. už si neviem dať rady fakt.. vyriešil to tu ten chlapec čo mal také isté auto??
Je to trochu nohama !! A hlavně tím kde převážně jezdíš . Pokud větší město kde skoro pořád stojíš v kolonách tak je 9 normální. Teď sem jel z autem z podpisu z rakouska z lyží za naloženým Romstrem fsi maximálně jel 120 km/h z kopce a po rovinách po dálnici okolo 100-110 km/h a dojel sem dom se spotřebou 5,4. Ujetých necelých 500 km. Čuměl sem jak puk. Normálně jezdím mezi 8-9 litry.
maximálne snaženie 8 litrov mimo mesta max 100km/h. v meste 11 bez problemov a to dobrzdujem motorom a žiadne nahánanie. namieste všetko vypnuté zohraty motor to má 0,8 až 1,0 l/h