Piskani turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 10 kvě 2010, 15:43
- Bydliště: Most
ja som pred nedavnom cistil turbo a mam ho v super stave, ziadna vôla, ziaden olej a ked mam vypnute radio tak aj ja pocujem od 1300 do 1800 to piska a od 2000 je ticho, ked idem medzi domami a mam stiahnute okno tak je to brutalne pocut, takisto na volnobeh ked stojim pri zadnom narazniku a vyfuk deravy nemam
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
Tak uz mam na tom repasovanem turbu najeto pres 20tisic km a piska porad stejne.Nejslysitelnejsi je to od tech cca 1300 do 1700ot/min a pak stichne a uz nejde nic slyset.Neni to houkani jako sanitka,to jsem uz slysel u TDI PD kdyz koncilo turbo,je to ciste piskani jen vic nahlas.Tahne pekne,zadnej nouzak,zadne vypadky vykonu.Mozna bych vydel vadu v pomalu se rozpadajicim vlnovci vyfuku,je takovej cernej a vypada ze asi profukuje,ale zatim ho menit nebudu.Na efekt je to supr,kazdej posloucha jak krasne piska
Par lidi v porovnani s mym autem si mysli ze ma turbo v haji ze nejde vubec slyset
Tak dokud neupadne vlnovec,budu piskat at lidi koukaj jaky to nemam tryskac 



Kámošovi v Octavii 2 (1.9TDi 77kW) pískalo turbo celou dobu co to auto měl- od 80t až po 180t km, nebo kolik to mělo, když to prodával... Za celou dobu se to nezměnilo a houkalo furt stejně, a to s tím autem jezdil jak hovado a s žádným dochlazováním si taky hlavu nedělal... Na passatu po tom se stejným motorem měl najeto asi 220t km, když turbo odešlo a to nepískalo vůbec a prostě jednou zahoukalo (jakože dost šíleně) a auto přestalo jet a turbo KO...
Asi je to kus od kus jiný, spoustě lidí píská, spoustě ne... Pokud to není extrém, tak bych to asi neřešil
Asi je to kus od kus jiný, spoustě lidí píská, spoustě ne... Pokud to není extrém, tak bych to asi neřešil

BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
a máš kryt pod motorem? já ho tam nemám,...a asi to tak píská kuli tomu, taky,...ale neměl by se vyndavat,...kdyby tam nemusel bejt,..tak by ho tam nedávali,..musim ho sehnat,...Bigr píše:Resit to nebudu,jen davam vedet skoro po roce ze se zvuk turba nezmenil a ze je stale vse vporadku. Na jednu stranu je hezke,kdyz se lidi otaceji.Snad to jednou neudela prask a bude dopiskano
Vag-com byl je a bude 

Mně se turbo ozve při dochlazování, nebo když prostě zastavím s teplým motorem a nechám motor běžel na volnoběh - zhruba po minutě začně docela hlasitě pískat. Po jemným přidání plynu a tím pádem jeho roztočení se to zase na chvíli zklidní.
Moc se mi to nelíbí, ale jiný špatný projevy zatím nemá. Při studeným motoru teda houká při roztáčení kolem 1500-1900 otáček jako sanitka, to se ale po ohřátí zklidní. Žádný výpadky výkonu, nic se nekoná. Jen ty zvuky.
Moc se mi to nelíbí, ale jiný špatný projevy zatím nemá. Při studeným motoru teda houká při roztáčení kolem 1500-1900 otáček jako sanitka, to se ale po ohřátí zklidní. Žádný výpadky výkonu, nic se nekoná. Jen ty zvuky.
1)Fiat Doblo Maxi Combi 1,6 JTD (2018)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
Mohu mít dotaz? Jak se pozná předčasně, že má turbo dost?
Dávám si na něho pozor. Když jsem měl na autě najeto cca 100 tisíc km, tak turbo pískalo do kabiny velmi vysokým hvizdem cca od 3000/ot při plném sešlápnutím plynu.
Teď se teď hvizd posunul už tak od cca 2500 a nemusím už dávat plnej. Stačí trochu zátěž.
Je to už čas zajet někam na kontrolu turba? Do Jablonce třeba?:)
Dávám si na něho pozor. Když jsem měl na autě najeto cca 100 tisíc km, tak turbo pískalo do kabiny velmi vysokým hvizdem cca od 3000/ot při plném sešlápnutím plynu.
Teď se teď hvizd posunul už tak od cca 2500 a nemusím už dávat plnej. Stačí trochu zátěž.
Je to už čas zajet někam na kontrolu turba? Do Jablonce třeba?:)
Pokud ti to nehouka jako sanitka a jede to normalne,tak to bud neres,nebo zajed do servisu,at ti mrknou na vyfuk.Ja to mel tim rozpadlim vlnovcem,ted mam novej a uz zadnej hluk,ale normalni tiche piskani turba.Takze pokud nemas nekde diru,nebo netestnost ,tak jezdi vklidu dal.
Seat Toledo (1M) 1.9TDI, r.04, ASV, EGR OFF
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 21 pro 2012, 02:01