Piskani turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tonda.sedlak
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 10 kvě 2010, 15:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od tonda.sedlak »

Zdravim, poslední dobou mi začalo turbo dost pískat od 2500 ot. Dřív to nedělalo. Výkon se nezměnil a žádný jiný problémy s tim nejsou. Jen ten větší hluk. Neví někdo co by mohlo být špatně? Děkuju
Passat B7, 1.6 TDI, r. v. 2011
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

ja som pred nedavnom cistil turbo a mam ho v super stave, ziadna vôla, ziaden olej a ked mam vypnute radio tak aj ja pocujem od 1300 do 1800 to piska a od 2000 je ticho, ked idem medzi domami a mam stiahnute okno tak je to brutalne pocut, takisto na volnobeh ked stojim pri zadnom narazniku a vyfuk deravy nemam
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
georg998
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 06 pro 2009, 21:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od georg998 »

není repas jako repas
Bigr
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 29 pro 2006, 10:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bigr »

Tak uz mam na tom repasovanem turbu najeto pres 20tisic km a piska porad stejne.Nejslysitelnejsi je to od tech cca 1300 do 1700ot/min a pak stichne a uz nejde nic slyset.Neni to houkani jako sanitka,to jsem uz slysel u TDI PD kdyz koncilo turbo,je to ciste piskani jen vic nahlas.Tahne pekne,zadnej nouzak,zadne vypadky vykonu.Mozna bych vydel vadu v pomalu se rozpadajicim vlnovci vyfuku,je takovej cernej a vypada ze asi profukuje,ale zatim ho menit nebudu.Na efekt je to supr,kazdej posloucha jak krasne piska :D Par lidi v porovnani s mym autem si mysli ze ma turbo v haji ze nejde vubec slyset :D Tak dokud neupadne vlnovec,budu piskat at lidi koukaj jaky to nemam tryskac :D
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Kámošovi v Octavii 2 (1.9TDi 77kW) pískalo turbo celou dobu co to auto měl- od 80t až po 180t km, nebo kolik to mělo, když to prodával... Za celou dobu se to nezměnilo a houkalo furt stejně, a to s tím autem jezdil jak hovado a s žádným dochlazováním si taky hlavu nedělal... Na passatu po tom se stejným motorem měl najeto asi 220t km, když turbo odešlo a to nepískalo vůbec a prostě jednou zahoukalo (jakože dost šíleně) a auto přestalo jet a turbo KO...

Asi je to kus od kus jiný, spoustě lidí píská, spoustě ne... Pokud to není extrém, tak bych to asi neřešil ;)
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Bigr
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 29 pro 2006, 10:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bigr »

Resit to nebudu,jen davam vedet skoro po roce ze se zvuk turba nezmenil a ze je stale vse vporadku. Na jednu stranu je hezke,kdyz se lidi otaceji.Snad to jednou neudela prask a bude dopiskano (noteeth)
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

Bigr píše:Resit to nebudu,jen davam vedet skoro po roce ze se zvuk turba nezmenil a ze je stale vse vporadku. Na jednu stranu je hezke,kdyz se lidi otaceji.Snad to jednou neudela prask a bude dopiskano (noteeth)
a máš kryt pod motorem? já ho tam nemám,...a asi to tak píská kuli tomu, taky,...ale neměl by se vyndavat,...kdyby tam nemusel bejt,..tak by ho tam nedávali,..musim ho sehnat,...
Vag-com byl je a bude :-)
Bigr
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 29 pro 2006, 10:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bigr »

Kryt pod motorem mam,je to dobra vec,nespini se az tak motor.Ten zvuk bude tim odchazejicim vlnovcem,je uz celkem cernej jak propusti saze.
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

Bigr píše:Kryt pod motorem mam,je to dobra vec,nespini se az tak motor.Ten zvuk bude tim odchazejicim vlnovcem,je uz celkem cernej jak propusti saze.
jj,..ten mám taky špatnej,..myslim že se v pohodě dá navařit,..a neni zas tak drahej
Vag-com byl je a bude :-)
Bigr
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 29 pro 2006, 10:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bigr »

Jo neni to problem,ale zatim nemam potrebu to resit,zase tak moc mi to nevadi abych ho menil,az to bude nesnesitelne tak pujde novej,ale to uz asi bude po machrovani s turbo tryskem :)
Uživatelský avatar
caryo
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 07 říj 2010, 18:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od caryo »

Mně se turbo ozve při dochlazování, nebo když prostě zastavím s teplým motorem a nechám motor běžel na volnoběh - zhruba po minutě začně docela hlasitě pískat. Po jemným přidání plynu a tím pádem jeho roztočení se to zase na chvíli zklidní.
Moc se mi to nelíbí, ale jiný špatný projevy zatím nemá. Při studeným motoru teda houká při roztáčení kolem 1500-1900 otáček jako sanitka, to se ale po ohřátí zklidní. Žádný výpadky výkonu, nic se nekoná. Jen ty zvuky.
1)Fiat Doblo Maxi Combi 1,6 JTD (2018)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Mohu mít dotaz? Jak se pozná předčasně, že má turbo dost?
Dávám si na něho pozor. Když jsem měl na autě najeto cca 100 tisíc km, tak turbo pískalo do kabiny velmi vysokým hvizdem cca od 3000/ot při plném sešlápnutím plynu.
Teď se teď hvizd posunul už tak od cca 2500 a nemusím už dávat plnej. Stačí trochu zátěž.
Je to už čas zajet někam na kontrolu turba? Do Jablonce třeba?:)
Bigr
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 29 pro 2006, 10:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bigr »

Pokud ti to nehouka jako sanitka a jede to normalne,tak to bud neres,nebo zajed do servisu,at ti mrknou na vyfuk.Ja to mel tim rozpadlim vlnovcem,ted mam novej a uz zadnej hluk,ale normalni tiche piskani turba.Takze pokud nemas nekde diru,nebo netestnost ,tak jezdi vklidu dal.
Seat Toledo (1M) 1.9TDI, r.04, ASV, EGR OFF
smrtka.smety
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 21 pro 2012, 02:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od smrtka.smety »

hvízdá víc VNT turbo nebo s pevnými lopatkami? je fakt, že hvízdajícího golfa jsem ještě neviděl, oktávku každou druhou....
golf iv 66kw alh - chip dragpower.cz
Vsoft
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 21 čer 2012, 15:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vsoft »

Mne na audi a6 c4 2.5tdi r5 pískalo tiež turbo ako sanitka. Doslova až húkalo. Olej to nežralo, išlo to ako raketa, mne sa to páčilo, tak som to neriešil :D...teraz som kúpil druhú a6 tiež 2.5tdi r5 85kw a tu turbo ani nepočuť. A pravdupovediac mi to aj chýba :P A motor ide ako lekvár oproti predošlému.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“