jak vyzkoušet IC ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

boobika
Aktivista
Příspěvky: 1155
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

jak vyzkoušet IC ?

Příspěvek od boobika »

jak se dá jednoduše otestovat origo ic na fábce? něčím ucpat díry a nafouknout kompresorem a šupnout třeba do vody? nebo nějak připojit manometr? jakým tlakem ho fouknout? 1 - 2 atm?

díky
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33673
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: jak vyzkoušet IC ?

Příspěvek od slovacek.milos »

boobika píše:jak se dá jednoduše otestovat origo ic na fábce? něčím ucpat díry a nafouknout kompresorem a šupnout třeba do vody? nebo nějak připojit manometr? jakým tlakem ho fouknout? 1 - 2 atm?

díky


mám velké gumové štuple na demižony, zacpu, v jednom mám díru do ní vrazím ofukovačku nastavím 2atm a tlakuji, dělal jsem to u fokuse a u iveca tam bylo jen 1.2 atm, u koktávky a fábky jsem ruplý ještě neviděl,

pokud ti vyletí ve vodě sem tam nějaká bublinečka nemá na nic vliv ;) miloš
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1155
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

ve spodním rohu mám jednak poničené lamely (asi od kamínků) a taky je to poblité od oleje (i na plastu před ic), tak to chci právě vyzkoušet.
takže 2atm. by to ic mělo vydržet?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33673
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

boobika píše:ve spodním rohu mám jednak poničené lamely (asi od kamínků) a taky je to poblité od oleje (i na plastu před ic), tak to chci právě vyzkoušet.
takže 2atm. by to ic mělo vydržet?
provozní je max 2.25 vydrží víc miloš
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1155
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

no jo, ale do toho provozního se počítá i s 1atm. tlaku okolního vzduchu, ne?
tedda pokud to bereš podle údajů z řj
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33673
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

boobika píše:no jo, ale do toho provozního se počítá i s 1atm. tlaku okolního vzduchu, ne?
tedda pokud to bereš podle údajů z řj

to já nevím co se tam počítá mám budík zvaný tlakoměr v ATM a jak to počítá mi nechce vykecat tak jen čtu kam ukáže ručička (LOL)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Se nedivím, že se boobika ozval, taky jsem se zarazil nad tlakem 2,25. Kde by se ve fábce vzal? :?
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33673
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nogis píše:Se nedivím, že se boobika ozval, taky jsem se zarazil nad tlakem 2,25. Kde by se ve fábce vzal? :?
tlak turba je ve v motoru ATD je 1,85 až 2,25 při 3OOO otáčkách, kdYby se tam nevzal tak to nepojede


a kolik myslíš že má fábka l.9 TDi tlak turba :?
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

slovacek.milos píše:
nogis píše:Se nedivím, že se boobika ozval, taky jsem se zarazil nad tlakem 2,25. Kde by se ve fábce vzal? :?
tlak turba je ve v motoru ATD je 1,85 až 2,25 při 3OOO otáčkách, kdYby se tam nevzal tak to nepojede


a kolik myslíš že má fábka l.9 TDi tlak turba :?
to by asi letěla as moc ne :D
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1155
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

v logu se mi vždy objevila špička kolem 1900ot. 1,3atm. a potom už se to drželo +- 1atm. samozřejmě při odečtení 1atm tlaku vzduchu.


ale z5 k otázce - vydrží (nebo mělo by vydržet) ic tlak 2atm z kompresoru?
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Viac ako 1,5 to ani tlakovat nemusis. Aj tak ti turbo viacej nenatlaci...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

boobika píše:v logu se mi vždy objevila špička kolem 1900ot. 1,3atm. a potom už se to drželo +- 1atm. samozřejmě při odečtení 1atm tlaku vzduchu.


ale z5 k otázce - vydrží (nebo mělo by vydržet) ic tlak 2atm z kompresoru?
Vydrží..já měl ve ventu TD ícéčko z fabky a tlačil sem 2 bary :o bez 1atm baru.. ale jinak je pravda,,že nemá cenu to tlakovat víc než natlačí turbo,max o 0.5baru navíc..
Octavia II RS
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

slovacek.milos píše: tlak turba je ve v motoru ATD je 1,85 až 2,25 při 3OOO otáčkách, kdYby se tam nevzal tak to nepojede
Jako sranda dobrý... :D Nechceš mi přece tvrdit, že véčko fouká abs. 2,25. Ono totiž zdaleka nefoukne ani těch 1,85. Kažopádně nechápu, co máš za tlakoměr, když ti ukazuje při atm. tlaku 1 bar. :roll:
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33673
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jako sranda dobrý... :

srandu si nedělám, třeba je to překlep v autodtech doufám že si nemyslíš že vím z hlavy u každého auta všechny hodnoty, tak nejsi dobrý ani ty,

v životě jsem přešroubrouboval zatím tři turba, a problémy u turb vyřešil hadičkama, auta s turbama mi jezdí ale problémy nemají,

asi před měsícem mi přijela kokta 81 kW, kde mě čekalo čistění turba, otevřelo jsem si pole 1O a 11 v bloku měřených hodnot, váha ukázala skoro maximální hodnotu co byla pod oknem, pod tím oknem tlak turba tam byl nějak 2,2 max, trojka plný knedlík a turbo ukázalo 2.4 a za 3s to padlo do nouzáku, ted jsem se díval v autodatech je tlak O.55až O.75,

dál jsem už nic nedělal, protože majitel měl auto týden, a dopadlo to tak že ho reklamoval u prodejce a ten mu turbo vyčistil, už byl u mě a vše je OK do nouzáku mu motor nepadá,

tak si to přečti a napiš mi nějaké vysvětlení toho guláše co ti popisuju miloš
;)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Vysvětlení je jednoduchý. VAG ti ukazuje abs. tlak, tj. včetně atmosférického. Proto takové hodnoty. Neřešil bych to, ale psal jsi, že to měříš tlakoměrem, proto pořád nechápu ty hodnoty.

Ale upřímně, zrovna od tebe jsem to nečekal. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“