Fábie 2, tak trochu špek

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
alean
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 13 srp 2006, 09:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od alean »

octavia.TDI píše:jinak se delaji same 1,2 12V s podpalenejma ventilama, 6V jen malo
tak dneska 1,2 HTP 6V ABD z katu vysypané šupiny a podpálené ventily ale při 180 000km
janII
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 úno 2011, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: u Přerova

1,2 6V BMD

Příspěvek od janII »

Vyhledám tu sadu hlavy+kat v Etce? nebo to musím objednat individuálně,případně jak? v čem se ta nová hlava liší od té staré? ptal jsem se v servisu škoda(náhr. díly) a o ničem neví...bohužel to musím vždycky opravit,demontáž,ventily,montáž...zatím musím zaklepat žádná reklamace..raději bych volil variantu nové hlavy
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Re: 1,2 6V BMD

Příspěvek od hubo44 »

janII píše:Vyhledám tu sadu hlavy+kat v Etce? nebo to musím objednat individuálně,případně jak? v čem se ta nová hlava liší od té staré? ptal jsem se v servisu škoda(náhr. díly) a o ničem neví...bohužel to musím vždycky opravit,demontáž,ventily,montáž...zatím musím zaklepat žádná reklamace..raději bych volil variantu nové hlavy
Tam prt pomože nova hlava. Daj nove voditka frezni sedla a ide dalej.
janII
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 úno 2011, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: u Přerova

Re: 1,2 6V BMD

Příspěvek od janII »

hubo44 píše:
janII píše:Vyhledám tu sadu hlavy+kat v Etce? nebo to musím objednat individuálně,případně jak? v čem se ta nová hlava liší od té staré? ptal jsem se v servisu škoda(náhr. díly) a o ničem neví...bohužel to musím vždycky opravit,demontáž,ventily,montáž...zatím musím zaklepat žádná reklamace..raději bych volil variantu nové hlavy
Tam prt pomože nova hlava. Daj nove voditka frezni sedla a ide dalej.
to dělám pokaždé,ventily,vodítka,gufera atd....jak dlouho bude ale jezdit takto opravená hlava?10,20,30 tis. km? pokud ten problém zapříčinil kat,tak se to bude brzo vracet...proto mě zajímá v čem je ten nový kat jiný,případně hlava?
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

alean píše:
octavia.TDI píše:jinak se delaji same 1,2 12V s podpalenejma ventilama, 6V jen malo
tak dneska 1,2 HTP 6V ABD z katu vysypané šupiny a podpálené ventily ale při 180 000km
to je ale hezký stav km já to dělal ve 23000 nejmene.
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Re: 1,2 6V BMD

Příspěvek od hubo44 »

janII píše:
hubo44 píše:
janII píše:Vyhledám tu sadu hlavy+kat v Etce? nebo to musím objednat individuálně,případně jak? v čem se ta nová hlava liší od té staré? ptal jsem se v servisu škoda(náhr. díly) a o ničem neví...bohužel to musím vždycky opravit,demontáž,ventily,montáž...zatím musím zaklepat žádná reklamace..raději bych volil variantu nové hlavy
Tam prt pomože nova hlava. Daj nove voditka frezni sedla a ide dalej.
to dělám pokaždé,ventily,vodítka,gufera atd....jak dlouho bude ale jezdit takto opravená hlava?10,20,30 tis. km? pokud ten problém zapříčinil kat,tak se to bude brzo vracet...proto mě zajímá v čem je ten nový kat jiný,případně hlava?
Mam dve HTP s vymlatenim katom aj tak sa podpaluju ventily.
janII
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 úno 2011, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: u Přerova

Re: 1,2 6V BMD

Příspěvek od janII »

hubo44 píše:
janII píše:
hubo44 píše: Tam prt pomože nova hlava. Daj nove voditka frezni sedla a ide dalej.
to dělám pokaždé,ventily,vodítka,gufera atd....jak dlouho bude ale jezdit takto opravená hlava?10,20,30 tis. km? pokud ten problém zapříčinil kat,tak se to bude brzo vracet...proto mě zajímá v čem je ten nový kat jiný,případně hlava?
Mam dve HTP s vymlatenim katom aj tak sa podpaluju ventily.
o tom sem kdysi uvažoval,otázka je jak se bude chovat auto se dvěma lamdama,ty doby kdy stačil vymlátit kat jsou...:)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“