tak dneska 1,2 HTP 6V ABD z katu vysypané šupiny a podpálené ventily ale při 180 000kmoctavia.TDI píše:jinak se delaji same 1,2 12V s podpalenejma ventilama, 6V jen malo
Fábie 2, tak trochu špek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,2 6V BMD
Vyhledám tu sadu hlavy+kat v Etce? nebo to musím objednat individuálně,případně jak? v čem se ta nová hlava liší od té staré? ptal jsem se v servisu škoda(náhr. díly) a o ničem neví...bohužel to musím vždycky opravit,demontáž,ventily,montáž...zatím musím zaklepat žádná reklamace..raději bych volil variantu nové hlavy
Re: 1,2 6V BMD
Tam prt pomože nova hlava. Daj nove voditka frezni sedla a ide dalej.janII píše:Vyhledám tu sadu hlavy+kat v Etce? nebo to musím objednat individuálně,případně jak? v čem se ta nová hlava liší od té staré? ptal jsem se v servisu škoda(náhr. díly) a o ničem neví...bohužel to musím vždycky opravit,demontáž,ventily,montáž...zatím musím zaklepat žádná reklamace..raději bych volil variantu nové hlavy
Re: 1,2 6V BMD
to dělám pokaždé,ventily,vodítka,gufera atd....jak dlouho bude ale jezdit takto opravená hlava?10,20,30 tis. km? pokud ten problém zapříčinil kat,tak se to bude brzo vracet...proto mě zajímá v čem je ten nový kat jiný,případně hlava?hubo44 píše:Tam prt pomože nova hlava. Daj nove voditka frezni sedla a ide dalej.janII píše:Vyhledám tu sadu hlavy+kat v Etce? nebo to musím objednat individuálně,případně jak? v čem se ta nová hlava liší od té staré? ptal jsem se v servisu škoda(náhr. díly) a o ničem neví...bohužel to musím vždycky opravit,demontáž,ventily,montáž...zatím musím zaklepat žádná reklamace..raději bych volil variantu nové hlavy
Re: 1,2 6V BMD
Mam dve HTP s vymlatenim katom aj tak sa podpaluju ventily.janII píše:to dělám pokaždé,ventily,vodítka,gufera atd....jak dlouho bude ale jezdit takto opravená hlava?10,20,30 tis. km? pokud ten problém zapříčinil kat,tak se to bude brzo vracet...proto mě zajímá v čem je ten nový kat jiný,případně hlava?hubo44 píše:Tam prt pomože nova hlava. Daj nove voditka frezni sedla a ide dalej.janII píše:Vyhledám tu sadu hlavy+kat v Etce? nebo to musím objednat individuálně,případně jak? v čem se ta nová hlava liší od té staré? ptal jsem se v servisu škoda(náhr. díly) a o ničem neví...bohužel to musím vždycky opravit,demontáž,ventily,montáž...zatím musím zaklepat žádná reklamace..raději bych volil variantu nové hlavy
Re: 1,2 6V BMD
o tom sem kdysi uvažoval,otázka je jak se bude chovat auto se dvěma lamdama,ty doby kdy stačil vymlátit kat jsou...hubo44 píše:Mam dve HTP s vymlatenim katom aj tak sa podpaluju ventily.janII píše:to dělám pokaždé,ventily,vodítka,gufera atd....jak dlouho bude ale jezdit takto opravená hlava?10,20,30 tis. km? pokud ten problém zapříčinil kat,tak se to bude brzo vracet...proto mě zajímá v čem je ten nový kat jiný,případně hlava?hubo44 píše: Tam prt pomože nova hlava. Daj nove voditka frezni sedla a ide dalej.
