O1 stále nouzák nevím jak dál :-)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lucinka
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 25 zář 2009, 20:21
Odpovědi: 0

O1 stále nouzák nevím jak dál :-)

Příspěvek od Lucinka »

Ahoj, mám O1, 1999, Tdi 81 Kw, padala do nouze, vyměnil jsem N75, hadičky a dnes jsem vyčistil turbo, které bylo opravdu... no hnus.
Po rozjetí a při cca 2500 ot to ale najednou ztratí výkon a napíše 17958 regulační odchylka. Ta chyba nejde ani smazat dokud nechcípnu motor. Udělal jsem log, a chtěl jsem poprosit jestli mi někdo neporadí. To auto je celkově nějaké líné už od rozjezdu a ta závada se projevuje už od 2000 ot.
Předem děkuji za jakoukoliv radu.

http://leteckaposta.cz/352825825
Škoda Fabia kombi 2004, 96Kw chip, Fiat Ducato 2.3JTD 88KW 2008, Galloper 2.5 TD 73KW
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Podle mě dává váha vzduchu dost málo a to turbo má moc nízkej tlak, ale je to jen muj názor. Srovnávam s vlastnim logem.... Měl by tu někdo potvrdit že váha je v háji...... :roll:
....320cd
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Tá váha by mala dávat aspon 700mg/str pri 3000ot/min. Určite ndáva korektné hodnoty. Ale ten log nie je moc vydarený. Zle zvolená zostava kanálov a krátky priebeh. Bolo bydobré nalogovat to do riadneho kopca...
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

To turbo netlačí vůbec, podle mne ste to špatně složili, respektive je špatně nastavené táhlo regulace na baňce nebo je KO baňka!!! Ta váha může dávat prd právě kvůli tomu, že to turbo prd tlačí, nebo to taky může být obráceně (crazy) (LOL)

Zkusil bych půjčit jinou váhu (funkční) a udělat log znovu, pak ji můžem vyloučit a můžem spekulovat nad tou baňkou a táhlem regulace...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
picus16
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Registrován: 08 úno 2009, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od picus16 »

váha :rip:
neotočil jsi v turbu kroužek?
picus jako Píčus
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33811
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

do nouzáku ti nefunční turbo nepomůže, musíš překročit njakou hodnotu asi nemás nic v nouzáku jsi prostě běz výkonu stále ;) miloš
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

píše to regulační mez nedosažena?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Lucinka
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 25 zář 2009, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lucinka »

diky za radu vsem, zitra rano dam jinou vahu,udelam novy log a dam ho sem.Opravdu vsem dekuji za pomoc.
Škoda Fabia kombi 2004, 96Kw chip, Fiat Ducato 2.3JTD 88KW 2008, Galloper 2.5 TD 73KW
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

podle mě to váha není, netlačí turbo. Jestli je to motor AHF, tak tam je v turbu 9 lopatek a když se otočí prstenec, tak je to vháji. Mrkni se, zda se po startu zatáhne páčka na turbu až na ten dorazový šroubek, musí na něm úplně sedět. to že to nejede z nízkých dělá až po tom vyčištění turba?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

MirekX píše:podle mě to váha není, netlačí turbo. Jestli je to motor AHF, tak tam je v turbu 9 lopatek a když se otočí prstenec, tak je to vháji. Mrkni se, zda se po startu zatáhne páčka na turbu až na ten dorazový šroubek, musí na něm úplně sedět. to že to nejede z nízkých dělá až po tom vyčištění turba?
No však podle mně taky ne, ale když vyzkouší jinou, budeme ji moci definitivně vyloučit a laborovat nad tím složením truba, jak sem psal hned v úvodu, případně nastavení táhla na baňce... Podle mne to bude špatně složený nebo nastavený, prtože to netlačí skoro vůbec (crazy) ...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

zle zapojene, derava hadicka, atd, chce to skontrolovat ci sa po starte zatiahne banka na doraz. jeden nech startuje a niekto nech tam strci ruku alebo najlepsie das dole plast zo spodu, a zo spodu si posvietis a sledujes ci sa packa zatiahne na doraz.
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

gabo00000 píše:zle zapojene, derava hadicka, atd, chce to skontrolovat ci sa po starte zatiahne banka na doraz. jeden nech startuje a niekto nech tam strci ruku alebo najlepsie das dole plast zo spodu, a zo spodu si posvietis a sledujes ci sa packa zatiahne na doraz.
To de vidět v pohodě aj z vrchu a nemusí složitě sundávat ten velkej kryt motoru na 20ti torxech, ale stačí sundat ten malej nad motorem, kterej drží tři matky na desítku ořech ;) A nejlépe je asi fakt přiložit na to prst a cítit to, o kolik se to pohlo, jestli vůbec...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
C.U.K.R.
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 06 bře 2010, 12:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Osek

Příspěvek od C.U.K.R. »

A když se nezatahne až na doraz tak teda zase všechno ven zkontrolovat složení turba?? (wallbash)
Váhu vyzkoušime taky jinou.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

pokud se nezatahne po startu na šroubek, ale zůstane tak 3mm nad ním a nepůjde to ani když mu pomůžeš prstem zvrchu zatlačit, popř s oddělaným táhlem od baňky, tak turbo ven a otočit prstenec vzhůru nohama. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

Rider.23 píše:
gabo00000 píše:zle zapojene, derava hadicka, atd, chce to skontrolovat ci sa po starte zatiahne banka na doraz. jeden nech startuje a niekto nech tam strci ruku alebo najlepsie das dole plast zo spodu, a zo spodu si posvietis a sledujes ci sa packa zatiahne na doraz.
To de vidět v pohodě aj z vrchu a nemusí složitě sundávat ten velkej kryt motoru na 20ti torxech, ale stačí sundat ten malej nad motorem, kterej drží tři matky na desítku ořech ;) A nejlépe je asi fakt přiložit na to prst a cítit to, o kolik se to pohlo, jestli vůbec...
no mozno mne salahko pise lebo ja mam doma montaznu jamu...ja radsej dam dole ten velky plast...robota na 5 minut a v pohode pristup ku vsetkemu...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“