Co je to za dodavatele VIKA?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34048
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Rixie píše:Sice s vikou to nema nic spolocne ale uz neviem od koho brat diely riadenia,napr. gulove capi v kuse po roku roztrhnuta prachovka a ide srat.
skusal som febi,moog,delphi,swag,sasic,trw a neviem co este mozne stale to iste,z coho tie gumove dily robia,prachovky v kuse dotrhane,dostane sa tam voda prach a hotovo.
teraz kupim original v skoda prachovky na feldu,maju ako diel hned to prehodim a je pokoj,navzdy....
orginál prachovky na feldu to je co a kde :?

cca dva roky jsem dal na feldu pikapa origo řízení bylo to pro mistra a ten najezdí desetitisíceročně, za 6OOO km byly oba čepy KO, na čepu byl znak škoda nikoliv DAS, nyní má starline se zárukou tři roky

řízení vika ho několikanásobně přežilo to vím z vlastní zkušenosti, před barákem mím feldu celá pravá strana z viky,motortex veselí , poloosa ,rameno, řízení, tlumič, světlo, blikač, blatník, čílko, za 65,OOO km odešla prachovka čepu a vytekl přední šulek ;) miloš
miksajz
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 21 bře 2009, 20:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Mirotice

Příspěvek od miksajz »

od VIKA jsem kupoval spodní čepy na Oct1... Najel jsem na nich asi 30tis km a zítra je budu měnit, klepou jako svině:-)... Čepy od nich nedoporučuji. Kdybych, ale auto prodával, tam dám VIKA nebo AK, aby to neklepalo, to je jasné:-).

Pak jsem měl od VIKA naftový filtr a teď už dávám jedině Mann do všech aut co máme doma... Ta cena Mann, za záruku jistoty při kvalitě pohonných tady v ČR za to stojí:-).
A6 2,5TDI110KW240tis(olejnička)-šla hodně rychle pryč:-), BMW320D m-paket 100KW165tis(hodně fajn kára)-taky fuč, ale s hodně těžkým srdcem, aktuálně OCT 1,9TDI,AHF,81KW230tis, Superb 2.0 TDI 225tis
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

mal som zadne pakny vika...brzy boli skvele..asi 100km...pakny sa mi pri rudsom rzdeni ohli tam kde sa na spodku opieraju o stit....som bol zhrozeny...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34048
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

gabo00000 píše:mal som zadne pakny vika...brzy boli skvele..asi 100km...pakny sa mi pri rudsom rzdeni ohli tam kde sa na spodku opieraju o stit....som bol zhrozeny...
záleží taky jak jek to dlouho, když jsem montoval před mnoha lety první poloosu vika tak jsem šroub v kole protočil jako by byl z bambusu, palivová pumpa měla při přidání s novým filtrem O.5 atm na míst 1 atm nebo se ani nerozjela,

díly vika nyní normálně fachší pro socky co nenisou vo vačku vybavený eurkami ideálná volba ;) miloš
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

Já mám od zimy Vika čerpadlo v nádrži. Sice jsem musel dát na všechny palivové hadičky utahovací spony, jelikož ty origo tlak čerpadla neudržely, ale jinak pohoda. Původně jsem tam měl starší origo a až když odešlo jsem zjistil, že ani nedávalo takový tlak, jaký mělo.
Bez kouře není legrace.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34048
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

devonrex píše:Já mám od zimy Vika čerpadlo v nádrži. Sice jsem musel dát na všechny palivové hadičky utahovací spony, jelikož ty origo tlak čerpadla neudržely, ale jinak pohoda. Původně jsem tam měl starší origo a až když odešlo jsem zjistil, že ani nedávalo takový tlak, jaký mělo.
a jaký tlak ti dávalo to staré a kolik nové, ajakou máš značku auta dík miloš ;)
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

Neměřil jsem to, ale po odpojení hadičky při starém to sotva teklo a teď to krásně stříká. A já se divil, proč mi to ve vysokých otáčkách nechce jet, tudíž jsem rád, že to staré pak úplně odešlo. Jinak mám G4 s implantovaným ASZ motorem ;)
Bez kouře není legrace.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“