Montaz tempomatu - problem so spustenim
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Montaz tempomatu - problem so spustenim
Zdravym Vas. Do mojej A6 1.9TDI 1998 som si domontoval tempomat, zapojil som ho, aktivoval cez VAG a neviem ho spustit. Kontroloval som aj blok hodnot a tlacitko on/off mi reagovalo aj tlacitko -(SET) ale tlaicitko +(RES) nie . neviete kde moze byt zrada? ako sa to vlastne pocas jazdy ma aktivovat? prepinac prepnut do polohy ON a stlacit SET alebo nejak inak?
nemám 100% odzkoušeno na A6 ale u mě to funguje tak, že SET musím podržet cca 4s, aby se tempomat aktivoval na aktuální rychlost. Pokud už to takto jednou nastavím, stačí pak SET krátce a tempomat najede na tu nastavenou hodnotu. Pokud jsem ani jednou od výměny baterky nepodržel dlouze SET, tak krátké stisknutí nereaguje.
Ale je možný, že je vše jinak, jelikož u mě to běhá "postaru" multifunkční volant a KLine jednotka...a ta komunikuje hodně pomalu...
Ale je možný, že je vše jinak, jelikož u mě to běhá "postaru" multifunkční volant a KLine jednotka...a ta komunikuje hodně pomalu...
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo??
Pokial si vsetko urobil ok, tak to musi behat na prve zapojenie, v motorovke si to aktivoval ako pises, tak nevidim problem. Pokial das set tak to musi zopnut a fachcat. Skontroluj blok hodnot, tusim 6, alebo 66 ci vsetko maka, daj pozor napr. na signal od brzd. sp., alebo sp. spojky. Pokial diag bude pisat, ze je zopnuty, tak tempomat nepusti.
takze som to vsetko skontroloval. v bloku hodnot mi nereaguje tlacitko RES. neviete cez ktory kablik ide signal tohoto tlacitka? aj ked to by nemal byt problem so spustenim, kedze sa to spusta s tlacitkom SET... A ked som pozrel cez VAG chyby motora vypisuje mi to stale tuto chybu 00671 - Spinac regulace rychlosti (E45)
25-00 - neznamy stav spinace
ma to stym nieco spolocne alebo to je ina chyba?
25-00 - neznamy stav spinace
ma to stym nieco spolocne alebo to je ina chyba?
Projdi zapojení kabelů.Montoval jsem ho do O1 a napíchal jsem kabeláž do černé zásuvky a tempomat taky nešel zapnout.Nakonec jsem zjistil že je povytaženej jeden kabel v protikusu černé zásuvky takže ten kabel kterej jsem proti němu osadil se s ním nepropojil
CHrysler 300C 5.7 HEMI
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro