cukání motoru 96 kW 2001
Moderátoři: šulda, Moderátoři
cukání motoru 96 kW 2001
Zdravim, prosim o pomoc s cukáním motoru. Nevim co s tim? Po nastartování mi cuká motor. Je to znatelné i při volnoběhu a lehce to hýbe i s autem. Podíval jsem se na motor a viditelně se klepe více než normálně. Ovšem po ujetí několika km, když se motor zahřeje, stačí motor vypnout, znovu nastartovat a cukání je pryč. Pokud ovšem motor nevypnu cukání nezmizí. I když nechám auto nastartované 30 min, pak vypnu motor a nastartuju cuká pořád. Je potřeba to nejprve projet, pak vypnout a nastartovat. Zdá se mi, že když mám více než půl nádrže nafty, tak se to stává jen někdy nebo vůbec. Čím je nafty v nádrži méně, tím déle trvá (musím ujet více km) než to po znovunastartování zmizí. Cukání je pravidelné a se zvyšováním otáček je cítit méně. Při rozjezdu je potřeba přidat trochu více plynu jinak chcípne. Děkuji moc za rady.
VW Passat 1,9 TDI 96kW, r. v. 2001, naj. 390 tis. km.
VW Passat 1,9 TDI 96kW, r. v. 2001, naj. 390 tis. km.
Nechal jsem si udělat diagnostiku a hlasí mi to 2 chyby.
18074 - Ventil čerpadlo/tryska válce 1 - N240 - elektrická závada v proudovém okruhu - Nahodilá závada
16685 - Válec 1 - diagnostikováno vynechávání - Nahodilá závada
Víte prosim vás někdo co je potřeba vyměnit? Má někdo s těmito chybami zkušenost? Děkuji
18074 - Ventil čerpadlo/tryska válce 1 - N240 - elektrická závada v proudovém okruhu - Nahodilá závada
16685 - Válec 1 - diagnostikováno vynechávání - Nahodilá závada
Víte prosim vás někdo co je potřeba vyměnit? Má někdo s těmito chybami zkušenost? Děkuji
Tak ty chyby sou mi povědomý, ale netvrdim, že to musí bejt kabeláží...
Zjisti v měřenejch hodnotách vstřikovaný množství na volnoběh a pročti si tohle téma.
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... ight=18074
Zjisti v měřenejch hodnotách vstřikovaný množství na volnoběh a pročti si tohle téma.
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... ight=18074
Oct asv 2000, DieselPower
Resim ted podobny problem u stejneho auta...
Dela to jen za studena, kdyz nastartuju bezi pekne ale tak po 5sekundach nebo po pridani plynu (jak kdy) jde motor lehce nepravidelne, a lehce s sebou skube, jako kdyby vynechaval nebo mel nizke otacky. Dela to cca 10-20sekund a pak to prestane.
Diagnostika zadnou chybu neukaze, otacky za studena kolem 882/min, za tepla 820-840/min. Kanal 13, hodnoty vstriku za tepla od -0,1 do 0,1, ale za studena -0,3 do 0,3, akorat jsem si vsim ze jak to zacne skubat, na 3. valci tam skoci hodnota 3,0mg. A postupne klesa na tech 0,2.
díky za rady
Dela to jen za studena, kdyz nastartuju bezi pekne ale tak po 5sekundach nebo po pridani plynu (jak kdy) jde motor lehce nepravidelne, a lehce s sebou skube, jako kdyby vynechaval nebo mel nizke otacky. Dela to cca 10-20sekund a pak to prestane.
Diagnostika zadnou chybu neukaze, otacky za studena kolem 882/min, za tepla 820-840/min. Kanal 13, hodnoty vstriku za tepla od -0,1 do 0,1, ale za studena -0,3 do 0,3, akorat jsem si vsim ze jak to zacne skubat, na 3. valci tam skoci hodnota 3,0mg. A postupne klesa na tech 0,2.
díky za rady
Kdyby nedaval nic tak by to bylo v minusu ne? -3,0mgPája 19 píše:3,0mg je maximum, co umí VAG ukázat. Takže v tu chvíli ti pravděpodobně ten vstřik nedává vůbec nic a jede to na tři. Mohly by to bejt taky ty konektory ke vstřiku. Málo co jinýho než elektrika chvíli jde bez problému a chvíli nejde vůbec...
KDyby to byly konektory-elektrika, mel by VAG v pameti zavad hodit chybu, ale je to bez chyb...
Samý kdyby...
Ten válec nedostává krmení, tak mu jednotka navalí co největší množství. Ta hodnota neukazuje vstříknutý množství, ale množství, který jednotka chce vstříknout, chápeš? RJ nemá žádnou zpětnou kontrolu, že tam bylo tolik nafty opravdu vstříknuto.
A o tý paměti závad... to je různý. Záleží taky na době trvání chyby. Když to netrvá dlouho, tak to jednotka neuloží.
Ten válec nedostává krmení, tak mu jednotka navalí co největší množství. Ta hodnota neukazuje vstříknutý množství, ale množství, který jednotka chce vstříknout, chápeš? RJ nemá žádnou zpětnou kontrolu, že tam bylo tolik nafty opravdu vstříknuto.
A o tý paměti závad... to je různý. Záleží taky na době trvání chyby. Když to netrvá dlouho, tak to jednotka neuloží.
Oct asv 2000, DieselPower