cukání motoru 96 kW 2001

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pyzamo
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 14 bře 2011, 07:58
Odpovědi: 0

cukání motoru 96 kW 2001

Příspěvek od pyzamo »

Zdravim, prosim o pomoc s cukáním motoru. Nevim co s tim? Po nastartování mi cuká motor. Je to znatelné i při volnoběhu a lehce to hýbe i s autem. Podíval jsem se na motor a viditelně se klepe více než normálně. Ovšem po ujetí několika km, když se motor zahřeje, stačí motor vypnout, znovu nastartovat a cukání je pryč. Pokud ovšem motor nevypnu cukání nezmizí. I když nechám auto nastartované 30 min, pak vypnu motor a nastartuju cuká pořád. Je potřeba to nejprve projet, pak vypnout a nastartovat. Zdá se mi, že když mám více než půl nádrže nafty, tak se to stává jen někdy nebo vůbec. Čím je nafty v nádrži méně, tím déle trvá (musím ujet více km) než to po znovunastartování zmizí. Cukání je pravidelné a se zvyšováním otáček je cítit méně. Při rozjezdu je potřeba přidat trochu více plynu jinak chcípne. Děkuji moc za rady.

VW Passat 1,9 TDI 96kW, r. v. 2001, naj. 390 tis. km.
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Chce to na diagnostiku, může to bejt kabeláž u vstřiků a tandem nebo podávací čerpadlo
....320cd
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tady je divné, že když to zhasne a opět nastartuje, tak to přestane..Kabeláž by to dělala furt...ne?
nepropadat panice...
pyzamo
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 14 bře 2011, 07:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od pyzamo »

Nechal jsem si udělat diagnostiku a hlasí mi to 2 chyby.

18074 - Ventil čerpadlo/tryska válce 1 - N240 - elektrická závada v proudovém okruhu - Nahodilá závada
16685 - Válec 1 - diagnostikováno vynechávání - Nahodilá závada

Víte prosim vás někdo co je potřeba vyměnit? Má někdo s těmito chybami zkušenost? Děkuji
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3717
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tak ty chyby sou mi povědomý, ale netvrdim, že to musí bejt kabeláží...
Zjisti v měřenejch hodnotách vstřikovaný množství na volnoběh a pročti si tohle téma.
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... ight=18074
Oct asv 2000, DieselPower
pyzamo
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 14 bře 2011, 07:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od pyzamo »

děkuji moc za rady. dost mi pomohlo pročíst tvůj odkaz Pájo 19. První co jsem udělal je zkontroloval el. u vstřiku č. 1 jak mi radil rehak6co a ejhle. kontakty dosti zasviněné. jen jsem je očistil a už to frčí jako ďas. :D

Nakonec žádná investice a skoro žádná práce hurá. :)
šejk
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 27 pro 2010, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od šejk »

Resim ted podobny problem u stejneho auta...
Dela to jen za studena, kdyz nastartuju bezi pekne ale tak po 5sekundach nebo po pridani plynu (jak kdy) jde motor lehce nepravidelne, a lehce s sebou skube, jako kdyby vynechaval nebo mel nizke otacky. Dela to cca 10-20sekund a pak to prestane.

Diagnostika zadnou chybu neukaze, otacky za studena kolem 882/min, za tepla 820-840/min. Kanal 13, hodnoty vstriku za tepla od -0,1 do 0,1, ale za studena -0,3 do 0,3, akorat jsem si vsim ze jak to zacne skubat, na 3. valci tam skoci hodnota 3,0mg. A postupne klesa na tech 0,2.
díky za rady
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3717
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

3,0mg je maximum, co umí VAG ukázat. Takže v tu chvíli ti pravděpodobně ten vstřik nedává vůbec nic a jede to na tři. Mohly by to bejt taky ty konektory ke vstřiku. Málo co jinýho než elektrika chvíli jde bez problému a chvíli nejde vůbec...
Oct asv 2000, DieselPower
šejk
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 27 pro 2010, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od šejk »

Pája 19 píše:3,0mg je maximum, co umí VAG ukázat. Takže v tu chvíli ti pravděpodobně ten vstřik nedává vůbec nic a jede to na tři. Mohly by to bejt taky ty konektory ke vstřiku. Málo co jinýho než elektrika chvíli jde bez problému a chvíli nejde vůbec...
Kdyby nedaval nic tak by to bylo v minusu ne? -3,0mg
KDyby to byly konektory-elektrika, mel by VAG v pameti zavad hodit chybu, ale je to bez chyb...
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3717
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Samý kdyby...
Ten válec nedostává krmení, tak mu jednotka navalí co největší množství. Ta hodnota neukazuje vstříknutý množství, ale množství, který jednotka chce vstříknout, chápeš? RJ nemá žádnou zpětnou kontrolu, že tam bylo tolik nafty opravdu vstříknuto.
A o tý paměti závad... to je různý. Záleží taky na době trvání chyby. Když to netrvá dlouho, tak to jednotka neuloží.
Oct asv 2000, DieselPower
šejk
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 27 pro 2010, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od šejk »

Nemohlo by to delat taky teplotni cidlo?
šejk
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 27 pro 2010, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od šejk »

Tak je to vyresene, asi po tydnu to prestalo, chyta na skrtnuti a bezi krasne. Rek bych ze za ten horsi chod muze nafta. Natankoval jsem totiz plnou v Polsku.
Bylo to sice Shellce, ale po natankovani tady u nas to proste po par dnech prestalo...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“