KO Setrvák,ložisko nebo něco jinýho ? + video
Moderátoři: šulda, Moderátoři
och, tak hrozny zvuk dokaze vydavat dvojhmota? ciapna to zneje akokeby na vstupnom hriadeli neboli loziska
a stale pocuvam na svojej oktavke ci ten alebo onen zvuk uz nahodou nie je dvojhmota kezde byvali majitel bol 50tnik mam s toho strach..alet akyto zvuk sa neda prehliadnut

O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
aka spojková sada na DSG? to si nemyslel vážne však? no môže torobiťnajskor zotrvačník ako píšeš ale na automatoch vydrží viacej ako na manual. skontroluj najprv silentbloky motora a prevodovky a daj vedieť...Kami3120 píše:ja mam BKP chipnute s DSG a sotva 180tkm a po nastartovani rachta za studena po chcipnuti zacinka kov. Takze to je na setrvacnik ze? To moc nevydrzel, ale jak je to s dsg musim menit i nejakou spojkovou sadu?
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
Lukáš6666 sorry jen mě to napadlo je pravda, že u dsg se prostě musí vyměnit spojka pokud odejde že? Ale ta je snad zatím v pohodě. A nezlob se, rád bych to zkouknul i ty silentbloky motoru, ale nejsem automechanik, ale s passatem 3c se asi brzy stanu mechanikem.
učím se, ale pomalu.. Koupil jsem si VAG teda jenom klona- na ty moje účely na origo kabel v peněžence nebylo:) tak pokud daš radu co jak zkontrolovat budu rád a udělám to nebo mužů říct mechanikovi až mi bude v pátek prezouvat a vyvažovat letní papuče.
Fulltank: taky díky za názor taky si myslím že u DSG moc setrvak nevydrží když se jede v dopravě klidně cpe tam pořád za nízkých otáček vyšší rychlosti, také bych neměl zapomenout zmínit, že je motor chipnuty, ale jen decentně o pár koní, což asi taky setrvaku nepomůže, ale bez chipu s DSG se motor dusi víc..
A dal jsem chudákovi zabrat když byl zkrat na rampě ke vstřikum a jel jsem na nouzak bohužel to jinak nešlo.. Sice po pohrabani kabelu to chytlo na 4vstřiky ale po pár kilometrech zase 3válce a domů sem musel dojet.. Teď mám dva vyměněne vstřiky hlavně i rampu kabelu a je od nich klid ale zbylé dva nebo preventivně všechny 4 nechám repasovat až budou nějaké peníze. Setrvak bych taky rád do léta vyřešil, ještě je strašák olejove čerpadlo v tom bych rád nechal repasovat hřídel a bude snad už klid.

Fulltank: taky díky za názor taky si myslím že u DSG moc setrvak nevydrží když se jede v dopravě klidně cpe tam pořád za nízkých otáček vyšší rychlosti, také bych neměl zapomenout zmínit, že je motor chipnuty, ale jen decentně o pár koní, což asi taky setrvaku nepomůže, ale bez chipu s DSG se motor dusi víc..
A dal jsem chudákovi zabrat když byl zkrat na rampě ke vstřikum a jel jsem na nouzak bohužel to jinak nešlo.. Sice po pohrabani kabelu to chytlo na 4vstřiky ale po pár kilometrech zase 3válce a domů sem musel dojet.. Teď mám dva vyměněne vstřiky hlavně i rampu kabelu a je od nich klid ale zbylé dva nebo preventivně všechny 4 nechám repasovat až budou nějaké peníze. Setrvak bych taky rád do léta vyřešil, ještě je strašák olejove čerpadlo v tom bych rád nechal repasovat hřídel a bude snad už klid.

na uvod napisem ze taktiez ma dsg zaujalo a do noveho auta som s nou pocital na 101% (vymena auta sa trosku opozdila - samozrejme pre dobro mojej penazenkyKami3120 píše:ja mam BKP chipnute s DSG a sotva 180tkm a po nastartovani rachta za studena po chcipnuti zacinka kov. Takze to je na setrvacnik ze? To moc nevydrzel, ale jak je to s dsg musim menit i nejakou spojkovou sadu?

vidim ze to mas chipnute aky mas momentalne tocivy moment???
dobre by bolo si ozrejmit skutocnost ze dsg zalezitost je stavana na max tocivy moment zalostnych 350Nm!!!!
a co sa trvanlivosti tyka tak urcite nepatri dsg ku trvacnym zalezitostiam
uz mam par poznatkou u ludi co ju jazdia a napr na 2rocnom aute s motorom 1,8tsi a 250Nm spojka pri 116 000 km presmykuje
