KO Setrvák,ložisko nebo něco jinýho ? + video

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Podle toho prvního videa bych se neodvážil typovat, ale podle toho druhýho je to klasická dvouhmota v prdeli.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

och, tak hrozny zvuk dokaze vydavat dvojhmota? ciapna to zneje akokeby na vstupnom hriadeli neboli loziska :D a stale pocuvam na svojej oktavke ci ten alebo onen zvuk uz nahodou nie je dvojhmota kezde byvali majitel bol 50tnik mam s toho strach..alet akyto zvuk sa neda prehliadnut
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

s těma koněma byla jen otázka času, kdy udělá dvouhmota pápá :)
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Uživatelský avatar
Kami3120
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 01 dub 2011, 11:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Kami3120 »

ja mam BKP chipnute s DSG a sotva 180tkm a po nastartovani rachta za studena po chcipnuti zacinka kov. Takze to je na setrvacnik ze? To moc nevydrzel, ale jak je to s dsg musim menit i nejakou spojkovou sadu?
lukas6666
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 srp 2009, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od lukas6666 »

Kami3120 píše:ja mam BKP chipnute s DSG a sotva 180tkm a po nastartovani rachta za studena po chcipnuti zacinka kov. Takze to je na setrvacnik ze? To moc nevydrzel, ale jak je to s dsg musim menit i nejakou spojkovou sadu?
aka spojková sada na DSG? to si nemyslel vážne však? no môže torobiťnajskor zotrvačník ako píšeš ale na automatoch vydrží viacej ako na manual. skontroluj najprv silentbloky motora a prevodovky a daj vedieť...
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

naopak u dsg dvouhmoty padaj celkem slusne ;) Urcite to bude dvouhmota a tam staci jen vymenit setrvacnik, neni potreba zadna sada.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
Kami3120
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 01 dub 2011, 11:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Kami3120 »

Lukáš6666 sorry jen mě to napadlo je pravda, že u dsg se prostě musí vyměnit spojka pokud odejde že? Ale ta je snad zatím v pohodě. A nezlob se, rád bych to zkouknul i ty silentbloky motoru, ale nejsem automechanik, ale s passatem 3c se asi brzy stanu mechanikem. :D učím se, ale pomalu.. Koupil jsem si VAG teda jenom klona- na ty moje účely na origo kabel v peněžence nebylo:) tak pokud daš radu co jak zkontrolovat budu rád a udělám to nebo mužů říct mechanikovi až mi bude v pátek prezouvat a vyvažovat letní papuče.

Fulltank: taky díky za názor taky si myslím že u DSG moc setrvak nevydrží když se jede v dopravě klidně cpe tam pořád za nízkých otáček vyšší rychlosti, také bych neměl zapomenout zmínit, že je motor chipnuty, ale jen decentně o pár koní, což asi taky setrvaku nepomůže, ale bez chipu s DSG se motor dusi víc..
A dal jsem chudákovi zabrat když byl zkrat na rampě ke vstřikum a jel jsem na nouzak bohužel to jinak nešlo.. Sice po pohrabani kabelu to chytlo na 4vstřiky ale po pár kilometrech zase 3válce a domů sem musel dojet.. Teď mám dva vyměněne vstřiky hlavně i rampu kabelu a je od nich klid ale zbylé dva nebo preventivně všechny 4 nechám repasovat až budou nějaké peníze. Setrvak bych taky rád do léta vyřešil, ještě je strašák olejove čerpadlo v tom bych rád nechal repasovat hřídel a bude snad už klid. :)
matooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 01 dub 2009, 09:05
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK ke

Příspěvek od matooo »

Kami3120 píše:ja mam BKP chipnute s DSG a sotva 180tkm a po nastartovani rachta za studena po chcipnuti zacinka kov. Takze to je na setrvacnik ze? To moc nevydrzel, ale jak je to s dsg musim menit i nejakou spojkovou sadu?
na uvod napisem ze taktiez ma dsg zaujalo a do noveho auta som s nou pocital na 101% (vymena auta sa trosku opozdila - samozrejme pre dobro mojej penazenky :D ) a casom som si dsg velmi rozmyslel!

vidim ze to mas chipnute aky mas momentalne tocivy moment???

dobre by bolo si ozrejmit skutocnost ze dsg zalezitost je stavana na max tocivy moment zalostnych 350Nm!!!!

a co sa trvanlivosti tyka tak urcite nepatri dsg ku trvacnym zalezitostiam
uz mam par poznatkou u ludi co ju jazdia a napr na 2rocnom aute s motorom 1,8tsi a 250Nm spojka pri 116 000 km presmykuje (wallbash) tak dakujem pekne
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“