Test tesnosti okruhu FMIC

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Test tesnosti okruhu FMIC

Příspěvek od Champion »

ako testujete tesnost spojov po dodatocnej montazi FMIC. Mozem natlacit do celeho okruhu (motor vypnuty) dajme tomu kompresorom na vzduch tak 2bary , bez toho aby som odpajahal konce hadic pri turbe a egr. ? A potom spoje pomazat nejakou mydlovou vodov ci neprepusta .
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
bean
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 14 pro 2010, 08:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko, PK

Příspěvek od bean »

Ako chces zabezpecit, aby ti to nefucalo cez spalovaci priestor?
Passat Variant '00 AVG
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

ten okruh musis mit uzavreny.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
honza.biker
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 02 dub 2009, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Vřesovice

Příspěvek od honza.biker »

Kup někde v obchodě silikonové špunty, odpoj vedení před egr a za turbem, ucpy, stáhni sponama, v jednom udělej malou díru prostrč zevnitř vetilek a můžeš natlakovat ;)
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

myslim, že odpojeni a zaslepeni, odvetrani a popripade podtlaku staci, pak to postrikej mydlovou vodou a uvidis. 2 bary musi stacit. koukal jsem na to na youtobe. ja jsem si delal zaslepku ze stare vahy vzduchu.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“