Bora po výměně brzd nebrzdí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33787
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
často slýchávám i u motorkářů jak je důležité mít opancéřované hadice že v obyčejných se ztrácí tlak a tuším že packal nebo paskal vymyslel dvě století zpět že tlak je ve všech místech stejnýnogis píše:Bez posilovače je to úplně mrtvý, s trochou nadsázky s pedálem ani nehnu. Jinak posilovač je taky nový. Podltak v systému je i po třech dnech co jsem zkoušel, takže drží.
No, když koupím dozadu nový hadice, tak tím nic nezkazím.


-
- Aktivista
- Příspěvky: 33787
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Tak trochu změna. Namontoval jsem kompletní zadní nápravu z LCR. Problém ale je, že ta ručka stále nebrzdí.
V kopci sice auto udrží, ale až na nějaký osmý zub a přitom levý kolo už tak za jízdy přibržďuje, že po 5km byl kotouč fialovej. Co s tím? Tohle musí jít přece vyřešit. Každopádně při maximálním zatažení za jízdy auto jen v klidu zpomaluje...
Další nápady?

Další nápady?

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33787
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
pokud jednou spálíš obložení tak už ti nikdy brzdit nebude bude vylučovat černou hmotu která jakoby brzdy maže místo aby brzdily, nebo u nových desek jak se rychle vypaří nějaký hajzl a sliznou,
možná to blbě vysvětliji ale ty to pochpíš, pak mlůžeš vyvjet brzdné síly jak kráva a k ničemu, kotoruč do fialova to ale umí udělat
možná to blbě vysvětliji ale ty to pochpíš, pak mlůžeš vyvjet brzdné síly jak kráva a k ničemu, kotoruč do fialova to ale umí udělat

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33787
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
ja ho spis lituju
chce aby mu to brzdilo, kor kdyz do toho vynalozil tolik financi a casu, takze nejaka sranda neni moc namiste.
Zrovna nedavno sem menil nejaky cepy na O1, stara mrcha jedna z prvnich. A ceho sem si vsimnul bylo, ze mela uplne krasne vyhlazeny kotouce
jako zrcadlo, byl v nich videt odraz. Jeste na zadnym aute sem takhle hladoucky kotouce nevidel
a jednalo se klasicky rozmer co se na O1 montuje.
A pri zkusebni jizde jestli neco jeste nemlati, to brzdilo uplne neskutecne. Skoro az nebezpecne. Stacilo se lehce dotknout pedalu a uz vrcelo abs
Byla mi to celkem zahada..

Zrovna nedavno sem menil nejaky cepy na O1, stara mrcha jedna z prvnich. A ceho sem si vsimnul bylo, ze mela uplne krasne vyhlazeny kotouce


A pri zkusebni jizde jestli neco jeste nemlati, to brzdilo uplne neskutecne. Skoro az nebezpecne. Stacilo se lehce dotknout pedalu a uz vrcelo abs

Byla mi to celkem zahada..
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33787
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
já si vzpoměl je tomu tak 15 let, favorit praktik přestal táhnout,
zrovna jsem ho koupil a jel jsem domů, vylezu ven byly cítit brzdy a kotouče
ty svítili krásně červeně, z brzd se nehulilo, jak schlídli jel jsem OK domů,
po výměně hadiček které byly ucpané brzdy hamovaly a i při té červené barvě netřepaly volantem nic jen odpor

zrovna jsem ho koupil a jel jsem domů, vylezu ven byly cítit brzdy a kotouče

po výměně hadiček které byly ucpané brzdy hamovaly a i při té červené barvě netřepaly volantem nic jen odpor

Tak jsem hledal dál a zjistil jsem, že pořádně na ručku brzdilo jen levý kolo. Jak vyřešit to, že levý brzdič brzdí jakmile je páka na brzdiči (na který je lano) od dorazu cca 3mm a pravý až po 10mm? V tu chvíli levý už stálo a pravý ještě ani nebrzdilo. Jakoby nefungoval samostav na ručku. Přesadil jsem tu páku o zub na tisícihranu a je to ok, už brzdí obě kola, ale když neutáhnu lana, tak je ten jeden brzdič vlastně pořád jakoby našponovaný proti tomu dorazu. Je to špatně nebo to nevadí? Jinak to brzdí čím dál tím líp, ty brzdy jsou asi fakt nový, tak si zřejmě ještě sednou.
Ještě jedna věc - když skočím na brzdu, tak aby se roztočilo ABS, tak na posledním zhruba metru než auto zastaví se propadne pedál k podlaze. Nic se neděje, auto už skoro stojí, ale zvláštní pocit, když pedál najednou zmizí.
Na GIV s 280/232 to pořád nemá, ale už jsem skoro spokojenej.
Ještě jedna věc - když skočím na brzdu, tak aby se roztočilo ABS, tak na posledním zhruba metru než auto zastaví se propadne pedál k podlaze. Nic se neděje, auto už skoro stojí, ale zvláštní pocit, když pedál najednou zmizí.
Na GIV s 280/232 to pořád nemá, ale už jsem skoro spokojenej.

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm