Bora po výměně brzd nebrzdí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Bez posilovače je to úplně mrtvý, s trochou nadsázky s pedálem ani nehnu. Jinak posilovač je taky nový. Podltak v systému je i po třech dnech co jsem zkoušel, takže drží.

No, když koupím dozadu nový hadice, tak tím nic nezkazím.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33787
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nogis píše:Bez posilovače je to úplně mrtvý, s trochou nadsázky s pedálem ani nehnu. Jinak posilovač je taky nový. Podltak v systému je i po třech dnech co jsem zkoušel, takže drží.

No, když koupím dozadu nový hadice, tak tím nic nezkazím.
často slýchávám i u motorkářů jak je důležité mít opancéřované hadice že v obyčejných se ztrácí tlak a tuším že packal nebo paskal vymyslel dvě století zpět že tlak je ve všech místech stejný ;) tak nevím jak to je stím tlakem ;)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Ztrácet se může jen tím, že normální gumová hadice se tlakem nafoukne, ikdyž nepatrně. Pak o ten tlak přicházíš. Nikam jinam se ztratit nemůže. ;)

Jinak ten zadek přehodím asi až v pátek. Rovnou rozeberu i ty brzdiče.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33787
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já měl podobné problémy u jiných značek z francie, ani po výměně obložení auto nebrzdilo objednal jsem HBV s menším průměrem a auto brzdilo jak má,

tím ti chci říct poměř si průměry jsetli jsi nenarazil na nějaký hnuzink ;)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Tak trochu změna. Namontoval jsem kompletní zadní nápravu z LCR. Problém ale je, že ta ručka stále nebrzdí. (wallbash) V kopci sice auto udrží, ale až na nějaký osmý zub a přitom levý kolo už tak za jízdy přibržďuje, že po 5km byl kotouč fialovej. Co s tím? Tohle musí jít přece vyřešit. Každopádně při maximálním zatažení za jízdy auto jen v klidu zpomaluje...

Další nápady? :roll:
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33787
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud jednou spálíš obložení tak už ti nikdy brzdit nebude bude vylučovat černou hmotu která jakoby brzdy maže místo aby brzdily, nebo u nových desek jak se rychle vypaří nějaký hajzl a sliznou,

možná to blbě vysvětliji ale ty to pochpíš, pak mlůžeš vyvjet brzdné síly jak kráva a k ničemu, kotoruč do fialova to ale umí udělat ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33787
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já osobně některým řidičům ani ručku k donolati nespravuju, udělám ručku spálí mi spojku ;)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Vím co myslíš, ale ty kotouče i desky jsou prakticky nejetý. Tak snad jsou ok.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
fukmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2009, 08:03
Bydliště: SČ - Mimoň

Příspěvek od fukmen »

nogis: tak hlavne ze jsi zase vyhodil kopec penez ze? :D
jo vlastne ne, mas velke brzdy co nebrzdi ;)

ne sorry, ale fakt se musim smat, ne ze by mi to zrovna 2x extra brzdilo :)
S-Max 2,0Tdci Titanium, exVW TOURAN 2,0TDI Highline, ex BMW 330i Touring
Persan
Přispěvovatel
Příspěvky: 348
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2010, 15:14

Příspěvek od Persan »

Až to bude fungovat, tak si dá hlavou o volant, protože na tom autě je nový kolem brzd snad úplně vše :D
Seat Leon 1M Cupra R under construction...
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

ja bych to prodal a koupil neco co brzdi, kdyz je to neresitelny problem.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

ja ho spis lituju ;) chce aby mu to brzdilo, kor kdyz do toho vynalozil tolik financi a casu, takze nejaka sranda neni moc namiste.

Zrovna nedavno sem menil nejaky cepy na O1, stara mrcha jedna z prvnich. A ceho sem si vsimnul bylo, ze mela uplne krasne vyhlazeny kotouce :? jako zrcadlo, byl v nich videt odraz. Jeste na zadnym aute sem takhle hladoucky kotouce nevidel :o a jednalo se klasicky rozmer co se na O1 montuje.
A pri zkusebni jizde jestli neco jeste nemlati, to brzdilo uplne neskutecne. Skoro az nebezpecne. Stacilo se lehce dotknout pedalu a uz vrcelo abs :)

Byla mi to celkem zahada..
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 22:28

Příspěvek od najmis »

Jestli jsi měl fakt fialovej kotouč tak jsi klidně mohl uvařit brzdovku ve třmenu a ložisko náboje z toho asi taky není nadšený..Jestli se kotouče nezvlnily tak bych min trochu vyšlapal kapalinu a dolil novou a rozhodně jiný desky.Tohle není keramika.. (noteeth)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33787
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já si vzpoměl je tomu tak 15 let, favorit praktik přestal táhnout,

zrovna jsem ho koupil a jel jsem domů, vylezu ven byly cítit brzdy a kotouče :o ty svítili krásně červeně, z brzd se nehulilo, jak schlídli jel jsem OK domů,


po výměně hadiček které byly ucpané brzdy hamovaly a i při té červené barvě netřepaly volantem nic jen odpor
;)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Tak jsem hledal dál a zjistil jsem, že pořádně na ručku brzdilo jen levý kolo. Jak vyřešit to, že levý brzdič brzdí jakmile je páka na brzdiči (na který je lano) od dorazu cca 3mm a pravý až po 10mm? V tu chvíli levý už stálo a pravý ještě ani nebrzdilo. Jakoby nefungoval samostav na ručku. Přesadil jsem tu páku o zub na tisícihranu a je to ok, už brzdí obě kola, ale když neutáhnu lana, tak je ten jeden brzdič vlastně pořád jakoby našponovaný proti tomu dorazu. Je to špatně nebo to nevadí? Jinak to brzdí čím dál tím líp, ty brzdy jsou asi fakt nový, tak si zřejmě ještě sednou.

Ještě jedna věc - když skočím na brzdu, tak aby se roztočilo ABS, tak na posledním zhruba metru než auto zastaví se propadne pedál k podlaze. Nic se neděje, auto už skoro stojí, ale zvláštní pocit, když pedál najednou zmizí.

Na GIV s 280/232 to pořád nemá, ale už jsem skoro spokojenej. :-D
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“