MAF OFF za dvě koruny :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zdravíčko, nechce se mi zakládat nové téma, tak napíšu sem.
Mám softwarově MAF off. Jenže mám váhu bez mřížky a po nějaké době vyskočí na palubovce oranžová kontrolka elektroniky. Bylo mi doporučeno, že si mam sehnat byť vadnou, ale váhu s mřížkou, že nebude vyskakovat ta kontrolka. Zajímalo by mě, jestli místo výměny váhy je možnost přes nějaký odpor nebo něco podobného propojit nějaké piny a tím se vyvarovat jakékoliv další hlášky, díky
Mám softwarově MAF off. Jenže mám váhu bez mřížky a po nějaké době vyskočí na palubovce oranžová kontrolka elektroniky. Bylo mi doporučeno, že si mam sehnat byť vadnou, ale váhu s mřížkou, že nebude vyskakovat ta kontrolka. Zajímalo by mě, jestli místo výměny váhy je možnost přes nějaký odpor nebo něco podobného propojit nějaké piny a tím se vyvarovat jakékoliv další hlášky, díky
to je dobrej nesmysl, aby samotná mřížka váhy měla vliv na nějakou chybu v řj
. Samozřejmě(jak jsem tu už psal) je dobrý tam tu mřížku pro jistotu nechat, ale to jestli tam je nebo neni, nemůže jednotka poznat ani u funkční váhy, natož u ""SW MAF OFF"" ...( leda že by si jí turbo postěžovalo, že mu nějakej bordel škádlí lopatky
) ... Bez VAGu se dá leda tak spekulovat co za chybu a proč tam vlastně je ...
edit: jo a nevim, jak u ASV, ale nejen u mýho AFN je hned několik (cca 5 - párkrát to tady na fóru už taky bude) důvodů rožnutí kontrolky elektroniky motoru, ale chyba váhy k nim nepatří


edit: jo a nevim, jak u ASV, ale nejen u mýho AFN je hned několik (cca 5 - párkrát to tady na fóru už taky bude) důvodů rožnutí kontrolky elektroniky motoru, ale chyba váhy k nim nepatří

pašíkombi AFN B597
no jestli ma maf off a je potreba aby byla pripojena tak staci jakykoliv napeti od 1 do 5V a chybu by to hlasit nemelo.. jakej by pak ten sw maf off melo smysl?? podle me se pocita s tim ze i spatna vaha dava furt nejaky napetiFandaTDI píše:to je dobrej nesmysl, aby samotná mřížka váhy měla vliv na nějakou chybu v řj. Samozřejmě(jak jsem tu už psal) je dobrý tam tu mřížku pro jistotu nechat, ale to jestli tam je nebo neni, nemůže jednotka poznat ani u funkční váhy, natož u ""SW MAF OFF"" ...( leda že by si jí turbo postěžovalo, že mu nějakej bordel škádlí lopatky
) ... Bez VAGu se dá leda tak spekulovat co za chybu a proč tam vlastně je ...
edit: jo a nevim, jak u ASV, ale nejen u mýho AFN je hned několik (cca 5 - párkrát to tady na fóru už taky bude) důvodů rožnutí kontrolky elektroniky motoru, ale chyba váhy k nim nepatří

Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Zkoušel to někdo na PD-čku?
Dneska jsem dal diodu 1n4007 5v mám na 4 pinu tak tam dám anodu ale jak měřím kde příjde katoda tak mi měřák píská jak u 3 tak u 5 tudiž jsem to vyzkoušel na oba piny když připojím na 5 tak se rozbliká žhavení a volnoběžné otáčky se zvednou na cca 1100ot. když to dám na 3 tak auto nejede je to tou diodou nebo to prostě na PD nejde? Mám passat 1,9tdi 85kw ATJ
Dneska jsem dal diodu 1n4007 5v mám na 4 pinu tak tam dám anodu ale jak měřím kde příjde katoda tak mi měřák píská jak u 3 tak u 5 tudiž jsem to vyzkoušel na oba piny když připojím na 5 tak se rozbliká žhavení a volnoběžné otáčky se zvednou na cca 1100ot. když to dám na 3 tak auto nejede je to tou diodou nebo to prostě na PD nejde? Mám passat 1,9tdi 85kw ATJ
mas zaslepenej egr?kuba4you píše:Zkoušel to někdo na PD-čku?
Dneska jsem dal diodu 1n4007 5v mám na 4 pinu tak tam dám anodu ale jak měřím kde příjde katoda tak mi měřák píská jak u 3 tak u 5 tudiž jsem to vyzkoušel na oba piny když připojím na 5 tak se rozbliká žhavení a volnoběžné otáčky se zvednou na cca 1100ot. když to dám na 3 tak auto nejede je to tou diodou nebo to prostě na PD nejde? Mám passat 1,9tdi 85kw ATJ
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
ano pane, nedalo mi to tak jsem to zkoušel a zjistil jsem že byla asi proražená dioda, dal jsem jinou mezi pin 5 a 4 a už mám na vagu píše 1245mg tudíž to bude ok snad zkusím na delší cestěstres3d píše:mas zaslepenej egr?kuba4you píše:Zkoušel to někdo na PD-čku?
Dneska jsem dal diodu 1n4007 5v mám na 4 pinu tak tam dám anodu ale jak měřím kde příjde katoda tak mi měřák píská jak u 3 tak u 5 tudiž jsem to vyzkoušel na oba piny když připojím na 5 tak se rozbliká žhavení a volnoběžné otáčky se zvednou na cca 1100ot. když to dám na 3 tak auto nejede je to tou diodou nebo to prostě na PD nejde? Mám passat 1,9tdi 85kw ATJ
jo tak to by uz melo byt ono kdyz ti to neco ukazuje, zkus a uvidis.. kdyztak pridej jeste dalsi diodu.kuba4you píše:ano pane, nedalo mi to tak jsem to zkoušel a zjistil jsem že byla asi proražená dioda, dal jsem jinou mezi pin 5 a 4 a už mám na vagu píše 1245mg tudíž to bude ok snad zkusím na delší cestěstres3d píše:mas zaslepenej egr?kuba4you píše:Zkoušel to někdo na PD-čku?
Dneska jsem dal diodu 1n4007 5v mám na 4 pinu tak tam dám anodu ale jak měřím kde příjde katoda tak mi měřák píská jak u 3 tak u 5 tudiž jsem to vyzkoušel na oba piny když připojím na 5 tak se rozbliká žhavení a volnoběžné otáčky se zvednou na cca 1100ot. když to dám na 3 tak auto nejede je to tou diodou nebo to prostě na PD nejde? Mám passat 1,9tdi 85kw ATJ
jinak kdyz pripojis merak tak si to dej na znak diody a na jednu stranu tam bude kolem 500-700 (ty bav mozna min netusim) a na druhou stranu nic nekonecno. pokud nameris neco jinyho je dioda KO
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Zkoušel jsem z napájecího pinu 5V udělat dělič s 4k7 odpory a naměřil jsem na něm k zemi 2,5V a to jsem lupnul na měřící pin, jenže kontrolka se zas rozsvítila, na vagu po takovémhle zapojení se po přidání plynu hodnota od váhy zmenšuje, do palice mi to nejde.
Zkoušel jsem ještě věc a to vytáhnout váhu, zaslepit díru a váhu zapojit a nechat pohozenou, to taky nepomáhá, svítí pořád a ne a ne zhasnout.
Zkoušel jsem ještě věc a to vytáhnout váhu, zaslepit díru a váhu zapojit a nechat pohozenou, to taky nepomáhá, svítí pořád a ne a ne zhasnout.
co to je potom za maf off kdyz ji tam furt musis mitmirulu píše:Jo to konkrétně si nepamatuju, jenom jsem nahlédl. První slova chyby byly Mass air flow ... a dál nevim. Prý mam soft na euro 3 a tam musí být zapojená váha. Nevim, jestli to jde upravit sw jinak.
![]()

Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL