pancéřové brzdové hadice

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

subz3ro_tdi píše:
BH motor píše:mam to na rs4 a mozem povedat ze je to lepsie. pedal nepada nizko a silou na pedal sa da presnejsie davkovat brzdna sila. Proste sa hadice neroztahuju a objem kvapaliny sa nezvacsuje s posobiacim tlakom tak ako so seriovou hadicou
No, super... toto beriem ako platny nazor do diskusie :) Bude sa to dobre spravat aj na brzdach s mensim tlakom brzdovej kvapaliny? Ty tam mas myslim 8-piestove brzdice, ze? Co takto klasika 1-piest 54 resp. 57mm? Nebude pedal prehnane moc tvrdy? Asi by bolo fakt najlepsie keby to niekto vyskusal.... je dost mozne, ze robim vela kriku pre nic - co by som fakt nerad keby som niekoho nepravom odradil :-)
lubomt píše:a to si mi nevedel skor poradit????
vsak vymenis raz dva, ked sa naseries... ci? :)
No nevím, u tech Skodovek to je jak kerá, mas dvě Octy 81kw 2001, v jednej malinko slapnes na brzdu a brzdí to jak svině, v druhej octě je tvrdo hned z kraje, slapes na to podstatně víc než to zpomalí jak v tej první. Obě meli origo, brzdy, kotouce i desky. Nikdo na to neprisel proc to takhle dělá, asi je to takovej druh :D Panceřovka je přinosem, je to kvuli rychlejsí reakci brzd, pokud to nekomu brzdí popsaným zpusobem, tak bude nutno domontovat brzdovej pedal s posilovac ke spolujezdci :D (LOL) delam si prdel je jih dost co takhle brzdej a je jedno jestli maj v zadu buben nebo kotouc. ;)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A podtlak z posilovaca z tej co nebrzdila neunikal?
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

subz3ro_tdi píše:Neskusal... ale je to na zamyslenie, ked to ma taky markantny prinos preco to vyrobca nedava ani na sportove verzie aut :)
Brácha je má na LCR1M z výroby ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Tady to kupuju já: www.ask-motorsport.cz
Vše je v sekci :M-brzdy-koncovky,hadice,ost.
Jsou tam veškeré potřebné věci, hadička v metráži. Montáž jednoduchá.
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 23 srp 2010, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od r-a-k »

Zdravím, chci použít teflonovo-panceřové hadice na brzdy a můj dotaz je ohledně funkčnosti a bezpečnosti šroubovacích koncovek viz. http://speedpro.cz/brzdy-pancerove-hadi ... 5_339.html oproti lisovaným koncovkách na hadice. Máte někdo zkušenosti se šroubovanýma na brzdách? Díky
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

r-a-k píše:Zdravím, chci použít teflonovo-panceřové hadice na brzdy a můj dotaz je ohledně funkčnosti a bezpečnosti šroubovacích koncovek viz. http://speedpro.cz/brzdy-pancerove-hadi ... 5_339.html oproti lisovaným koncovkách na hadice. Máte někdo zkušenosti se šroubovanýma na brzdách? Díky
Když víš jak na to tak to je v poho. Mám tak rozvedený brzdy na celém autě už čtyři roky a je to OK.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Jj, je to v pohodě. Mám je na autě. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

TK píše:
r-a-k píše:Zdravím, chci použít teflonovo-panceřové hadice na brzdy a můj dotaz je ohledně funkčnosti a bezpečnosti šroubovacích koncovek viz. http://speedpro.cz/brzdy-pancerove-hadi ... 5_339.html oproti lisovaným koncovkách na hadice. Máte někdo zkušenosti se šroubovanýma na brzdách? Díky
Když víš jak na to tak to je v poho. Mám tak rozvedený brzdy na celém autě už čtyři roky a je to OK.
na zavodnom ci civilnom?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

netopier píše:
TK píše:
r-a-k píše:Zdravím, chci použít teflonovo-panceřové hadice na brzdy a můj dotaz je ohledně funkčnosti a bezpečnosti šroubovacích koncovek viz. http://speedpro.cz/brzdy-pancerove-hadi ... 5_339.html oproti lisovaným koncovkách na hadice. Máte někdo zkušenosti se šroubovanýma na brzdách? Díky
Když víš jak na to tak to je v poho. Mám tak rozvedený brzdy na celém autě už čtyři roky a je to OK.
na zavodnom ci civilnom?
závodní
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 23 srp 2010, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od r-a-k »

Díky za odpovědi. Šlo mi o to zda mé obavy nejsou přehnané ohledně toho systému spoje, oproti lisovaným spojům. Píšete že to už nějaký pátek máte na voze a bez problému, tak do toho půjdu. Že to není schváleno na civilní provoz, vim ale to nebylo předmětem otázky. Správný postup montáže, je samozřejmost. Je to na netu hezky rozkresleno.
mva1
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 29 úno 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny

teflonový hadičky (na O1)

Příspěvek od mva1 »

Poptal jsem brzdový hadičky na zadek O1.

http://bekas.cz/firma/

A nabídli mi nějaký teflonový.
MÁTE S TÍM NĚJAKÉ ZKUŠENOSTI?
dík za názory
Hacman
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 11 čer 2008, 14:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hacman »

Zdravím, čo hovoríte na tieto hadice http://www.tuningweb.sk/sindex.php?idvy ... akc=detail? Všetci tu spomínajú teflonové, tak neviem či silikónové su tiež dobré alebo je to šmejd.
Octavia Tour AXR 1.9 TDI PD, 74kW, r.v. 2007
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“