subz3ro_tdi píše:BH motor píše:mam to na rs4 a mozem povedat ze je to lepsie. pedal nepada nizko a silou na pedal sa da presnejsie davkovat brzdna sila. Proste sa hadice neroztahuju a objem kvapaliny sa nezvacsuje s posobiacim tlakom tak ako so seriovou hadicou
No, super... toto beriem ako platny nazor do diskusie

Bude sa to dobre spravat aj na brzdach s mensim tlakom brzdovej kvapaliny? Ty tam mas myslim 8-piestove brzdice, ze? Co takto klasika 1-piest 54 resp. 57mm? Nebude pedal prehnane moc tvrdy? Asi by bolo fakt najlepsie keby to niekto vyskusal.... je dost mozne, ze robim vela kriku pre nic - co by som fakt nerad keby som niekoho nepravom odradil
lubomt píše:a to si mi nevedel skor poradit????
vsak vymenis raz dva, ked sa naseries... ci?

No nevím, u tech Skodovek to je jak kerá, mas dvě Octy 81kw 2001, v jednej malinko slapnes na brzdu a brzdí to jak svině, v druhej octě je tvrdo hned z kraje, slapes na to podstatně víc než to zpomalí jak v tej první. Obě meli origo, brzdy, kotouce i desky. Nikdo na to neprisel proc to takhle dělá, asi je to takovej druh

Panceřovka je přinosem, je to kvuli rychlejsí reakci brzd, pokud to nekomu brzdí popsaným zpusobem, tak bude nutno domontovat brzdovej pedal s posilovac ke spolujezdci

delam si prdel je jih dost co takhle brzdej a je jedno jestli maj v zadu buben nebo kotouc.
