Golf IV, 1.9TDI, ARL 110KW, horsi ranni starty, CIDLO NOVE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf IV, 1.9TDI, ARL 110KW, horsi ranni starty, CIDLO NOVE
Zdravicko, co sem si to tady uz nekolikrat procital, usoudil sem ze mam v haji teplotni cidlo, ale:
Problem: pri teplote okolo +5 to dlouho tocilo (cidlo neseplo zhaveni), kdyz bylo pod 0, chytlo to hned (seplo zhaveni)
Cidlo sem odpoledne vymontoval, ale zjistil ze nepasuje (hranaty konektor), auto sem nechal tak do druheho dne, nasadil spravne, nove cidlo a stratuju (bylo kolem +12 stupnu) a nechtelo chytnout vubec, prepojil sem na stare cidlo a taky nic, prepojil sem zpet na nove a tocil dokud nechytlo.. Druhy den rano +4 st. chytlo lip, ale az na podruhe, odpoledne uz chyta v cajku. Ale kazde rano kdyz je do tech +6 stupnu chyta hur.
Cim to muze byt ?
Zhavice sou nove NGK, palivovy filtr je jeste stary, chystam se na neho.
Diky
Problem: pri teplote okolo +5 to dlouho tocilo (cidlo neseplo zhaveni), kdyz bylo pod 0, chytlo to hned (seplo zhaveni)
Cidlo sem odpoledne vymontoval, ale zjistil ze nepasuje (hranaty konektor), auto sem nechal tak do druheho dne, nasadil spravne, nove cidlo a stratuju (bylo kolem +12 stupnu) a nechtelo chytnout vubec, prepojil sem na stare cidlo a taky nic, prepojil sem zpet na nove a tocil dokud nechytlo.. Druhy den rano +4 st. chytlo lip, ale az na podruhe, odpoledne uz chyta v cajku. Ale kazde rano kdyz je do tech +6 stupnu chyta hur.
Cim to muze byt ?
Zhavice sou nove NGK, palivovy filtr je jeste stary, chystam se na neho.
Diky
Naposledy upravil(a) kouBaMW dne 26 dub 2011, 18:26, celkem upraveno 1 x.
Golf ARL + E30 forever
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33872
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33872
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33872
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
řešení je ale v praxi to fachá tak že když někomu řekneš že se koupí baterka když je v autě rok stará nebo starter který točí a řekneš sumu tak každý začne vymýšlet drátek s provázkem,kouBaMW píše:nad tim sem uz taky premyslel, ze to tak udelam jak me to nase*e, ale jina moznost neni, kurnik dyt zbytek tdi musi fungovat a nejak jednoduse startovat v techto teplotach..?
některm lidem můžeš jen foukat vzduchem a šistit ocelákem aby to nic nestálo

bez zhaveni... no rekl bych ze i kdyz otocis hned klickem tak cca za tu vetrinu to uz i tak nasaje teply vzduch, takze to uplne bez zhaveni neni, mam zkusit to cidlo jeste vymenit ? prave chci toho golfa prodavat, ted v lete to stejne uz nebude vadit, ale i tak nechci popr kupujicimu nic tajit a prodat to v cajkuboobika píše:tak bude problém jinde než v čidle. vždyť pd nastartuje v 0st. bez žhavení na drc.
Golf ARL + E30 forever
niekde na fore som tu cital ze PD motory maju snimac polohy vacky voci kluke, da sa skontrolovat cez VAG ci je to ok, nic ine ma nenapada, skus pohladat predvstrek paliva u PD motorov.kouBaMW píše:bez zhaveni... no rekl bych ze i kdyz otocis hned klickem tak cca za tu vetrinu to uz i tak nasaje teply vzduch, takze to uplne bez zhaveni neni, mam zkusit to cidlo jeste vymenit ? prave chci toho golfa prodavat, ted v lete to stejne uz nebude vadit, ale i tak nechci popr kupujicimu nic tajit a prodat to v cajkuboobika píše:tak bude problém jinde než v čidle. vždyť pd nastartuje v 0st. bez žhavení na drc.
Myslim ze aj nove cidlo moze byt vadne, ak mas blocik tak ho v obchode vymen a skus.