1.5 DCi, chyta vyborne ale pro vyssich otackach nouzak

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
safaro
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 22 lis 2006, 12:29
Odpovědi: 0

1.5 DCi, chyta vyborne ale pro vyssich otackach nouzak

Příspěvek od safaro »

Zdravim,
tak mame tu dalsi problem s 1.5 dci v Cliu. Motor chyta studenej teplej, tam neni zadnej probleml. Ale kdyz se jede tak ve vyssich otackach a zaberu motoru zacne svitit kontrolka vstrikovani a snizi se vykon.

Neresili ste uz takovy problem? Vsadim se ze jo :)
Fiat Punto JTD,bufík EBERSPACHER, KAT off, EGR off
Uživatelský avatar
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364
Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravsko!!!

Příspěvek od omega001 »

a co diagnostika
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
safaro
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 22 lis 2006, 12:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od safaro »

Prave ze zatim to na diag nebylo. Jen sem se ptal jesi nekdo nemel stejnou zavadu.
Fiat Punto JTD,bufík EBERSPACHER, KAT off, EGR off
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Jestli je to Delphi starší provedení, může se vydírat čerpadlo - kvalita nafty - pilinkydo trysek - je potřeba zkontrolovat přepady - volil bych odborný servis.
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Začněte diagnostikou, jinak se nehnete z místa, nic ve zlým, ale spousta lidí si myslí že moderní vstřikovací systémy opraví se znalostma Liazky nebo Zetoru, ale opak je pravdou ;)
safaro
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 22 lis 2006, 12:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od safaro »

Vyreseno, ucpany palivovy filtr :D , ale to neeeee jaaa
Fiat Punto JTD,bufík EBERSPACHER, KAT off, EGR off
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tomasi, máš pravdu, ale princip je pořád stejný..a tak je k tomu třeba přistupovat...I největší novodobý skvost nejede bez paliva, bez proudu , komprese, s prasklým řemenem nebo bramborou ve výfuku.... :)
Dnes je všeobecně známo , že odchází trysky,hlavní čerpadlo , DRv ventil a čerpadlo v nádrži...Známý mi volal, ať zajedu k hospodě, že nemůže nastartovat P 406 2.0 HDI..,tak jsem tam došel a z okna už volali, vole vyměň si a následovaly ty uvedené závady..Tak mu říkám, řekni hochům z JRD , oni ti to opraví a šel jsem pryč....Ne že bych byl uražen, ale spíš otráven..A pak že nestačí znalosti ze Zetoru...
:)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“