Jiný(větší) IC na O1 kam s čidlem tlaku ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
revo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 17 kvě 2010, 19:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Jiný(větší) IC na O1 kam s čidlem tlaku ?

Příspěvek od revo »

Zdravím,plánuju dát na octavii větší IC a nevím kam čidlem tlaku ? V originále je v intecooleru,ale nevím kam ho dát ted....?
O1 81kw,GT 1749VA,SPRINT 764,1Z+HDS
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
revo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 17 kvě 2010, 19:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od revo »

Myslel jsem si to protože 66kw to má vlastěn taky na vedení.Díky
O1 81kw,GT 1749VA,SPRINT 764,1Z+HDS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

za IC...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

jj jasny ze za IC to sem zapomel rict.Tak sorry.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

do egr zaslepky :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Taky sa připojuji k netopierovi, do egr zaslepky.
Sám jsem to tak řešil a nemusíš navařovat přírubu na trubky.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“