diesel tichý jako elektromotor:D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
diesel tichý jako elektromotor:D
Ahoj kluci dnes jsem byl na tuningu v Trenčíně a človíček tam měll upravenou octavii II 103 kw na nějakých 170 koní a 400 nm.To je nuda ale ten klučina to měl poštelovaný tak,že absolutně nebyl slyšet traktor ani při plné zátěži při sprintech.Bylo to něco neuvěřitelného.Už jste se s tím někdo někdy setkal?Dělala mu to nějaká profi firma v Blavě.Strašně se mi líbilo jak je to tiché a chtěl bych to taky!!!!!!Díky za jakoukoliv radu
Seat Leon 1.9 TDI ve vývoji
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nevim no, ale ty novy diesely jsou az trapne tichy. Nedavno jsem se vezl v novym A6 a uprimne, to auto prinejmensim uvnitr neni vubec slyset 
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
a taky kolik jí tam nateče...tuner píše:nafta hori porad stejne rychle, zalezi jen na cetanovym cisle
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
tuner
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
nafta bude horet porad stejne rychle pri stejnym cetan cisle nehlede na mnozstvi, s pribivajicim mnozstvim se pouze prodlouzi cas potrebny ke shoreni ale rychlost se nemeni. to je stejny jak treba rychlost tlakove vlny nafty pri vstriku, ta se taky nezrychluje s rostoucima otackama cerpadla ale je konstantni
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
aha to vysvětluje to že když zvýšíš vstupní tlak do railu nebo i do rotačního čerpadla jde motor znatelně tvrději....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
a není tichost (předvstřik) na úkor výkonu a spotřeby?
u kamionu dost poznat- volnoběh a mírná zátěž tichoučký (a zvlášť na tak velkej motor) a v zátěží kladiváč..
mistr spotřeby staré hlučné TD...
u kamionu dost poznat- volnoběh a mírná zátěž tichoučký (a zvlášť na tak velkej motor) a v zátěží kladiváč..
mistr spotřeby staré hlučné TD...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Určitě je. Z vlastního pozorování můžu říct, že pokud je předvstřik nižší, než by měl být, tak má motor takovej, sametovější chod. Když se nastaví tak, jak má bejt, tak je to takový moc.. grrrrr 
Ale zase jsou potom podstatně lepší reakce na plyn. Auto je takové, ochotnější
Ale zase jsou potom podstatně lepší reakce na plyn. Auto je takové, ochotnější
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
k tomuto nazoru sa tiez pridavam,skusal som to na PD-cku,synchronizacia kluka vacka,ked som posunul vacku v protismere:vysledok bol tiksi chod motora,lepsia reakcia na plyn a huzevnatost.Ale problem nastal s priemernou spotrebou na palubaku ukazovalo to menej(to by mi ani nevadilo)horsie to bolo ale zo startovanim pri studenom motore alebo nizsej vonkajsej teplote.zvolil som preto kompromis synchronizaciu nemam nastavenu na nulu ale do minusu.to su moje poznatky ktore nikomu nevnucujem ani nedoprucujemmir77 píše:Určitě je. Z vlastního pozorování můžu říct, že pokud je předvstřik nižší, než by měl být, tak má motor takovej, sametovější chod. Když se nastaví tak, jak má bejt, tak je to takový moc.. grrrrr
Ale zase jsou potom podstatně lepší reakce na plyn. Auto je takové, ochotnější
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)