diesel tichý jako elektromotor:D

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
corleone
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 06 zář 2010, 21:46
Odpovědi: 0

diesel tichý jako elektromotor:D

Příspěvek od corleone »

Ahoj kluci dnes jsem byl na tuningu v Trenčíně a človíček tam měll upravenou octavii II 103 kw na nějakých 170 koní a 400 nm.To je nuda ale ten klučina to měl poštelovaný tak,že absolutně nebyl slyšet traktor ani při plné zátěži při sprintech.Bylo to něco neuvěřitelného.Už jste se s tím někdo někdy setkal?Dělala mu to nějaká profi firma v Blavě.Strašně se mi líbilo jak je to tiché a chtěl bych to taky!!!!!!Díky za jakoukoliv radu
Seat Leon 1.9 TDI ve vývoji
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

co si sa tam nepopytal aby si nam ty povedal ako to ma porobene :)

bol to dízel? asi to mal extra vytlmene
Mercdes C cdi
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Nevim no, ale ty novy diesely jsou az trapne tichy. Nedavno jsem se vezl v novym A6 a uprimne, to auto prinejmensim uvnitr neni vubec slyset (wallbash)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

Není to hodně o tom za jak dlouhej čas v motoru shoří dávka paliva?
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

nafta hori porad stejne rychle, zalezi jen na cetanovym cisle
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tuner píše:nafta hori porad stejne rychle, zalezi jen na cetanovym cisle
a taky kolik jí tam nateče...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

nafta bude horet porad stejne rychle pri stejnym cetan cisle nehlede na mnozstvi, s pribivajicim mnozstvim se pouze prodlouzi cas potrebny ke shoreni ale rychlost se nemeni. to je stejny jak treba rychlost tlakove vlny nafty pri vstriku, ta se taky nezrychluje s rostoucima otackama cerpadla ale je konstantni
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

aha to vysvětluje to že když zvýšíš vstupní tlak do railu nebo i do rotačního čerpadla jde motor znatelně tvrději....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

Myslel jsem délku vstřiku,jako že když tam vstříkneš dávku nafty v setině sekundy tak to udělá větší hluk než když tam stejnou dávku vstříkneš ve 2 setinách. :D Prostě když to odpálíš postupně,nebude to takovej bordel :)
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

a není tichost (předvstřik) na úkor výkonu a spotřeby?
u kamionu dost poznat- volnoběh a mírná zátěž tichoučký (a zvlášť na tak velkej motor) a v zátěží kladiváč..
mistr spotřeby staré hlučné TD...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Určitě je. Z vlastního pozorování můžu říct, že pokud je předvstřik nižší, než by měl být, tak má motor takovej, sametovější chod. Když se nastaví tak, jak má bejt, tak je to takový moc.. grrrrr :D
Ale zase jsou potom podstatně lepší reakce na plyn. Auto je takové, ochotnější ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

a co tak si nepocul tu oktavku kvoli vysokemu hluku toho proti auta co snim siel na sprinty...
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

mir77 píše:Určitě je. Z vlastního pozorování můžu říct, že pokud je předvstřik nižší, než by měl být, tak má motor takovej, sametovější chod. Když se nastaví tak, jak má bejt, tak je to takový moc.. grrrrr :D
Ale zase jsou potom podstatně lepší reakce na plyn. Auto je takové, ochotnější ;)
k tomuto nazoru sa tiez pridavam,skusal som to na PD-cku,synchronizacia kluka vacka,ked som posunul vacku v protismere:vysledok bol tiksi chod motora,lepsia reakcia na plyn a huzevnatost.Ale problem nastal s priemernou spotrebou na palubaku ukazovalo to menej(to by mi ani nevadilo)horsie to bolo ale zo startovanim pri studenom motore alebo nizsej vonkajsej teplote.zvolil som preto kompromis synchronizaciu nemam nastavenu na nulu ale do minusu.to su moje poznatky ktore nikomu nevnucujem ani nedoprucujem ;)
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
corleone
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 06 zář 2010, 21:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od corleone »

Nene kluci auto kolem mě projelo a kdybych ho neviděl tak ani nevím že projelo .Ptal sem se borca ale on neveděl vůbec která tluče :D.Dělali mu to v Blavě MM Racing myslím.Nechápal sem to škoda že sem neměl kameru bych to natočil a nechápali by ste taky :D
Seat Leon 1.9 TDI ve vývoji
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“