330d-- rada
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Nedělej to. Ty klapky maj svůj význam. Když třeba vyndáš i katy, pak nesplňuješ emisní normu pro kterou je auto homologovaný a vlastně nesmíš na veřejný komunikace. Uvědom si, že KATALYZÁTOR Ti snižuje emise až o 95 %. Pak znečišťuješ plíce našim dětem jako 20 aut. Lepší je čip !!!!!!Pilan píše:jak dlouho trva tahle uprava vyndat to?? premyslim ze to udelam Marena nemas vic at vim co a jak vybrat prycbyl bys hodnej..
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
						Dani34el píše:Nedělej to. Ty klapky maj svůj význam. Když třeba vyndáš i katy, pak nesplňuješ emisní normu pro kterou je auto homologovaný a vlastně nesmíš na veřejný komunikace. Uvědom si, že KATALYZÁTOR Ti snižuje emise až o 95 %. Pak znečišťuješ plíce našim dětem jako 20 aut. Lepší je čip !!!!!!Pilan píše:jak dlouho trva tahle uprava vyndat to?? premyslim ze to udelam Marena nemas vic at vim co a jak vybrat prycbyl bys hodnej..
zvolal osamoceny hlas z dalky
 jez nikdy nebude vyslechnut....
 jez nikdy nebude vyslechnut.... 
CDVA combi 
						
- 
				turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Klapky bych dal dop*dele. Všude píšou, že je to časovaná bomba pro motor. Jestli pan zelenej bude sponzorovat GO opravy motorů tak to tam nechejte.   Kat bych ale nechal. Přeci jenom je to divný když BMW smrdí jak Avie.
  Kat bych ale nechal. Přeci jenom je to divný když BMW smrdí jak Avie.
			
			
									
									 Kat bych ale nechal. Přeci jenom je to divný když BMW smrdí jak Avie.
  Kat bych ale nechal. Přeci jenom je to divný když BMW smrdí jak Avie.OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
						- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
omyl i u manualu.majkl1 píše:Mám za to, že ty klapky jsou jen u automatů. Jsou tam hlavně kvůli snížení spotřeby při nízkých otáčkách a snad nějak kvůli řazení. Jak to ale fachá nevím.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena  
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
						EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Klapky nevyndavat ! Auto neodpovídá pak homologaci !
Vy taky víte kulový. Ty klapky tam jsou pro redukci oxidů dusíku ve výfukových plynech, protože moderní naftový motory jsou provozovaný s vysokym podílem recirkulace výfukových plynů, takže klapka při částečnym zatížení motoru se částečně zavírá aby se snižoval přísun "čerstvýho" vzduchu do válce a zvyšoval se tak ještě víc podíl výfukových (recirkulovaných) plynů ve válci.
Navíc se používá taky pro regeneraci částicovýho filtru, kdy je klapka při "vypalování" filtru aktivní. To platí ale jen pro některý vozy VW i BMW.
Takže nevyndavat - auto pak nesplňuje přísný emisní normy pokud jde o podíl NOx !!!!!!!!! Což je vlastně jed. Proto některý lidi pálej oči, když choděj kolem stojících kolon aut !!!!!! NOx je vážně dráždivej hajzl nejen pro oči.
			
			
									
									Navíc se používá taky pro regeneraci částicovýho filtru, kdy je klapka při "vypalování" filtru aktivní. To platí ale jen pro některý vozy VW i BMW.
Takže nevyndavat - auto pak nesplňuje přísný emisní normy pokud jde o podíl NOx !!!!!!!!! Což je vlastně jed. Proto některý lidi pálej oči, když choděj kolem stojících kolon aut !!!!!! NOx je vážně dráždivej hajzl nejen pro oči.
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
						Re: Klapky nevyndavat ! Auto neodpovídá pak homologaci !
Dani34el píše:Vy taky víte kulový. Ty klapky tam jsou pro redukci oxidů dusíku ve výfukových plynech, protože moderní naftový motory jsou provozovaný s vysokym podílem recirkulace výfukových plynů, takže klapka při částečnym zatížení motoru se částečně zavírá aby se snižoval přísun "čerstvýho" vzduchu do válce a zvyšoval se tak ještě víc podíl výfukových (recirkulovaných) plynů ve válci.
Navíc se používá taky pro regeneraci částicovýho filtru, kdy je klapka při "vypalování" filtru aktivní. To platí ale jen pro některý vozy VW i BMW.
Takže nevyndavat - auto pak nesplňuje přísný emisní normy pokud jde o podíl NOx !!!!!!!!! Což je vlastně jed. Proto některý lidi pálej oči, když choděj kolem stojících kolon aut !!!!!! NOx je vážně dráždivej hajzl nejen pro oči.
 ale vyndavat
 ale vyndavat   tady jde o vykon ne o emise, na to si najdi jine forum :)my necheme aby motor znova dychal uz jednou vydechnuty bordel :)takze sup s nim ven aby se mu dobre dychalo
 tady jde o vykon ne o emise, na to si najdi jine forum :)my necheme aby motor znova dychal uz jednou vydechnuty bordel :)takze sup s nim ven aby se mu dobre dychalo 
CDVA combi 
						
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
- 
				Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Re: Klapky nevyndavat ! Auto neodpovídá pak homologaci !
Me palej oci kdykoliv prijdu do mistnosti, kde se kouri. Nikotin je taky jed a jak se tu vsude vesele huli. Doufam, ze s Tvym pristupem nejsi kurak, protoze to by bylo znacne pokryteckeDani34el píše:Takže nevyndavat - auto pak nesplňuje přísný emisní normy pokud jde o podíl NOx !!!!!!!!! Což je vlastně jed. Proto některý lidi pálej oči, když choděj kolem stojících kolon aut !!!!!! NOx je vážně dráždivej hajzl nejen pro oči.
 Jde Ti o "vitezstvi pravdy"? Tak bojuj za postaveni koureni mimo zakon. Protoze pravdou je, ze diky temto se vsem nici zdravi a snizuje se zivotni uroven nasich deti a nas vsech (protoze lidi, kteri kouri jsou leceni z penez vlozenych nami do systemu, prestoze si tak ublizili vedome a defacto zamerne).
 Jde Ti o "vitezstvi pravdy"? Tak bojuj za postaveni koureni mimo zakon. Protoze pravdou je, ze diky temto se vsem nici zdravi a snizuje se zivotni uroven nasich deti a nas vsech (protoze lidi, kteri kouri jsou leceni z penez vlozenych nami do systemu, prestoze si tak ublizili vedome a defacto zamerne).My se budeme snazit a oni nam budou prodavat sunty?! Na BMW jsem v soucasnosti trochu nastvanej, protoze jsem zjistil, ze v aute s sesticifernou cenou je ovladani v anglictine, nemcine, francouzstine atd. ale ne cestine, protoze BMW na nas se*e - duvod? Jsme prilis mala zeme a nechame si to libit. Takze pokud tam je takovyhle "kurvitko", pryc s nim.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs  - do not let the challenge pass you by  
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
						
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)




