Nejlevnější oleje v hypermarketech - akce

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
radimes
Přispěvovatel
Příspěvky: 257
Registrován: 29 led 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Opavwsko

Příspěvek od radimes »

Stejně se mi to zdá s tím olejem slabé.... a to to ředím třetinu oleje a naftu. Zvuk to má hladký ale výkon jde s rostlinou dolů,nemáte ten pocit?
VW Vento 1,9TDI 66kw 90ps,AHU, klima,r.v.7/97 prodej ČR 5/98....I love TDI.....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radimes píše:Stejně se mi to zdá s tím olejem slabé.... a to to ředím třetinu oleje a naftu. Zvuk to má hladký ale výkon jde s rostlinou dolů,nemáte ten pocit?
na pocit se vyser zkus zjistit jak se zvyšuje cetanové číslo, vylepšuje palivo různými oxi, tetra, nitro, a posun ten olej trochu dál ;)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

radimes píše:Stejně se mi to zdá s tím olejem slabé.... a to to ředím třetinu oleje a naftu. Zvuk to má hladký ale výkon jde s rostlinou dolů,nemáte ten pocit?
covece co sem cetl tak dle testu meli auta vzdy na olej vetsi vykon zanedbatelne treba o 5-10 koni
ja bych rekl,ze u mojeho auta je to spis tak o 20 koni min:D,ale kroutak je vetsi,protoze jezdim porad vsechny kopce na 1500 otacek a motor tahne jak blazen aj s plnym vozikem.
ale jinak ano je to proste zdechle neni to sprinter. chtel sem menit palivak,ale kamos mi rikal,ze pokud se zasere palivak poznam to na diagnostice a taky pokud by se pricpal tak aby to snizovalo vykon tak to vyhodi hned chybu nedostatecneho tlaku v railu. tak nevim. kazdopadne rekl sem si,ze budu menit vsechny filtry a olej po 10 tis a taky to tak udelam. teda olej mozna po 7500,ale nechce se mi pokazde menit aj olejak.
kdyby stal jak na facko 40 kc:D tak klido...
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
redidlos6006
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 28 říj 2010, 02:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od redidlos6006 »

sikin: Můžu se zeptat, za jak dlouho najedes 10000km? A proč chceš zkrátit na 7500km
Renault Espace III 2,2dt (83kW;234Nm)
Uživatelský avatar
petr-p10
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 29 kvě 2011, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od petr-p10 »

redidlos6006 píše:sikin: Můžu se zeptat, za jak dlouho najedes 10000km? A proč chceš zkrátit na 7500km
Protože do motorového oleje bude částečně pronikat olej řepkový, a tím se sníží jeho mazací schonosti ;)
FORD TRANSIT T100 2,5D 59KW Pflanzenöl-POWER
UAZ 31512 3.0 105KW
UAZ Combat 2.7i 94KW
BMW X5 E53 3.0D 160KW
cefar
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 01 dub 2011, 16:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od cefar »

redidlos6006 píše:sikin: Můžu se zeptat, za jak dlouho najedes 10000km? A proč chceš zkrátit na 7500km
Navíc u sikina je to jedno ten nenajede 7500 ani za celej rok a olej by se měl měnit po 15tis nebo po roce tak jako tak ......... SIkin to jako neni výsměch jen vím že málo jezdíš
redidlos6006
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 28 říj 2010, 02:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od redidlos6006 »

S tím stíráním tě musím pochválit, dobře opsaný z pár chytrých webů, jenže papír snese všechno.
Mě se jen nelíbí jak si sikin pořád stěžuje, jsou dva typy aut:
1. Auto, které si na sebe vydělá
2. Auto, na které se vydělává
Renault Espace III 2,2dt (83kW;234Nm)
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

petr-p10 píše:
redidlos6006 píše:sikin: Můžu se zeptat, za jak dlouho najedes 10000km? A proč chceš zkrátit na 7500km
Protože do motorového oleje bude částečně pronikat olej řepkový, a tím se sníží jeho mazací schonosti ;)
Kulový, to jsou jen a jen hlášky co vymyslel nějakej chytrák. Běžně měním oleje na autech po 50tisících kilometrech i víc. Momentálně mám najeto na bmw 65 tisíc kilometrů bez výměny :D Jen dolívám a zásadně neměním. Nikdy jsem na žádným autě neřešil vyběhaný šály, vydřený vačky atd. Oleje dávám jen levnější paramo, cinol. Ročně najezdím tak 70 tisíc km na různé oleje, většinou mám auto tak 3 roky, a za cely tři roky nemusím řešit nějaké problémy týkající se opotřebení kvůli tomu že by to blbě mazalo. A že výrobce doporučuje výměnu po nějakých km neznamená že to tak musí bejt, výrobce taky tvrdí že se má jezdit na naftu a né na olej a přitom to taky funguje. Já jim kašlu na tyhle jejich doporučení abych živil bandu ropných šejků a nakupoval jejich paliva a motorový oleje.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

volal mi borec že jede ve čtyři ráno do prahy a má málo oleje v motoru nachystal jsem mu dvojku a dal před garáž,

přijela známá a přivezla trojku hnusného vyfritu a postavila před barák, borec přijel ráno vzal vyfrit nalil do feldy a vesele jezdi pár tisíc až do výměny ;)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

samozrejme,ze ti nepribiva:D,protoze ti to zere tolik oleje,ze to nezjistis.
Me turbo ani motor nebere ani kapku a na bionaftu mi po 2 tis pribilo asi pul litra nafty v oleji. na novej repkac 1:1 s naftou zatim nevypada,ale chce to par tisic. Ja si nemyslim,ze by se ten motor mohl vydrit driv jak za 100 tis z duvodu,ze v oleji bude olej. to oni zase jen serou hovna,ale ja sem presel se znackoveho 10W40 na cinol 15w40 a 1x za rok me to nezabije to vymenit aj kdybych najel 1000 km. spis me stve ten filtr ten stoji vic jak polovinu co 4L oleje. ja proste STARLINE nekoupim ten me uz nekolikrat tak nasral,ze bych autokelly zapalil. zlate polske dily jako jsou HARD a podobne.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

sikin1987 píše:samozrejme,ze ti nepribiva:D,protoze ti to zere tolik oleje,ze to nezjistis.
Me turbo ani motor nebere ani kapku a na bionaftu mi po 2 tis pribilo asi pul litra nafty v oleji. na novej repkac 1:1 s naftou zatim nevypada,ale chce to par tisic. Ja si nemyslim,ze by se ten motor mohl vydrit driv jak za 100 tis z duvodu,ze v oleji bude olej. to oni zase jen serou hovna,ale ja sem presel se znackoveho 10W40 na cinol 15w40 a 1x za rok me to nezabije to vymenit aj kdybych najel 1000 km. spis me stve ten filtr ten stoji vic jak polovinu co 4L oleje. ja proste STARLINE nekoupim ten me uz nekolikrat tak nasral,ze bych autokelly zapalil. zlate polske dily jako jsou HARD a podobne.
Blbost, za 2tisíce km ti půl litru oleje nepřibude, to už bych musel mít v motoru 20litrů oleje.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

jenze ja nevim jaky mas systemi a jak fungujou. u primeho vstriku ti casto vstriku prokapavaji. Ja se divim,ze uz nemam propaleny pist.Pribylo mi aj vic jak pul litra a vic jak 2 tis km sme na bionaftu urcite nenajel to bylo na podzim jenom. Navic ty urcite jezdis obrovsky dlouhatanske trasy a to je uplne o necem jinym. zato ja kdyz nastartuju 50x a ujedu 300 km tak nutne musi motor karbonovat a spatne spalovat a pak to urcite dela bordel.
CR je svina.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
petr-p10
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 29 kvě 2011, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od petr-p10 »

slovacek.milos píše:volal mi borec že jede ve čtyři ráno do prahy a má málo oleje v motoru nachystal jsem mu dvojku a dal před garáž,

přijela známá a přivezla trojku hnusného vyfritu a postavila před barák, borec přijel ráno vzal vyfrit nalil do feldy a vesele jezdi pár tisíc až do výměny ;)
ještě ten vo krtečkovy prosím (LOL)
FORD TRANSIT T100 2,5D 59KW Pflanzenöl-POWER
UAZ 31512 3.0 105KW
UAZ Combat 2.7i 94KW
BMW X5 E53 3.0D 160KW
Uživatelský avatar
petr-p10
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 29 kvě 2011, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od petr-p10 »

oldaf píše:
petr-p10 píše:
redidlos6006 píše:sikin: Můžu se zeptat, za jak dlouho najedes 10000km? A proč chceš zkrátit na 7500km
Protože do motorového oleje bude částečně pronikat olej řepkový, a tím se sníží jeho mazací schonosti ;)
Kulový, to jsou jen a jen hlášky co vymyslel nějakej chytrák. Běžně měním oleje na autech po 50tisících kilometrech i víc. Momentálně mám najeto na bmw 65 tisíc kilometrů bez výměny :D Jen dolívám a zásadně neměním. Nikdy jsem na žádným autě neřešil vyběhaný šály, vydřený vačky atd. Oleje dávám jen levnější paramo, cinol. Ročně najezdím tak 70 tisíc km na různé oleje, většinou mám auto tak 3 roky, a za cely tři roky nemusím řešit nějaké problémy týkající se opotřebení kvůli tomu že by to blbě mazalo. A že výrobce doporučuje výměnu po nějakých km neznamená že to tak musí bejt, výrobce taky tvrdí že se má jezdit na naftu a né na olej a přitom to taky funguje. Já jim kašlu na tyhle jejich doporučení abych živil bandu ropných šejků a nakupoval jejich paliva a motorový oleje.
chudák auta,při dnešních cenách oleje to nechápu :roll: ,ale taky znám pána co s novou fábií najel 90000km než se zadřela a motor zevnitř zreznul
FORD TRANSIT T100 2,5D 59KW Pflanzenöl-POWER
UAZ 31512 3.0 105KW
UAZ Combat 2.7i 94KW
BMW X5 E53 3.0D 160KW
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

petr-p10 píše:
slovacek.milos píše:volal mi borec že jede ve čtyři ráno do prahy a má málo oleje v motoru nachystal jsem mu dvojku a dal před garáž,

přijela známá a přivezla trojku hnusného vyfritu a postavila před barák, borec přijel ráno vzal vyfrit nalil do feldy a vesele jezdi pár tisíc až do výměny ;)
ještě ten vo krtečkovy prosím (LOL)
Si myslíš že by to motoru nějak zvlášť uškodilo kdyby byl mazanej friťákem? Neuškodilo, normálně by makal.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“