Nejlevnější oleje v hypermarketech - akce
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
covece co sem cetl tak dle testu meli auta vzdy na olej vetsi vykon zanedbatelne treba o 5-10 koniradimes píše:Stejně se mi to zdá s tím olejem slabé.... a to to ředím třetinu oleje a naftu. Zvuk to má hladký ale výkon jde s rostlinou dolů,nemáte ten pocit?
ja bych rekl,ze u mojeho auta je to spis tak o 20 koni min:D,ale kroutak je vetsi,protoze jezdim porad vsechny kopce na 1500 otacek a motor tahne jak blazen aj s plnym vozikem.
ale jinak ano je to proste zdechle neni to sprinter. chtel sem menit palivak,ale kamos mi rikal,ze pokud se zasere palivak poznam to na diagnostice a taky pokud by se pricpal tak aby to snizovalo vykon tak to vyhodi hned chybu nedostatecneho tlaku v railu. tak nevim. kazdopadne rekl sem si,ze budu menit vsechny filtry a olej po 10 tis a taky to tak udelam. teda olej mozna po 7500,ale nechce se mi pokazde menit aj olejak.
kdyby stal jak na facko 40 kc:D tak klido...
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 říj 2010, 02:50
Protože do motorového oleje bude částečně pronikat olej řepkový, a tím se sníží jeho mazací schonostiredidlos6006 píše:sikin: Můžu se zeptat, za jak dlouho najedes 10000km? A proč chceš zkrátit na 7500km

FORD TRANSIT T100 2,5D 59KW Pflanzenöl-POWER
UAZ 31512 3.0 105KW
UAZ Combat 2.7i 94KW
BMW X5 E53 3.0D 160KW
UAZ 31512 3.0 105KW
UAZ Combat 2.7i 94KW
BMW X5 E53 3.0D 160KW
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 říj 2010, 02:50
Kulový, to jsou jen a jen hlášky co vymyslel nějakej chytrák. Běžně měním oleje na autech po 50tisících kilometrech i víc. Momentálně mám najeto na bmw 65 tisíc kilometrů bez výměnypetr-p10 píše:Protože do motorového oleje bude částečně pronikat olej řepkový, a tím se sníží jeho mazací schonostiredidlos6006 píše:sikin: Můžu se zeptat, za jak dlouho najedes 10000km? A proč chceš zkrátit na 7500km

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
samozrejme,ze ti nepribiva:D,protoze ti to zere tolik oleje,ze to nezjistis.
Me turbo ani motor nebere ani kapku a na bionaftu mi po 2 tis pribilo asi pul litra nafty v oleji. na novej repkac 1:1 s naftou zatim nevypada,ale chce to par tisic. Ja si nemyslim,ze by se ten motor mohl vydrit driv jak za 100 tis z duvodu,ze v oleji bude olej. to oni zase jen serou hovna,ale ja sem presel se znackoveho 10W40 na cinol 15w40 a 1x za rok me to nezabije to vymenit aj kdybych najel 1000 km. spis me stve ten filtr ten stoji vic jak polovinu co 4L oleje. ja proste STARLINE nekoupim ten me uz nekolikrat tak nasral,ze bych autokelly zapalil. zlate polske dily jako jsou HARD a podobne.
Me turbo ani motor nebere ani kapku a na bionaftu mi po 2 tis pribilo asi pul litra nafty v oleji. na novej repkac 1:1 s naftou zatim nevypada,ale chce to par tisic. Ja si nemyslim,ze by se ten motor mohl vydrit driv jak za 100 tis z duvodu,ze v oleji bude olej. to oni zase jen serou hovna,ale ja sem presel se znackoveho 10W40 na cinol 15w40 a 1x za rok me to nezabije to vymenit aj kdybych najel 1000 km. spis me stve ten filtr ten stoji vic jak polovinu co 4L oleje. ja proste STARLINE nekoupim ten me uz nekolikrat tak nasral,ze bych autokelly zapalil. zlate polske dily jako jsou HARD a podobne.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Blbost, za 2tisíce km ti půl litru oleje nepřibude, to už bych musel mít v motoru 20litrů oleje.sikin1987 píše:samozrejme,ze ti nepribiva:D,protoze ti to zere tolik oleje,ze to nezjistis.
Me turbo ani motor nebere ani kapku a na bionaftu mi po 2 tis pribilo asi pul litra nafty v oleji. na novej repkac 1:1 s naftou zatim nevypada,ale chce to par tisic. Ja si nemyslim,ze by se ten motor mohl vydrit driv jak za 100 tis z duvodu,ze v oleji bude olej. to oni zase jen serou hovna,ale ja sem presel se znackoveho 10W40 na cinol 15w40 a 1x za rok me to nezabije to vymenit aj kdybych najel 1000 km. spis me stve ten filtr ten stoji vic jak polovinu co 4L oleje. ja proste STARLINE nekoupim ten me uz nekolikrat tak nasral,ze bych autokelly zapalil. zlate polske dily jako jsou HARD a podobne.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
jenze ja nevim jaky mas systemi a jak fungujou. u primeho vstriku ti casto vstriku prokapavaji. Ja se divim,ze uz nemam propaleny pist.Pribylo mi aj vic jak pul litra a vic jak 2 tis km sme na bionaftu urcite nenajel to bylo na podzim jenom. Navic ty urcite jezdis obrovsky dlouhatanske trasy a to je uplne o necem jinym. zato ja kdyz nastartuju 50x a ujedu 300 km tak nutne musi motor karbonovat a spatne spalovat a pak to urcite dela bordel.
CR je svina.
CR je svina.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ještě ten vo krtečkovy prosímslovacek.milos píše:volal mi borec že jede ve čtyři ráno do prahy a má málo oleje v motoru nachystal jsem mu dvojku a dal před garáž,
přijela známá a přivezla trojku hnusného vyfritu a postavila před barák, borec přijel ráno vzal vyfrit nalil do feldy a vesele jezdi pár tisíc až do výměny

FORD TRANSIT T100 2,5D 59KW Pflanzenöl-POWER
UAZ 31512 3.0 105KW
UAZ Combat 2.7i 94KW
BMW X5 E53 3.0D 160KW
UAZ 31512 3.0 105KW
UAZ Combat 2.7i 94KW
BMW X5 E53 3.0D 160KW
chudák auta,při dnešních cenách oleje to nechápuoldaf píše:Kulový, to jsou jen a jen hlášky co vymyslel nějakej chytrák. Běžně měním oleje na autech po 50tisících kilometrech i víc. Momentálně mám najeto na bmw 65 tisíc kilometrů bez výměnypetr-p10 píše:Protože do motorového oleje bude částečně pronikat olej řepkový, a tím se sníží jeho mazací schonostiredidlos6006 píše:sikin: Můžu se zeptat, za jak dlouho najedes 10000km? A proč chceš zkrátit na 7500kmJen dolívám a zásadně neměním. Nikdy jsem na žádným autě neřešil vyběhaný šály, vydřený vačky atd. Oleje dávám jen levnější paramo, cinol. Ročně najezdím tak 70 tisíc km na různé oleje, většinou mám auto tak 3 roky, a za cely tři roky nemusím řešit nějaké problémy týkající se opotřebení kvůli tomu že by to blbě mazalo. A že výrobce doporučuje výměnu po nějakých km neznamená že to tak musí bejt, výrobce taky tvrdí že se má jezdit na naftu a né na olej a přitom to taky funguje. Já jim kašlu na tyhle jejich doporučení abych živil bandu ropných šejků a nakupoval jejich paliva a motorový oleje.

FORD TRANSIT T100 2,5D 59KW Pflanzenöl-POWER
UAZ 31512 3.0 105KW
UAZ Combat 2.7i 94KW
BMW X5 E53 3.0D 160KW
UAZ 31512 3.0 105KW
UAZ Combat 2.7i 94KW
BMW X5 E53 3.0D 160KW
Si myslíš že by to motoru nějak zvlášť uškodilo kdyby byl mazanej friťákem? Neuškodilo, normálně by makal.petr-p10 píše:ještě ten vo krtečkovy prosímslovacek.milos píše:volal mi borec že jede ve čtyři ráno do prahy a má málo oleje v motoru nachystal jsem mu dvojku a dal před garáž,
přijela známá a přivezla trojku hnusného vyfritu a postavila před barák, borec přijel ráno vzal vyfrit nalil do feldy a vesele jezdi pár tisíc až do výměny
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,