To že ti to blbě chytá za tepla je tím že máš vyběhanou rozdělovací hlavu v čerpadle. Proto ti auto nikdy pořádně nepojede. Pístek co stlačuje naftu v rozdělovací hlavě má vůli a palivo kolem něj jde zpět do čerpadla, takže máš málo paliva na tryskáchbjukemen píše:..ok ..dakovalano zmeria sa to a premyslí atd. ale vidím to tak že bude treba nastaviť rozvod asi bude vytianhnuta retaz lebo za tepla to zle štartuje je ta stale tak isto cele tri roky čo to mame...a v nizkych to nič nejde,už som videl aj lepšie TDSka ale toto nasňchipovane a pridane tlak stale to nieje ono s mojím peugeotom otcovi ujdem,asi bude treba uvolniť vyfuk..ale pekna debata o TDS somrad že aspon tu lebo inde tento motor hania a podla mna je viac než dobry aj na tuto dobu..už sa teším ked ho budem mať v e36
BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
..ake najväčšie turbo pasuje na zvody TDS..?? neviete nahodou.?
..a ked už tak brat 2260 alebo 2556..??
..trisky s MB 300TD..?
..až by sa niekomu chcelo napišeto to tak v skrake čo a ako myslím že par ludom sa to može zisť tak isto ako aj mne
..a ked už tak brat 2260 alebo 2556..??
..trisky s MB 300TD..?
..až by sa niekomu chcelo napišeto to tak v skrake čo a ako myslím že par ludom sa to može zisť tak isto ako aj mne
Naposledy upravil(a) bjukemen dne 06 čer 2011, 18:31, celkem upraveno 1 x.
Turbo je největší GT2260V ...i já bych do něj šel...ale mám GT2556Vbjukemen píše:..ake najväčšie turbo pasuje na zvody TDS..?? neviete nahodou.?
..a ked už tak brat 2260 alebo 2559..??
..trisky s MB 300TD..?
..až by sa niekomu chcelo napišeto to tak v skrake čo a ako myslím že par ludom sa to može zisť tak isto ako aj mne
I co se používají BMW biturba,tak tu GT2260V mají jako pro plnění v horních otáčkách.
Trysky nevím přesně z jakého mercedesa jsou,ale jsou to tyhle DN0SD265
Takže asi tak
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Tak to nevím...to by Ti řekl Oldaf. Já mám motor s hliníkovým sáním a bez váhy vzduchu.bjukemen píše:..dík dawe a ešte ma zaujíma aky je skutočny rozdiel medzi motormy s hliníkovým saním a tým novším plastovým iba že stary nema vahu vzduchu.???
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Mezi motorama není skoro rozdíl, jsou dva typy bloků a to starší typ , ten má hliníkovou přírubu u čerpadla. A druhej blok je celolitinovej. Oba jsou mezi sebou zaměnitelný. U hlav je rozdíl jen v přírubě na sání, plastový sání má jiný příruby k hlavě, takže plastový sání nejde na hlavu s hliníkovým sáním a naopak. Ale obě hlavy pasujou na jakýkoliv blok, takže si můžeš dát na spodek z roku1991 hlavu s plastovým sáním z roku 2000. Rozdíly jsou ve vstřikovacích čerpadlech jsou 3 typy. Váhu tam začaly dávat jen kvůli emisím.bjukemen píše:..dík dawe a ešte ma zaujíma aky je skutočny rozdiel medzi motormy s hliníkovým saním a tým novším plastovým iba že stary nema vahu vzduchu.???
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Váhu tam začaly dávat jen kvůli emisím.oldaf píše:Mezi motorama není skoro rozdíl, jsou dva typy bloků a to starší typ , ten má hliníkovou přírubu u čerpadla. A druhej blok je celolitinovej. Oba jsou mezi sebou zaměnitelný. U hlav je rozdíl jen v přírubě na sání, plastový sání má jiný příruby k hlavě, takže plastový sání nejde na hlavu s hliníkovým sáním a naopak. Ale obě hlavy pasujou na jakýkoliv blok, takže si můžeš dát na spodek z roku1991 hlavu s plastovým sáním z roku 2000. Rozdíly jsou ve vstřikovacích čerpadlech jsou 3 typy. Váhu tam začaly dávat jen kvůli emisím.bjukemen píše:..dík dawe a ešte ma zaujíma aky je skutočny rozdiel medzi motormy s hliníkovým saním a tým novším plastovým iba že stary nema vahu vzduchu.???
Ještě,že se tohle mě netýká
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Novější čerpadlo má větší přírubu. Čerpadla jsou tři typy 515, 575 a nebo 300. Číslo je vyražené zboku na čerpadle.veselacek píše:mel bych jeste jeden dotaz pry tds M51 od roku 94 meli jinou prirubu na cerpadlo nebo jsem to spatne pochopil a cerpadlo ma jinej "stekr" kvuly imobilizeru ????
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
..tak aj naš bavor podstúpil liečbu nakolo začalo niečo klepať v hlave a išiel na 4-5 valcov..a vyseledok.?..čerpadlo kaput zodrate na maderu,ešte tak vydrate nevideli odhadli to na 600 000km a zomlete zdvihatka v hlave a ešte nejake drobnosti tak čerpadlo komplet repas,nastavenie vstrekou,komplet nove zdvihataka a konečne motor ide ako ma,to ticho sa neda ani opisať,štartuje uplne na prvu šupu a tah je tiež lepší..holt - 1025€ 
Já na nich jezdim v průměru za 8,5l olejebjukemen píše:..tak ako som kukal tak TDS s tryskami DN0SD265 ma nejako podivne o dost vyssiu spotrebu.?..vsimli ste si aj vy takuto zmenu.?
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
