Ducato 2007 2,3 JTD (N290)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Měl jsem taky trable s kapkou na sání.Motor při akceleraci cukal.Tak jsem klapku vyndal a rozebral-povolil jsem ty dva šroubky/bezpečnosní/ a oddělil jsem servopohon od mechaniky a vykoukla na mě taková kovová rohatka,která zapadá do plastového protikusu na klapce sání.Tím je vyřešen přenos pohonu.Problém je v tom,že rohatka je v těsné blízkosti statoru servomotorku,který je kovový a vlivem koroze obal napučí natolik,že rohatka začne zachytávat o obal/stator a přestane se plynule pohybovat.
Takže jsem vzal brusný kotouček do vrtačky a obrousil veškerou rez a ještě i malinko více,tak abych vytvořil mezeru mezi rohatkou a obalem.Pak jsem vše natřel,abych zastavil rez.Nakonec jsem vše složil zpět.Pozor!!! označit si polohu vůči sobě,já to neudělal a dal to tam o půl otáčky obráceně a hlasilo to chybu,tak jsem to znovu rozebral a otočil o půl otáčky a už to bylo OK.Po obvodu jsem servopohon a klapku na styčných plochách zalepil silikonem na vany motoru,tak aby tam nevnikala voda.Soudruzi tam nedali žádný těsnění a to je celý problém,proč to začne časem zlobit.Celá operace trvala asi 2hodiny,cena opravy cca 20Kč.Ušetřil jsem 7tKč za novou klapku a problém od té doby nenastal.
Takže jsem vzal brusný kotouček do vrtačky a obrousil veškerou rez a ještě i malinko více,tak abych vytvořil mezeru mezi rohatkou a obalem.Pak jsem vše natřel,abych zastavil rez.Nakonec jsem vše složil zpět.Pozor!!! označit si polohu vůči sobě,já to neudělal a dal to tam o půl otáčky obráceně a hlasilo to chybu,tak jsem to znovu rozebral a otočil o půl otáčky a už to bylo OK.Po obvodu jsem servopohon a klapku na styčných plochách zalepil silikonem na vany motoru,tak aby tam nevnikala voda.Soudruzi tam nedali žádný těsnění a to je celý problém,proč to začne časem zlobit.Celá operace trvala asi 2hodiny,cena opravy cca 20Kč.Ušetřil jsem 7tKč za novou klapku a problém od té doby nenastal.

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Taky jsem vyřešil problém,že pokud nastartuju tak kouří bíle štiplavej kouř klapka neotevírala a motor nešel do otáček byla ulomená packa mezi motorkem co klapku otevírá koupil jsem spodek mechaniky a složil a stejně to blblo tak jsem musel koupit klapku novou!!promlém je že pokud mám zapojený egr tak po sešlápnutí kouří černě jak blázen pokud odpojím egr od solenoidu tak nekouří!!!pokud egr odpojím a ucpu hadičku a nechám solenoid zapojený motor houpe a stejně pokuřuje je to opravdu zážitek tohle auto:D