Ducato 2007 2,3 JTD (N290)

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Jj to je mi jasný že to pak černě kouří když se přivře, ale spíš na základě čeho se mi teď přivírá kdy nemá, jestli je chyba v ovládání tý klapky nebo v něčem jiném, na základě jaký informace přivře? Aby se nekupovalo něco zbytečně.
mareji
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 30 říj 2010, 12:04
Odpovědi: 0

duacato

Příspěvek od mareji »

Ahoj, mám stejný problem, podařilo se nějak vyřešit?
fenstrcar
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 20 bře 2013, 06:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od fenstrcar »

Ahoj mám stejný problém po sešlápnutí kouří černě máte již problém vyřešený?
fenstrcar
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 20 bře 2013, 06:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od fenstrcar »

zatím nikdo nereaguje vyřešil někdo problém?mám egr odpojený a pokud sešlápnu kouří černě jede v pohodě
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Jsem to tu nějak přehlídnul, auto stále kouří i s odpojenym EGR a vyřazenou klapkou v sání.
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Měl jsem taky trable s kapkou na sání.Motor při akceleraci cukal.Tak jsem klapku vyndal a rozebral-povolil jsem ty dva šroubky/bezpečnosní/ a oddělil jsem servopohon od mechaniky a vykoukla na mě taková kovová rohatka,která zapadá do plastového protikusu na klapce sání.Tím je vyřešen přenos pohonu.Problém je v tom,že rohatka je v těsné blízkosti statoru servomotorku,který je kovový a vlivem koroze obal napučí natolik,že rohatka začne zachytávat o obal/stator a přestane se plynule pohybovat.
Takže jsem vzal brusný kotouček do vrtačky a obrousil veškerou rez a ještě i malinko více,tak abych vytvořil mezeru mezi rohatkou a obalem.Pak jsem vše natřel,abych zastavil rez.Nakonec jsem vše složil zpět.Pozor!!! označit si polohu vůči sobě,já to neudělal a dal to tam o půl otáčky obráceně a hlasilo to chybu,tak jsem to znovu rozebral a otočil o půl otáčky a už to bylo OK.Po obvodu jsem servopohon a klapku na styčných plochách zalepil silikonem na vany motoru,tak aby tam nevnikala voda.Soudruzi tam nedali žádný těsnění a to je celý problém,proč to začne časem zlobit.Celá operace trvala asi 2hodiny,cena opravy cca 20Kč.Ušetřil jsem 7tKč za novou klapku a problém od té doby nenastal. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

No teď tam momentálně klapka neni a kouří stále, teď se nově oběvila chyba i na váze vzduchu.

chcípe to už prej minimálně ale když se trochu podrží tak kouří dost.
fenstrcar
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 20 bře 2013, 06:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od fenstrcar »

Taky jsem vyřešil problém,že pokud nastartuju tak kouří bíle štiplavej kouř klapka neotevírala a motor nešel do otáček byla ulomená packa mezi motorkem co klapku otevírá koupil jsem spodek mechaniky a složil a stejně to blblo tak jsem musel koupit klapku novou!!promlém je že pokud mám zapojený egr tak po sešlápnutí kouří černě jak blázen pokud odpojím egr od solenoidu tak nekouří!!!pokud egr odpojím a ucpu hadičku a nechám solenoid zapojený motor houpe a stejně pokuřuje je to opravdu zážitek tohle auto:D
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“