43 minut, tak to se mi jako pohodová práce moc nejeví. Já jsem se při tom neflákal a demontáž mi trvala přibližně 2 hodiny montáž asi o hodinu déle. Počítám ovšem čas od najetí na dílnu a vyjetí ven. Ne pouze čistou výměnu čerpadla kdy už mám ostatní komponenty demontovány. A to jsem si práci urychlil tím, že jsem zaaretoval čerpadlo a horní úvrať jsem si označil na řemenici barvou. Protože ten jejich nesmysl našroubovat přípravek do bloku mezi alternátorem a čerpadlem no to je horor. Ale jak už jsem uvedl každý inženýr má deformovaný mozek, takže podle toho pak vypadají i ty auta. Dnes jsem např. vyndával alternátor z Fiatu Marea JTD a to je porod. Co všechno musí jít ven to je prostě neuvěřitelné. Opravdu já bych ty vysokoškoláky nahnal na pár let do velké nevytápěné haly a tam by ty svoje výmysly mohli opravovat.joe píše:mam mechanika, ktory vymeni cerpadlo na TDDi za 43 minut, raz som ho stopoval. takze je to vec zvyku.
inak, keby si sa bol opytal, ci to nahodou nevieme opravit, mohol si to mat za 200 E, a bez vyberania cerpadla...
FORD Focus 1,8TD Endura 66kw NEJEDE!!!!!!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A máme tu opět fordíka Fokus 1,8TDDI 66kW samozřejmě nejedoucího jak jinak?! Pro změnu na tomhle čerpadlo tlačí naftu jako blázen. Tlaky jsou v pohodě, rozvody jsem kontroloval vše na značkách, žhavení ok. Přesto fordík stávkuje. Diagnostika nic neukazuje, takže z toho usuzuju, že to bude něco mechanického. Na STARTspray to chytne s velkým rachotem typickým např. jako když je špatně nastaveno čerpadlo. Takové to pleskání. Ale tady se čerpadlo neseřizuje to si dělá ŘJ čerpadla sama jestli se nepletu??!! Chci ještě vyhodit vstřiky (jsou mechanické) a nezdá se mi, že by odešly všechny najednou, ale zkouším už všechno. Nevím , ale podle mně to auto nemohlo zásadně projít shvalovacím testem k uvedení do výroby. Od začátku roku tu mám už asi sedmého zmetka jménem Focus.
4,3 je trošiča malo.kaad píše:Tak dnes jsem si udělal zase trochu času na fordíka. Mám vyhozený vstřiky a zítra je zkusím na zkoušečce při kolika pustí. Měřil jsem výstupní tlak nafty z čerpadla a je cca 4,3 bar. Nevíte někdo kolik přesně to má mít??? V tabulkách jsem našel pouze tlak na tryskách 105-120 bar.

e46 325 Xi
paneboze, uz sa konecne naucte, ze VP29/30/44 nie su obycajne cerpadla.
jedina odborna diagnostika na nich sa da urobit osciloskopom a KTSkou a nie skusanim ci pretlaci alebo nepretlaci.
takze: merat osciloskopom prud do davkovacieho ventilu, dalej diagnostika - nacitanie chyb z PCM.
a po prehodeni cerpadla z ineho auta musi byt odblokovany immobilizer - pouzit VCM, KTS alebo Focom, inak samozrejme naftu davat nebude...
jedina odborna diagnostika na nich sa da urobit osciloskopom a KTSkou a nie skusanim ci pretlaci alebo nepretlaci.
takze: merat osciloskopom prud do davkovacieho ventilu, dalej diagnostika - nacitanie chyb z PCM.
a po prehodeni cerpadla z ineho auta musi byt odblokovany immobilizer - pouzit VCM, KTS alebo Focom, inak samozrejme naftu davat nebude...
Takže pánové k vůli těm posr...m fordům jsem si pořídil Focom jak mi poradil Joe. Čerpadlo jsem přizpůsobil. Fordík i nadále stávkuje. Znovu podotýkám, že čerpadlo jsem měnil z druhého motoru, který ovšem ještě před měsícem normálně fachal. Diagnostika mi vypisuje tyto závady: B1600 - Since the last clearing the ignition has been started without any key code was... , což by mělo být (poslední aktivace zapalování byla zahájena bez jakéhokoli klíče kód byl...) Kdo mně to přeloží lépe budu rád. P 1659 - elektrický obvod vstřikovacího čerpadla. Pojistky všechny ok, relé ok. Chce to asi polít benzinem a škrtnout. Není divu, že ve Fordu ke každému novému autu dávají roční jízdenku na vlak zdarma.
ci je immo OK je jednoduche zistit a to aj bez diagnostiky, je na to ta chutna cervena LEDka pri hodinkach - ak po zapnuti klucika po chvilke trvaleho svietenia zhasne, je vsetko okolo imma OK.
chyba B1600 je pozostatok po pokuse nastartovat bez prisposobeneho cerpadla, mala by ist vymazat.
chyba P1659 je vaznejsia, ak nejde vymazat, ukazuje na chybnu elektroniku cerpadla.
treba pomerat, ci ide to cerpadla stava (piny 6-7) a ak ano, treba merat osciloskopom prud do davkovacieho ventilu - ale to som tu uz asi pisal
))
chyba B1600 je pozostatok po pokuse nastartovat bez prisposobeneho cerpadla, mala by ist vymazat.
chyba P1659 je vaznejsia, ak nejde vymazat, ukazuje na chybnu elektroniku cerpadla.
treba pomerat, ci ide to cerpadla stava (piny 6-7) a ak ano, treba merat osciloskopom prud do davkovacieho ventilu - ale to som tu uz asi pisal

Ikdyž jsem čerpadlo přizpůsobil chyba B1600 se stále načítá a zrovna tak i chyba P1659. Vymažu a po pokusu nastartovat jsou tam obě zase. Pokud je tedy čerpadlo přizpůsobené, což se mi potvrdilo, tak proč se ta chyba B1600 stále načítá??? To je nějaký divný. Zítra zkusím ještě tu elektriku do ŘJ čerpadla jak radíš. takže zatím moc díky.joe píše:ci je immo OK je jednoduche zistit a to aj bez diagnostiky, je na to ta chutna cervena LEDka pri hodinkach - ak po zapnuti klucika po chvilke trvaleho svietenia zhasne, je vsetko okolo imma OK.
chyba B1600 je pozostatok po pokuse nastartovat bez prisposobeneho cerpadla, mala by ist vymazat.
chyba P1659 je vaznejsia, ak nejde vymazat, ukazuje na chybnu elektroniku cerpadla.
treba pomerat, ci ide to cerpadla stava (piny 6-7) a ak ano, treba merat osciloskopom prud do davkovacieho ventilu - ale to som tu uz asi pisal))