Náhodně po vypnutí motoru se stává, že N75 začne jakoby pískat (jde do ní proud), pokud přiložím ruku doslova to rezonuje. Pokud hnedka zas nastartuju a chípnu motor přestane to.
Ventil necelý 2 roky starej. Nenapadne někoho co by to mohlo být? Diagnostiku nemám
Předem díky moc za odpovědi
Je tu okolo tejto otazky niekolko tem. Niekomu to bzuci, niekomu nie, ale vsetci sa zhodli ze pokial ten N75 cvaka tak je to OK. Pokial dobre reguluje turbo tak to vraj netreba riesit.
Mne osobne to tiez bzuci este par sekund po vypnuti motora.
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
Po vypnutí motoru je v systému nějakou dobu podtlak. Nemůže to bzučení způsobovat netěsnost v membráně N75, kdy vzduch proudí skrz ní? Zkusil bych před vypnutím motoru odpojit konektor od N75. Pokud bzučení po vypnutí přestane, je to problém v elektrice. Pokud bude bzučet i bez zapojeného konektoru, je to netěsné. Pak samozřejmě vymazat chyby