Problem 2.5TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
zdenco
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 22 zář 2007, 09:15
Odpovědi: 0

Problem 2.5TDi

Příspěvek od zdenco »

Mam problem z 2.5 TDI,netaha ide v nudzaku. vag hlasi chuby (01375,01266,01262,01282) 15A poiska pri rj je v poriadku.Reg lopatiek nedvihne.Mohol by byt problem v sil. ulozenia motora alebo este iny problem??
zdenco
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 22 zář 2007, 09:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od zdenco »

Prosin kolko volt by malo byt na N75 po zapnuti zapalovania? mam na nom cca 8V??
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34095
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

když ti nedvihně tak máš vůbec podtlak v hadičce? :?
zdenco
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 22 zář 2007, 09:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od zdenco »

potlak je v poriadku. ked to zmeram na kostru akum. je tam 12V.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34095
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zdenco píše:potlak je v poriadku. ked to zmeram na kostru akum. je tam 12V.
a co podtlak v hadičce co vede k turbu je? podtlak :?
zdenco
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 22 zář 2007, 09:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od zdenco »

Tam nieje
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34095
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zdenco píše:Tam nieje

a co před N75 je :?

prostě hledej podtlak postupně k vývěvě, brzdit ti to asi brzdí ne? máš prodřenou hadičku přisává a nevivíjí podtlak ;)
zdenco
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 22 zář 2007, 09:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od zdenco »

Pred N 75 je to v poriadku podtlak je . ked pripnem na kostru n75 kostru z aku ventil otvori lop. otvori. ale motor po 10 sek zhasne.
zdenco
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 22 zář 2007, 09:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od zdenco »

Wednesday,22,June,2011,12:53:59:13314
VCDS Version: Release 908.0

Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
Control Module Part Number: 8E0 907 401 J
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000AG 0006
V pameti stale tieto zavady neidu vymazat

17809 - EGR Valve (N18): Short to Ground
P1401 - 35-10 - - - Intermittent
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
35-10 - - - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01266 - Glow Plug Relay (J52)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01686 - Control Module for Cooling-Fan After-Run (J138)
31-00 - Open or Short to Ground

Readiness: 1 3 X 0 X
Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Ivanek007 »

ja mel na 2.5 taky podobny problem, jen me se regulace hybala od min po max kazdych 6 sekund. jak za jizdy tak i na volnobech. muj tip byl cerpadlo ko.
zdenco
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 22 zář 2007, 09:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od zdenco »

A ako to dopadlo dal si spravit cerpadlo a bolo to v poriadku?
Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Ivanek007 »

nasral sem do toho vsechny penize ktere jsem mohl, klima kompresor, turbo, vyparnik na klimu atd, takze jeste delat cerpadlo to uz ne. slo to do sveta.
zdenco
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 22 zář 2007, 09:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od zdenco »

Ale vsetky sel. N239,N75.. ovlada priamo RJ motora
Uživatelský avatar
HUMMER
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 10 led 2007, 23:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HUMMER »

mam ten stejny problem,akorat auto nema zadny vykon a jde jen do 3000ot/min mam podezreni ze jsou nekde cvakly draty,neprisels na neco?
VW PASSAT 96KW,02
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

resil jsem to taky, stejny problem, pojistka u rj pod torpedem v haji, jde ti na ni palubni napeti? nekdo se tam stoural ve svasku byl tam napojeny nejaky jistic asi alarm made in home, po vymene to jezdilo asi tyden, pak zase lupla, tak jsem rozmotal svazek k ventilum a znovu zamotal a je klid. jinac vy to melo vest na jednotku omezeni rychlosti a tempomat, tak nejak to tam bylo
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“