O II probržďuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Honza Kolář
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 06 led 2008, 17:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza Kolář »

neříkám, že to v ničem není, ale asi nejpodezřelejší se mi jeví třměn, ale nevím co bych na něm měl hledat, když vše vypadá OK, nepoškozené, nezarezlé, čisté, vše co má chodit tak chodí....
O víkendu to znova rozházím na poslední pokus a když to nepůjde, vyhodím třměn.
Kolca
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

vyměň hadičku-ta je za pár korun,někdy se stává,že nepustí kapalinu zpět(i když to se stávalo hlavně na starých francouzích)

ale 90% dávám tomu třmenu,je to poměrně častá závada.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

samostatně můžou čepy klidně chodit, nasaď to bez desek, dotáhni třmen a zkus jestli s ním jde lehce hýbat do stran a jestli se na těch čepech neseká, pokud bude chodit volně zkusit lehce šlápnout na brzdu a pak povolit, musí být vidět jak pístek vyjede a pak se o kousek vrátí
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34055
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

DOLPH píše:vyměň hadičku-ta je za pár korun,někdy se stává,že nepustí kapalinu zpět(i když to se stávalo hlavně na starých francouzích)

ale 90% dávám tomu třmenu,je to poměrně častá závada.
ta hadička to se stává na všech značkách, já povolím odvzdušnovák a musí jít kap kap kap, když nekape jen slzí je to hadička zatím jsem se nesekl
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

slovacek.milos píše:
DOLPH píše:vyměň hadičku-ta je za pár korun,někdy se stává,že nepustí kapalinu zpět(i když to se stávalo hlavně na starých francouzích)

ale 90% dávám tomu třmenu,je to poměrně častá závada.
ta hadička to se stává na všech značkách, já povolím odvzdušnovák a musí jít kap kap kap, když nekape jen slzí je to hadička zatím jsem se nesekl


a nebo ucpaný odvzdušňovák :-D
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34055
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

DOLPH píše:
slovacek.milos píše:
DOLPH píše:vyměň hadičku-ta je za pár korun,někdy se stává,že nepustí kapalinu zpět(i když to se stávalo hlavně na starých francouzích)

ale 90% dávám tomu třmenu,je to poměrně častá závada.
ta hadička to se stává na všech značkách, já povolím odvzdušnovák a musí jít kap kap kap, když nekape jen slzí je to hadička zatím jsem se nesekl


a nebo ucpaný odvzdušňovák :-D
no tak když ti nekape tak ho vyšroubuju pokud to děláš to je už normální ;)
fero
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 19 říj 2006, 06:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od fero »

Špinavý prstenec,akoby hliníkova korózia na piestiku pod gumenou prachovkou.Existuje opravná sada:piestik,prachovka,tesniaci krúžok.
Honza Kolář
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 06 led 2008, 17:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza Kolář »

mam koupenou opravnou sadu, v sobotu na to vletim, dnes jsem zkoušel jak na čepech chodí třměn ajestli se neseká a bylo to ok. Dam vedet o vikendu jak to dopadlo. Asi jeste pořídím i tu hadičku...
Kolca
p.strilka
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 22 led 2012, 20:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od p.strilka »

Honza Kolář píše:mam koupenou opravnou sadu, v sobotu na to vletim, dnes jsem zkoušel jak na čepech chodí třměn ajestli se neseká a bylo to ok. Dam vedet o vikendu jak to dopadlo. Asi jeste pořídím i tu hadičku...
Tak jak to dopadlo mám ten samí problém. Jen s tím rozdílem že jsem vyměnil celý třmen.

Díky
Honza Kolář
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 06 led 2008, 17:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza Kolář »

třmeny jsem pomocí opravné sady zrepasoval a je po problému. Nakonec jsem i našel, v čem to bylo. Ovládací páčka ručky se nevracela úplně zpět, ale od dorazu zůstala asi 2 mm. Ačkoliv je to neznatelné, ručka byla přitažená a tím to probržďovalo. Hlavní problém byl v tom čepu ovladače ručky. Ten nechodil úplně lehounce. Asi koroze hliníku, ten nabyl a čep v díře přitáhl. Bylo to opravdu neznatelné, ale bylo to tak. Zkoušel jsem ještě jezdit s vypřaženou ručkou naklepanou na doraz (před opravou) a problém byl pryč.
Kolca
p.strilka
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 22 led 2012, 20:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od p.strilka »

Honza Kolář píše:třmeny jsem pomocí opravné sady zrepasoval a je po problému. Nakonec jsem i našel, v čem to bylo. Ovládací páčka ručky se nevracela úplně zpět, ale od dorazu zůstala asi 2 mm. Ačkoliv je to neznatelné, ručka byla přitažená a tím to probržďovalo. Hlavní problém byl v tom čepu ovladače ručky. Ten nechodil úplně lehounce. Asi koroze hliníku, ten nabyl a čep v díře přitáhl. Bylo to opravdu neznatelné, ale bylo to tak. Zkoušel jsem ještě jezdit s vypřaženou ručkou naklepanou na doraz (před opravou) a problém byl pryč.
Sakra, tak to bude jiný problém, mě ručka jde až na doraz, pro jistotu jsem jí odpojil a opravdu je pořád páka na doraz. Třmen je nový originál. Starý třmen jsem zkoušel a funguje, takže nemyslím že by byl problém v třmenu, Zítra zkusím ještě hadičku k třmenu.

Díky
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Prosim prosim o info jhak to dopadlo, mam ten samy problem, mam tedy jeste ESP, ale tim to neni ... jinak je vse nove :( Diky Dan
losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od losfazeros »

mně na caddy II loni pořád brzdilo přední pravý kolo, třmen sem rozebral vyčistil, poté šla nová hadice, potom i trubka a nakonec, světe div se byl vhajzlu hlavní brzdovej válec (LOL) od tý doby pokoj,ale to je stará vrána-1997 bez abs
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Tak vcera jsme vsechno vzadu na levem rozdelali, zkontrolovali, vycistili, proste vsechno chodi ... Jen jsem si pak vsimnul ze desticky ( zimmerman ) jsou do cca 1/3 odlepene od sveho kovoveho zakladu a ten kraj se mirne odchlipuje ( mezera cca 0,5-0,7 mm), zajeli jsme rychle pro nove - Ferodo Premier, jine nemeli... Vymena, pak jsem s tim jel a vse se zdalo OK, dnes rano take, odpoledne take to kolo extremne nehralo ... Drive se na tom nedala udrzet ruka, ted to je vlahe ...
Jen proste to lefve kolo - kotouc je teplejsi nez to prave, i ted ... opravdu uz nevim co s tim muze byt...
Muze byt zavdusnene ESP ?
Mam ho totiz nedavno dodelavane, nicmene dle diag bez chyby a test funkcni ...
A hlavne to auto pribrzdovalo i bez zapnuteho zapalovani a tlak v systemu nedrzelo ...
Mohl se tim prehrivanim ( 2x se z toho az hulilo ) poskodit nejak trmen?
Jinak je vzdadu na brzde vse mimo drzaku trmenu nove, drzak je vycisten a poradne namazan ...
Nemuze se ted ten kotoux hrat, protoze uz je prepaleny a zmenila se jeho vnitrni struktura ?
Diky moc za rady, fakt uz jsem z toho nestastny ...
Dan

PS : Nemuze to delat ten hlavni brzdovy valec ?
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

danikd píše:Tak vcera jsme vsechno vzadu na levem rozdelali, zkontrolovali, vycistili, proste vsechno chodi ... Jen jsem si pak vsimnul ze desticky ( zimmerman ) jsou do cca 1/3 odlepene od sveho kovoveho zakladu a ten kraj se mirne odchlipuje ( mezera cca 0,5-0,7 mm), zajeli jsme rychle pro nove - Ferodo Premier, jine nemeli... Vymena, pak jsem s tim jel a vse se zdalo OK, dnes rano take, odpoledne take to kolo extremne nehralo ... Drive se na tom nedala udrzet ruka, ted to je vlahe ...
Jen proste to lefve kolo - kotouc je teplejsi nez to prave, i ted ... opravdu uz nevim co s tim muze byt...
Muze byt zavdusnene ESP ?
Mam ho totiz nedavno dodelavane, nicmene dle diag bez chyby a test funkcni ...
A hlavne to auto pribrzdovalo i bez zapnuteho zapalovani a tlak v systemu nedrzelo ...
Mohl se tim prehrivanim ( 2x se z toho az hulilo ) poskodit nejak trmen?
Jinak je vzdadu na brzde vse mimo drzaku trmenu nove, drzak je vycisten a poradne namazan ...
Nemuze se ted ten kotoux hrat, protoze uz je prepaleny a zmenila se jeho vnitrni struktura ?
Diky moc za rady, fakt uz jsem z toho nestastny ...
Dan

PS : Nemuze to delat ten hlavni brzdovy valec ?
Co všechno tam máš nové. Konkrétně.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“