Dvouhmotnostní setrvák za jednohmotnostní
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Mělo by na něm být zezadu číslo 037 105 273CKindlik píše:a už můj snad poslední dotaznevíte jak poznám ten jednohm setrvák z toho tdi 1Z ? abych to koupil správně , ten určitě kupovat novej nebudu tak ať mě někdo nenapálí , kdyžtak zda na něm je něco vyraženo co ho označuje , počet děr atp... díky
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Re: Dvouhmotnostní setrvák za jednohmotnostní
cusa, ja mam ASV 81kw a spojku mam VR6 + 1Z setrvak - facha to uplne normalne a nic upravovat nemusis proste sundas seriovou spojku a prdnes tam ten setrvak + lamelu a pritlacak z VR6Kindlik píše:Jde mi o to , že chci dávat na G III spojkovou sadu z VR6 a mám TDI AFN a tam je prej už dvouhmot. setrvák a prej se to předělává na jednohmotnostní z TDI 1Z ? Jde to určitě ? Díky za rady , kdyžtak co je potřeba upravit a včem bude změna ? zda to něčemu vadí

a ta lamela - seriova spojka ma mekci oblozeni, kdyz to nakrmis budes mit velkej kroutak (ja mam kolem 350 Nm coz neni zas tak moc) a tu seriovou spojku zlikvidujes za pul roku, je to vozkouseny, ta VR6 je tvrdsi a mela by to vydrzet, jak rikam, ja ji tam mam a zatim nemam zadny problemy - neklouze vubec (najeto 13tis)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation