Dvouhmotnostní setrvák za jednohmotnostní

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

hledej šmudo jsou tu fotky
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

dobra nebudu trapit jo a prumner lamely 228 mm dyz kupujes novi nespletes se daj ti spravnej Obrázek
george
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 10 črc 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Klatovz

Příspěvek od george »

A jak se pozná že je dvojhmot. spojka v prd.....
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Kindlik píše:a už můj snad poslední dotaz (noteeth) nevíte jak poznám ten jednohm setrvák z toho tdi 1Z ? abych to koupil správně , ten určitě kupovat novej nebudu tak ať mě někdo nenapálí , kdyžtak zda na něm je něco vyraženo co ho označuje , počet děr atp... díky
Mělo by na něm být zezadu číslo 037 105 273C
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Re: Dvouhmotnostní setrvák za jednohmotnostní

Příspěvek od flekyc »

Kindlik píše:Jde mi o to , že chci dávat na G III spojkovou sadu z VR6 a mám TDI AFN a tam je prej už dvouhmot. setrvák a prej se to předělává na jednohmotnostní z TDI 1Z ? Jde to určitě ? Díky za rady , kdyžtak co je potřeba upravit a včem bude změna ? zda to něčemu vadí
cusa, ja mam ASV 81kw a spojku mam VR6 + 1Z setrvak - facha to uplne normalne a nic upravovat nemusis proste sundas seriovou spojku a prdnes tam ten setrvak + lamelu a pritlacak z VR6 :-) (kup si novy srouby, ty stary nepouzivej(setrvak, pritlacak-jsou to ty brutalnejsi hvezdicky dva druhy na setrvak velky a na pritlacak maly))

a ta lamela - seriova spojka ma mekci oblozeni, kdyz to nakrmis budes mit velkej kroutak (ja mam kolem 350 Nm coz neni zas tak moc) a tu seriovou spojku zlikvidujes za pul roku, je to vozkouseny, ta VR6 je tvrdsi a mela by to vydrzet, jak rikam, ja ji tam mam a zatim nemam zadny problemy - neklouze vubec (najeto 13tis)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Kindlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 06 led 2007, 23:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kindlik »

tomáš karbus píše:hledej šmudo jsou tu fotky
o té jsem věděl , jen sem nevěděl zda to je VR6 nebo TDI :) radši se zeptám no (LOL) novej kupovat nebudu určitě
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“