shema zapojenia vahy vzduchu AGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Barvy nevím, ale dle schématu:
pin 1 - řj pin 50
pin 2 - řj pin 25
pin 3 - (+) relé
pin 4 - neosazeno
pin 5 - kostra
Passat 4motion AVF
stajny
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 03 črc 2010, 17:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od stajny »

majkl1 píše:Barvy nevím, ale dle schématu:
pin 1 - řj pin 50
pin 2 - řj pin 25
pin 3 - (+) relé
pin 4 - neosazeno
pin 5 - kostra
ok parada ale u toho novejsiho je neosazenej ten 1..( nejak zaslepenej) podle tech cisel na jednotce bych ty kabely snad nasel ale kterej pridelat kam na konektor k te novejsi vaze bude asi horsi nebo ty mas na tom novejsim konektoru neosezanej 4 ? diky za radu :(
tomi85
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 31 pro 2010, 15:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od tomi85 »

stajny píše:
tuner píše:Tak to by byla taky hloupost davat starej typ vahy misto novější a zaroven dražší misto levnejší. Daval jsem bosch misto pierburgu a nikdy žadnej problem,at už to byl G3, polo, A80, A4, O1, B5, nebo toledo
zdravim mam taky takovej problem mam tam pierburg ale ten prvni rv 97. ten nerozebiratelnej co ma 5 kablu a sehnal sem si bosh ale tem ja jinej konektor, ma 5 pinu ale jeden zadelanej potreboval byhc schema jak to prepinovat s toho prvniho na ten novejsi diky moc :)
mám podobnej problem,koupil jsem větši násos z ASZ a tam je váha bosch potřeboval bych to nákým zpusobem přepinovat ale nevím co stím pátým kablíkem když bosch má zapojeny jen čtyři nebude vadit když bude volnej? Kdyžtak bych uvítal náký schématko když by bylo co vypíchnout a kam nacvaknout do nového štekru ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“