Ventilátor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ventilátor
Prosím o radu. Kdy se má zapnout ventilátor u chladiče
.Jsou tam 2. Jeden je na viskospojce a ten se točí pořát a ten druhý se netočí. Kdy by se měl začít točit ten druhý

Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
Takze bud pokud pustis klimu nebo byse mnel tocit furt jako na mem superbu..... jinak zacal se mi tocit teprve az sem vymenil teplotni cidlo chladici kapaliny ale ma 2 rychlosti....ta druha co huci opravdu nahlas se spusti teprve pri spustene klime. ja ji mam prazdnou tak nevim jak to funguje dal ,ale tenhle tyden mi to kamos naplni tak uvidim.
-
miraspetrowski
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
jestli se ti ten proti spolujezdci přizapnutí klimy netočí,máš nízký,nebo žádný tlak v klimaokruhu,čidlo hlásí nízký tlak a jednoduše nezapne,buď je jen ufouklá,nebo něco prasklýho klimaservis poví víc,doma to asi nevyřešíšJenda. píše:ten od klimat. se netočívag nic nepíše,pojistka ok.
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
-
aughostino
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 557
- Registrován: 17 bře 2011, 17:23
- Bydliště: Slovensko
Dalo by sa, najdi tlakovy snimac na klimovej trubke, na octavii 1 je na strane spolujazdca od motora pri blatniku. odpoj konektor (4 pinovy) a prepoj kablom 1 a 2 pin (ked sa pozries na konektor priamo, tak, ze 2 drazky budes mat dole, tak pin 1 a 2 su tie vrchne. zapni zapalovanie a stlac tlacidlo klimy, ak mas nizky tlak v okruhu mali by sa roztocit oba vetraky a mala by sa zopnut spojka na klime. ak sa vetraky neroztocia, skontroluj prvu poistku na baterke, pripadne relatko na pozicii 13, alebo je vadna RJ dochladzovania alebo samotny ventilator
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU
ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
jj mne sa tocia stale oba vetraky ,lebo klimu mam vypustenu a ten tlakovyspinac hlasi chybu ,ale niekto mi hovoril ,ze funguje len pokial je tam tlak tak to idem plnit a dufam ,ze sa prestane tocit ten elektricky s vypnutou klimou.aughostino píše:Dalo by sa, najdi tlakovy snimac na klimovej trubke, na octavii 1 je na strane spolujazdca od motora pri blatniku. odpoj konektor (4 pinovy) a prepoj kablom 1 a 2 pin (ked sa pozries na konektor priamo, tak, ze 2 drazky budes mat dole, tak pin 1 a 2 su tie vrchne. zapni zapalovanie a stlac tlacidlo klimy, ak mas nizky tlak v okruhu mali by sa roztocit oba vetraky a mala by sa zopnut spojka na klime. ak sa vetraky neroztocia, skontroluj prvu poistku na baterke, pripadne relatko na pozicii 13, alebo je vadna RJ dochladzovania alebo samotny ventilator
Klima je nově naplněná ale zjistil jsem že se ten větrák netočí
. Klima chladí ok. Do konektoru k ventilátoru proud jde. Když ho rozpojím a na kabel k ventilátoru připojím bat. 12V tak se ani nehne
. Takže budu asi muset dát novej. Jde to nějak aby se nemusel rozmontovat celej předek
.Asi ne co
. Mám motor podél takže tam je minimum místa.
Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
předek dolů nemusí je tam šroubek ten vyndáš pootočíš šáskem větráku a je venku a pak vymotat kabel...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Na tom ventilatoru elektrickem je jeden krizovej sroubek jeden malej jedinej na vnitrni vrchni strane , ten das dolu a pak uchopis vetrak a pokusis se ho celej otocit do jedny strany nevim jestly vlevo nebo vpravo (pujde to jen 3 cm cca tak to nedelej nasilu) pak jen musis vyndat celej kabel je zajistenej v takovej plastovejch sponach prace komplet na 20 min. kdyz to delas poradne. Pokud opravdu nevis udelm ti foto a hodim sem.Jenda. píše:Já tam čuměl jak tele na nový vrata![]()
a stejně nevím jak to z toho plastu ve kterým jsou oba ty větráky dostat ven
![]()
.
Už jsem na to přiželJS65 píše:Na tom ventilatoru elektrickem je jeden krizovej sroubek jeden malej jedinej na vnitrni vrchni strane , ten das dolu a pak uchopis vetrak a pokusis se ho celej otocit do jedny strany nevim jestly vlevo nebo vpravo (pujde to jen 3 cm cca tak to nedelej nasilu) pak jen musis vyndat celej kabel je zajistenej v takovej plastovejch sponach prace komplet na 20 min. kdyz to delas poradne. Pokud opravdu nevis udelm ti foto a hodim sem.Jenda. píše:Já tam čuměl jak tele na nový vrata![]()
a stejně nevím jak to z toho plastu ve kterým jsou oba ty větráky dostat ven
![]()
.
, ale nakonec se povedlo Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
mne se zda ze ja tam pojistku nemel ,ale opravdu si nevzpominam. urcite je tam sroubek a treba celym vetrakem otocit. jaka uleva kdyz to pak funguje co?Jenda. píše:Už jsem na to přiželJS65 píše:Na tom ventilatoru elektrickem je jeden krizovej sroubek jeden malej jedinej na vnitrni vrchni strane , ten das dolu a pak uchopis vetrak a pokusis se ho celej otocit do jedny strany nevim jestly vlevo nebo vpravo (pujde to jen 3 cm cca tak to nedelej nasilu) pak jen musis vyndat celej kabel je zajistenej v takovej plastovejch sponach prace komplet na 20 min. kdyz to delas poradne. Pokud opravdu nevis udelm ti foto a hodim sem.Jenda. píše:Já tam čuměl jak tele na nový vrata![]()
a stejně nevím jak to z toho plastu ve kterým jsou oba ty větráky dostat ven
![]()
.
![]()
![]()
.Dole je ještě pojistka která to drží aby to nešlo ven ale trvalo to skoro hodinu než jsem na to přišel a ty nervy
![]()
, ale nakonec se povedlo
![]()
![]()
![]()
. Teď otázka 10min. Jo všechno se musí člověk učit. O té pojistce se nikdo nezmínil. dost podstatná věc. Ale jinak dík za rady.