PROBLEM - bielo modry dym nad 2500ot Audi A6 2,5TDI 110kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
VWVR5
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 11 led 2009, 14:30
Odpovědi: 0

PROBLEM - bielo modry dym nad 2500ot Audi A6 2,5TDI 110kW

Příspěvek od VWVR5 »

Caute chalani, mam taky problem,,,, mal som zadrbany filter na odvetravanie klukovej skrine,,, majitel predomnou tam dal nove repasovane turbo, pricom tam ten zadrbany filter nechal,, ja som vymenil ten filter,,, a motor krasne dycha,, vtedy to dymilo jak svina aj pri nizkych otackach,,, no ked som vymenil ten filter, tak to dymi menej, pri nizkych otackach vobec, ale ked sa nahreje olej,, a pridamm,,,, cca nad 2500ot,,, pri akceleracii,, tak to zacne dymit,,, nie velmi, ale vidim za sebou bieo modry dym,,,,, mohlo sa stat, ze ked tam bol ten filter, tak to pretlacilo turbo, a teraz pri vyssich otackach si cuca olej to turbo? PORADTE PROSIM
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

kolik km jsi najel od opravy toho odvetrani,jestli se to nafukovalo jako bylon tak v koleru a hadicich toho bude asi dost, to chce poradne zahrad a projet.
VWVR5
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 11 led 2009, 14:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od VWVR5 »

dav55 píše:kolik km jsi najel od opravy toho odvetrani,jestli se to nafukovalo jako bylon tak v koleru a hadicich toho bude asi dost, to chce poradne zahrad a projet.
Sevas, no nepresiel som vela, tak asi 400km, ale iba kludnou jazdou,,, nesiel som velmi vo vysokych otackach, aby som nedimil,,,, ale asi budem musiet vsak?
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

poradne to prozen at to vyfluse vsechen olej co kde je- sani, vyfuk at se vypali a melo by to byt OK
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

doporučuju vyndat cooler protože na A6 vždy něco oleje v něm zůstane případně zkontrolovat jestli nemáš mastnou výfukobou vrtuli to by znamenalo repas reklamovat a znova pořádně opravit...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
VWVR5
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 11 led 2009, 14:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od VWVR5 »

Octava píše:poradne to prozen at to vyfluse vsechen olej co kde je- sani, vyfuk at se vypali a melo by to byt OK
OK skusim teda to poriadne prehnat,,, nech to vsetko vypluva von,, musim asi,,,,
VWVR5
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 11 led 2009, 14:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od VWVR5 »

Ladas píše:doporučuju vyndat cooler protože na A6 vždy něco oleje v něm zůstane případně zkontrolovat jestli nemáš mastnou výfukobou vrtuli to by znamenalo repas reklamovat a znova pořádně opravit...
OKej teda,,,, aku vrtulu myslis? popises mi to presnejsie,,,,, a intercooler kde je presne ? vies aby som vedel presne co a kde,,,
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

myslena vrtule turba na vyfukove casti, jestli nepropousti olej do vyfuku.
VWVR5
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 11 led 2009, 14:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od VWVR5 »

dav55 píše:myslena vrtule turba na vyfukove casti, jestli nepropousti olej do vyfuku.
Zdravim Vas,,,, musim pozriet teda tu vrtulu, ale dal som dole sponu co ide do IC a bolo tam dost oleja,,,,, ale ako aj vykon nieje ako by mal byt,, ako auto taha ale necitim ziaden kopanec pri 2000ot/min. Taha stale rovnako ale turbo pekne pocujem, co to moze byt? a stale pri akceleracii dymi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“