Vibracie,hlucnost 1,9TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Paradko
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 kvě 2010, 12:45
Odpovědi: 0

Vibracie,hlucnost 1,9TDI

Příspěvek od Paradko »

Cafte borci, viem, ze je tu o tom popisane vela, ale nenasiel som riesenie svojho problemu. Mam Audi A6 1999 1,9TDI 81kW, na volnobehu hned po starte uz mi zacne auto vibrovat a to sprevadza aj hluk. Inac motor z vonku ma zvuk OK. Vibracie su aj pri jazde, cim nizsie otacky, tym vacsie vibracie.Napr. 50-55 km/h na 4 pri otackach cca 1300 je to najvyraznejsie. Menil som silenbloky, spojku so zotrvakom, bolo na VAGu (bez chyb). Auto nedymi, dobre ide do vykonu, len tie vybracie. Ked hovorim s mechanikmi nic uz ich nenapada a co vy??? Chlapi a dievcata, ako tu pisem, tak prisaham, kto mi poradi a jeho rada ma zbavi tohto neduhu, poslem mu flasu draheho chlastu:-))) Vopred dakujem za vasu iniciativu.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Vibrace jsou nejobtížnější strašák majitelů a mechaniků...Zjistit příčinu se provádí způsobem pokus omyl a stojí velké prachy..Je to soubor malých průserů /opotřebení/, což dohromady dává zmiňovanou vibraci..Tvrdil mi známý,že vibrující agregát po namontování do jiného vozu předl jako kotě a vibrace zmizely.Chtělo by to nějakou odbornou studii.... :)
Ale třeba hoši poradí..
nepropadat panice...
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Re: Vibracie,hlucnost 1,9TDI

Příspěvek od josef10 »

Paradko píše:Cafte borci, viem, ze je tu o tom popisane vela, ale nenasiel som riesenie svojho problemu. Mam Audi A6 1999 1,9TDI 81kW, na volnobehu hned po starte uz mi zacne auto vibrovat a to sprevadza aj hluk. Inac motor z vonku ma zvuk OK. Vibracie su aj pri jazde, cim nizsie otacky, tym vacsie vibracie.Napr. 50-55 km/h na 4 pri otackach cca 1300 je to najvyraznejsie. Menil som silenbloky, spojku so zotrvakom, bolo na VAGu (bez chyb). Auto nedymi, dobre ide do vykonu, len tie vybracie. Ked hovorim s mechanikmi nic uz ich nenapada a co vy??? Chlapi a dievcata, ako tu pisem, tak prisaham, kto mi poradi a jeho rada ma zbavi tohto neduhu, poslem mu flasu draheho chlastu:-))) Vopred dakujem za vasu iniciativu.
jake mas hodnoty vstriku ve vagu?muze to delat i nevyvazeny setrvak.... nikde neni napsano ze novy nemuze vibrovat...
houmik
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 23 čer 2010, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: jizni Cechy

Příspěvek od houmik »

A co ulozeni motoru?
Paradko
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 kvě 2010, 12:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradko »

Do tohych hodnot na VAGu sa ja konkretne nerozumiem, ale sledoval mi to jeden borec a ze je to OK. Co s ulozenim motora?Silenbloky su nove a po vymena zotrvaku ziadna zmena , takze som ho vylucil z moznych dovodov.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5076
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

No,hlavně točit čtyřku 1300ot,to ať ti to nafackuje. Minimálně 1500ot.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

martinsidlo píše:No,hlavně točit čtyřku 1300ot,to ať ti to nafackuje. Minimálně 1500ot.
no,tak to je rada nad zlato (LOL)

to je jedno,na kolik to točí,vibrovat to nesmí ani na 1300ot.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
houmik
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 23 čer 2010, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: jizni Cechy

Příspěvek od houmik »

Paradko píše:Do tohych hodnot na VAGu sa ja konkretne nerozumiem, ale sledoval mi to jeden borec a ze je to OK. Co s ulozenim motora?Silenbloky su nove a po vymena zotrvaku ziadna zmena , takze som ho vylucil z moznych dovodov.
Ale jaky silentbloky si menil? To si zapomnel napsat. ;)
Paradko
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 kvě 2010, 12:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradko »

Silenbloky na motore okrem predneho. Na prevodovke vyzerali OK. Nevieme si s tym rady.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

co kompresne tlaky? niesu moc rozhadzane?
e-Miris
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 19 dub 2006, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od e-Miris »

A daval si novy setrvak nebo starsi
Paradko
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 kvě 2010, 12:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradko »

Dal som tam novy. Chlapi, ja potrebujem vediet ine alternativy.Teda spojku, zotrvak a silenbloky som uz hodil za hlavu. No ale ja mam uz hlavu v smutku. Hladam niekoho, kto mal s tym skusenosti, ked mu to vibrovalo a nebola to ani spojka, ani zotrvak a ani silenbloky. A kompresne tlaky? Ak sa to dalo zmerat na VAGu, tak OK. Ale zaujimalo by ma to. Mozes mi povedat nieco blizsie o tom.
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

A jak Ti to startuje za tepla i za studena, nemáš problémy. Zkus se ještě podívat na VAGu do měřených hodnot, blok 13 - rovnoměrnost chodu na volnoběh. Pokud budeš mít hodnoty v rozmezí od -2 do +2 u všech válců, tak nedostatkem paliva to nebude. Pokud to u některého z válců bude mimo uvedenou toleranci, mohou být vibrace způsobeny nedostatkem paliva.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Paradko
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 kvě 2010, 12:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradko »

Pravdupovediac, za studeneho pocasia to startuje zle. Motor ako keby na chvilu isiel len na 3 valce a casto na to hned zdochol. Na druhy pokus vzdy naskocil. Pripisoval som to zhavicom. Keby bol problem s palivom, nebol by problem aj s vykonom auta?
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Když je vstřikované množství paliva nedostatečné, projeví se to nejdříve na startech. Je-li nedostatek paliva větší, začne zlobit i volnoběh. Teprve potom se to projeví na jízdních režimech počínaje jízdou na nejvyšší rychlostní stupeň při nízkých otáčkách /ventil počátku vstřiku není schopen při těchto otáčkách splnit požadavek ŘJ motoru na pozdní vstřik, zejména při nastavení vyššího "základního" předvstřiku/.
Příčinou může být například špatně nastavená "volnoběžná dávka", netěsnost palivové soustavy a čerpadla /velké množství bublin v průhledné hadičce od pal. filtru k čerpadlu/, opotřebená rozdělovací hlava čerpadla i s rozdělovacím pístem a nebo také špatně vstřikující vstřiky.
Kolik máš najeto ?
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“