Vibracie,hlucnost 1,9TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vibracie,hlucnost 1,9TDI
Cafte borci, viem, ze je tu o tom popisane vela, ale nenasiel som riesenie svojho problemu. Mam Audi A6 1999 1,9TDI 81kW, na volnobehu hned po starte uz mi zacne auto vibrovat a to sprevadza aj hluk. Inac motor z vonku ma zvuk OK. Vibracie su aj pri jazde, cim nizsie otacky, tym vacsie vibracie.Napr. 50-55 km/h na 4 pri otackach cca 1300 je to najvyraznejsie. Menil som silenbloky, spojku so zotrvakom, bolo na VAGu (bez chyb). Auto nedymi, dobre ide do vykonu, len tie vybracie. Ked hovorim s mechanikmi nic uz ich nenapada a co vy??? Chlapi a dievcata, ako tu pisem, tak prisaham, kto mi poradi a jeho rada ma zbavi tohto neduhu, poslem mu flasu draheho chlastu:-))) Vopred dakujem za vasu iniciativu.
Vibrace jsou nejobtížnější strašák majitelů a mechaniků...Zjistit příčinu se provádí způsobem pokus omyl a stojí velké prachy..Je to soubor malých průserů /opotřebení/, což dohromady dává zmiňovanou vibraci..Tvrdil mi známý,že vibrující agregát po namontování do jiného vozu předl jako kotě a vibrace zmizely.Chtělo by to nějakou odbornou studii....
Ale třeba hoši poradí..

Ale třeba hoši poradí..
nepropadat panice...
Re: Vibracie,hlucnost 1,9TDI
jake mas hodnoty vstriku ve vagu?muze to delat i nevyvazeny setrvak.... nikde neni napsano ze novy nemuze vibrovat...Paradko píše:Cafte borci, viem, ze je tu o tom popisane vela, ale nenasiel som riesenie svojho problemu. Mam Audi A6 1999 1,9TDI 81kW, na volnobehu hned po starte uz mi zacne auto vibrovat a to sprevadza aj hluk. Inac motor z vonku ma zvuk OK. Vibracie su aj pri jazde, cim nizsie otacky, tym vacsie vibracie.Napr. 50-55 km/h na 4 pri otackach cca 1300 je to najvyraznejsie. Menil som silenbloky, spojku so zotrvakom, bolo na VAGu (bez chyb). Auto nedymi, dobre ide do vykonu, len tie vybracie. Ked hovorim s mechanikmi nic uz ich nenapada a co vy??? Chlapi a dievcata, ako tu pisem, tak prisaham, kto mi poradi a jeho rada ma zbavi tohto neduhu, poslem mu flasu draheho chlastu:-))) Vopred dakujem za vasu iniciativu.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5076
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Dal som tam novy. Chlapi, ja potrebujem vediet ine alternativy.Teda spojku, zotrvak a silenbloky som uz hodil za hlavu. No ale ja mam uz hlavu v smutku. Hladam niekoho, kto mal s tym skusenosti, ked mu to vibrovalo a nebola to ani spojka, ani zotrvak a ani silenbloky. A kompresne tlaky? Ak sa to dalo zmerat na VAGu, tak OK. Ale zaujimalo by ma to. Mozes mi povedat nieco blizsie o tom.
A jak Ti to startuje za tepla i za studena, nemáš problémy. Zkus se ještě podívat na VAGu do měřených hodnot, blok 13 - rovnoměrnost chodu na volnoběh. Pokud budeš mít hodnoty v rozmezí od -2 do +2 u všech válců, tak nedostatkem paliva to nebude. Pokud to u některého z válců bude mimo uvedenou toleranci, mohou být vibrace způsobeny nedostatkem paliva.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Když je vstřikované množství paliva nedostatečné, projeví se to nejdříve na startech. Je-li nedostatek paliva větší, začne zlobit i volnoběh. Teprve potom se to projeví na jízdních režimech počínaje jízdou na nejvyšší rychlostní stupeň při nízkých otáčkách /ventil počátku vstřiku není schopen při těchto otáčkách splnit požadavek ŘJ motoru na pozdní vstřik, zejména při nastavení vyššího "základního" předvstřiku/.
Příčinou může být například špatně nastavená "volnoběžná dávka", netěsnost palivové soustavy a čerpadla /velké množství bublin v průhledné hadičce od pal. filtru k čerpadlu/, opotřebená rozdělovací hlava čerpadla i s rozdělovacím pístem a nebo také špatně vstřikující vstřiky.
Kolik máš najeto ?
Příčinou může být například špatně nastavená "volnoběžná dávka", netěsnost palivové soustavy a čerpadla /velké množství bublin v průhledné hadičce od pal. filtru k čerpadlu/, opotřebená rozdělovací hlava čerpadla i s rozdělovacím pístem a nebo také špatně vstřikující vstřiky.
Kolik máš najeto ?
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip