Emise?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Co furt všichni řešíte nějaké emisní kontroly?, obecně se ví, že splodin je při provozu na RO méně a taky to má většina z nás i praxi ověřené. Já když tomu pořádně šlápnu na plyn, tak při naftě je za mnou neviditelno, zato na RO vidím za autem sotva viditelný namodralý opar.
Teď jde o to, jestli se pídíte po výsledcích z důvodů ekologického cítění a nebo jen z obav že neprojdete měřením.
Jestli se tolik bojíte a nebo nemáte nějaké známé na STK, tak na měření emisí kdyžtak nalijte naftu. Doufám že těch pár litrů nafty na cestu k STKáčku vás nezrujnuje a nebo nezpůsobí psychickou újmu
Teď jde o to, jestli se pídíte po výsledcích z důvodů ekologického cítění a nebo jen z obav že neprojdete měřením.
Jestli se tolik bojíte a nebo nemáte nějaké známé na STK, tak na měření emisí kdyžtak nalijte naftu. Doufám že těch pár litrů nafty na cestu k STKáčku vás nezrujnuje a nebo nezpůsobí psychickou újmu

E91 N52B30 

Nevím jak koho ale mě každá nafta navíc rozhodí
Jde tu o to prostě na emisích projít s olej, aby člověk věděl jestli jo nebo ne. Když bude obecně známý že neprojde tak se podle toho bude muset zařizovat a naopak. Jsme v cechách.
Já jdu někdy v dubnu a zkusím to normálně natvrdo a když tak pojedu další den znovu s naftou

Jde tu o to prostě na emisích projít s olej, aby člověk věděl jestli jo nebo ne. Když bude obecně známý že neprojde tak se podle toho bude muset zařizovat a naopak. Jsme v cechách.
Já jdu někdy v dubnu a zkusím to normálně natvrdo a když tak pojedu další den znovu s naftou

já byl na emisích na čisté Meřo a vyšlo to úplně nádherně. Stejně měřej jenom kouřivost při akceleraci, nechaj motor vytočit do maxima. měljsem limit tušim 1,3 (nevim čeho) a vyšlo asi 0,2. Jenže je to elektronicky řízený motor a ten takhle moc nezakouří,alekdyž ho držel v omezovači na 5000 ot asi 3 vteřiny, tak se mi dělalo blbě a přemýšlel jsem, jestli jsem ty rozvody udělal dobře. Asi jo, přežilo to.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


jo a kdo jezdíte laxně,tak cestou na emise tomu dejte kouř, ať z vejfuku vylítají saze,jinak vás tam budou trápit dlouho.Musí vyjít 3 měření za sebou v nějaké toleranci, jinak se zkouší znova. a když se občas utrhne nějakej kus usazenýho bordelu,tak vám to to měření ovlivní a nevyjde to.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

