
Praská drážkový řemen Polo 6N1 1.9D rok 96
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5083
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Koílik má mít drážek řemenice altíku-tolik kolik mají ostatní.Jestli ti nesouhlasí,máš nějakou(asi tu altíkovou) jinou,možná většího průměru a tím máš potíže.Zkontroluj dle ETKY,jaké máš všechny řemenice a řemen.V to je problém.Po netu ti to nikdo nezkontroluje a tak montérky a makat a hledat. (Já u OI to mám taky hodně blízko sebe ale bezpečně daleko.Jedna řemenice být větší o 2mm v průměru větší,tak také drhnu)
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
právě proto jsem se tady ptal, vím že tam je problém i ve volnoběžce, nejspíš je asi fakt jiná, zkontroluju to a uvidím, zatím díky.martinsidlo píše:Koílik má mít drážek řemenice altíku-tolik kolik mají ostatní.Jestli ti nesouhlasí,máš nějakou(asi tu altíkovou) jinou,možná většího průměru a tím máš potíže.Zkontroluj dle ETKY,jaké máš všechny řemenice a řemen.V to je problém.Po netu ti to nikdo nezkontroluje a tak montérky a makat a hledat. (Já u OI to mám taky hodně blízko sebe ale bezpečně daleko.Jedna řemenice být větší o 2mm v průměru větší,tak také drhnu)
Pískání drážkového řemene - VYŘEŠENO,
celou závadu jsem vyřešil, ta malá mezera mezi vodní pumpou a napínací kladkou byla zpusobena jiným alternátorem, přesněji malou řemenicí, měla menší průměr než originál, proto to tam o sebe dřelo. Druhá věc - vyosená řemenice serva, po vypodložení? = svaté ticho.
Díky
Díky
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 kvě 2012, 20:01
Zdravím, nechci zakládat nové téma, protože se jedná o stejný typ motoru, ale ve Felíci. Mám stejný problém jak kolega o pár příspěvků výše, drážkový řemen se navzájem dotyká v místě napínací kladky a vodního čerpadla a tím dochází ke slabšímu pískání a zápachu spálené gumy. Preventivně jsem přeložiskoval napínací kladku a tím zmizel i hučivý zvuk, ale řemen píská stále. Ptám se: jaká má být mezera mezi plochami řemenu v těchto místech? Řemen se zdá být v ose, drážky v řemenicích nejsou nijak poškozeny a bez vůle. Uvažoval jsem o koupi nového řemene, ale pro jistotu jsem měřil ten starý(měřeno krejčovským metrem), vnitřní je 1230 mm, vnější je 1245 mm, nový řemen má být s Li(efektivní délka) 1220 mm. Nezdá se mi, že by cca 10mm natažení udělalo takový problém. Setkali jste se někdo s tímto problémem? Děkuji za rady
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 kvě 2012, 20:01
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 15 srp 2014, 18:08
za a souosost řemenic
za b únik oleje do řemenu
za c volnoběžka a napínák
za d správné napnutí když je volný tak se propálí. jo a hlavně kontrola ložisek ve všech řemenicích.
za b únik oleje do řemenu
za c volnoběžka a napínák
za d správné napnutí když je volný tak se propálí. jo a hlavně kontrola ložisek ve všech řemenicích.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
vidím že to máš zasraný od oleje to bude bod číslo jedna. olej nabobtná gumu a výsledek znáš. výměna gufer tě nemine
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 15 srp 2014, 18:08