Praská drážkový řemen Polo 6N1 1.9D rok 96

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

volf46
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 18 úno 2011, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od volf46 »

tady dám ješte obrázek pro představu co muže byt špatné na té napínací kladce, když se tak moc napíná...Obrázek
volf46
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 18 úno 2011, 20:54
Odpovědi: 0

q

Příspěvek od volf46 »

a tady ještě fotka toho kolik tam je toho místa a to když se nastartuje, tak se to dá ještě blíž a jide cítit jak se řemen pálí o skřípání nemluvě :? Obrázek
Batezip
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 23 led 2006, 17:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Batezip »

Ahoj,

A máš tam ten řemen nandanej správně?
O1 1.9Tdi AGR => PP764, Brzdy 288mm
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

to je nějak moc blízko, opravdu koukni zdali ho vedes spravne
volf46
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 18 úno 2011, 20:54
Odpovědi: 0

n

Příspěvek od volf46 »

no myslím že nejde ani dát moc jinak... dávám ho takhle. Je to dobře?
Obrázek
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5083
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Koílik má mít drážek řemenice altíku-tolik kolik mají ostatní.Jestli ti nesouhlasí,máš nějakou(asi tu altíkovou) jinou,možná většího průměru a tím máš potíže.Zkontroluj dle ETKY,jaké máš všechny řemenice a řemen.V to je problém.Po netu ti to nikdo nezkontroluje a tak montérky a makat a hledat. (Já u OI to mám taky hodně blízko sebe ale bezpečně daleko.Jedna řemenice být větší o 2mm v průměru větší,tak také drhnu)
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
volf46
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 18 úno 2011, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od volf46 »

martinsidlo píše:Koílik má mít drážek řemenice altíku-tolik kolik mají ostatní.Jestli ti nesouhlasí,máš nějakou(asi tu altíkovou) jinou,možná většího průměru a tím máš potíže.Zkontroluj dle ETKY,jaké máš všechny řemenice a řemen.V to je problém.Po netu ti to nikdo nezkontroluje a tak montérky a makat a hledat. (Já u OI to mám taky hodně blízko sebe ale bezpečně daleko.Jedna řemenice být větší o 2mm v průměru větší,tak také drhnu)
právě proto jsem se tady ptal, vím že tam je problém i ve volnoběžce, nejspíš je asi fakt jiná, zkontroluju to a uvidím, zatím díky.
volf46
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 18 úno 2011, 20:54
Odpovědi: 0

altík

Příspěvek od volf46 »

Dnes jsem zjistil že tam je altík z feldy 1.6 který má 6 drážek na řemenicích, ted otázka jestli sehnat altík co tam má byt, nebo koupit na to jen tu správnou volnoběžku... poradí někdo? Díky
volf46
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 18 úno 2011, 20:54
Odpovědi: 0

Pískání drážkového řemene - VYŘEŠENO,

Příspěvek od volf46 »

celou závadu jsem vyřešil, ta malá mezera mezi vodní pumpou a napínací kladkou byla zpusobena jiným alternátorem, přesněji malou řemenicí, měla menší průměr než originál, proto to tam o sebe dřelo. Druhá věc - vyosená řemenice serva, po vypodložení? = svaté ticho.

Díky
pavoucisit
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 14 kvě 2012, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavoucisit »

Zdravím, nechci zakládat nové téma, protože se jedná o stejný typ motoru, ale ve Felíci. Mám stejný problém jak kolega o pár příspěvků výše, drážkový řemen se navzájem dotyká v místě napínací kladky a vodního čerpadla a tím dochází ke slabšímu pískání a zápachu spálené gumy. Preventivně jsem přeložiskoval napínací kladku a tím zmizel i hučivý zvuk, ale řemen píská stále. Ptám se: jaká má být mezera mezi plochami řemenu v těchto místech? Řemen se zdá být v ose, drážky v řemenicích nejsou nijak poškozeny a bez vůle. Uvažoval jsem o koupi nového řemene, ale pro jistotu jsem měřil ten starý(měřeno krejčovským metrem), vnitřní je 1230 mm, vnější je 1245 mm, nový řemen má být s Li(efektivní délka) 1220 mm. Nezdá se mi, že by cca 10mm natažení udělalo takový problém. Setkali jste se někdo s tímto problémem? Děkuji za rady
pavoucisit
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 14 kvě 2012, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavoucisit »

Pro doplnění: Zakoupil jsem nový řemen a jeho vnější průměr je 1225 mm.
Řemen jsem nasadil a změřil vzájemnou vzdálenost řemene u napínací kladky a je cca 10 mm. Zvuky a smrad spálené gumy samozřejmě zmizel.
paveldufek
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 15 srp 2014, 18:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od paveldufek »

Ahoj. Praska mi remen a zjistil jsem, ze klasika vodni pumpy ja trochu mimo a neni pod celym remenem. Jen 4 drazky jsou na kladce a ta cast co zbyva se skube.
Problem je ve vodni pumpe nebo jen te kladce?
Nevim kde to mam hledat

Diky za radu, Pavel
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

za a souosost řemenic
za b únik oleje do řemenu
za c volnoběžka a napínák
za d správné napnutí když je volný tak se propálí. jo a hlavně kontrola ložisek ve všech řemenicích.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

vidím že to máš zasraný od oleje to bude bod číslo jedna. olej nabobtná gumu a výsledek znáš. výměna gufer tě nemine
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
paveldufek
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 15 srp 2014, 18:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od paveldufek »

Zde je trochu videt ta remenice od vodni pumpy, ze je dost mimo proti ostatnim.
Vi nekde zda je problem ta remenice nebo pumpa?
Mohl tam nekdo dat jinou?

diky

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“