rozdiel tdi pd a rotac. cerpadlo u 1.9 vw group
Moderátoři: šulda, Moderátoři
rozdiel tdi pd a rotac. cerpadlo u 1.9 vw group
zdravim:) citam uz tyzden toto forum ale nenasiel som odpoved na tieto otazky v glabale tak prepacte ale...
chcem aby mi konecnie niekto vyjasnil rozdiel medzi 1.9 pd motormi (napr.96kw) a motormi s rotacnym cerpadlom taktiez iba 1.9 (74kw) da sa povedat o motore ktory je napr vo fabii1 alebo v passate 74kw-101hp ze je to PD motor ? lebo kamarat sa silno hada ze to je pd a snad vie co ma v aute a aj ludia na bazare v inzercii pisu na tie motory ze su to pd aj ked ja mam ine - mozno aj mylne - informacie...
tiez sa so mnou jeden ,,mechanik,, hada uz pol roka ze 1.9tdi v starej oct1 66kw je technologia cerpadlo tryska takze logicky podla mna PD ale doteraz som si myslel ze je to len mechanicke cerpadlo... a uz som v tom celkom strateny
dakujem moc krasne
chcem aby mi konecnie niekto vyjasnil rozdiel medzi 1.9 pd motormi (napr.96kw) a motormi s rotacnym cerpadlom taktiez iba 1.9 (74kw) da sa povedat o motore ktory je napr vo fabii1 alebo v passate 74kw-101hp ze je to PD motor ? lebo kamarat sa silno hada ze to je pd a snad vie co ma v aute a aj ludia na bazare v inzercii pisu na tie motory ze su to pd aj ked ja mam ine - mozno aj mylne - informacie...
tiez sa so mnou jeden ,,mechanik,, hada uz pol roka ze 1.9tdi v starej oct1 66kw je technologia cerpadlo tryska takze logicky podla mna PD ale doteraz som si myslel ze je to len mechanicke cerpadlo... a uz som v tom celkom strateny
dakujem moc krasne
Upresním ti to takto motory 74kW,85kW,96kW sú motory Pumpa Diese.74kW sa poväčšine využivaju vo fabiach ostatne motory su od Passatov,cez Superby atď.Zober si tak,že pokial na aute nanajdeš vstrekovacie čerpadlo,tak to je PD,kedže PD tryska je akoby male samostatne vstrekovacie čerpadielko.Pozri si ako funguje PD tryska na Youtube.
Rotačky sú motory ktoré majú rotačne vstrekovacie čerpadlo,ktoré je poväčšine umiestnene na držiaku ako je servo,klimakompresor,alternátor.Takže čerpadlo v motore neprehľiadneš.V PD motoroch by si ho márne hľadal.Poväčšine 66,81kW štvorhrnce,potom rotačne motory su aj šesť hrnce 2,5 TDI.
Takto som to aspoň ja pochopil.Ak som napisal niečo nesprávne chalani ma opravia alebo doplnia.
Rotačky sú motory ktoré majú rotačne vstrekovacie čerpadlo,ktoré je poväčšine umiestnene na držiaku ako je servo,klimakompresor,alternátor.Takže čerpadlo v motore neprehľiadneš.V PD motoroch by si ho márne hľadal.Poväčšine 66,81kW štvorhrnce,potom rotačne motory su aj šesť hrnce 2,5 TDI.
Takto som to aspoň ja pochopil.Ak som napisal niečo nesprávne chalani ma opravia alebo doplnia.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 
A nie je to nahodou 1,6 TDI? Alebo to je teraz novy motor od napr GOLF V a vyššie lebo ako Octavia I,GOLF IV atď som sa ešte s takym motorom nestretol.Ja mam 66kW a mam rotačku.Najpoužvanejšie su tie ktore su vymenovane,kym VW neprešiel na 1,4 TDI,1,6 TDI,2,0TDI CR.Lada.H píše:Ještě je motor 66 kW PD a to s kodem motoru ANU.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 
No vidite chlapi že to ide...chcelo by to hodiť do FAQ.Ak ma niekto prehľad motorov nejake tabuľky bodli by ;-)Ale pytal sa na rozdiel medzi rotačkou a PD.Nejde o kW ale konštrukciu motoru.Vyššie som popisal PD ako motor bez rotačneho vstrekovacieho čerpadla,ktore v priestore PD motoru nenajde,takže vie,že ide o PD motor.Kedže PD motor ma vstrekovacie trysky na principe maleho vstrekovacieho čerpadla.Tak som to aspon pochopil z youtubu z vykladu o PD motore.
Tu je odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=u225tGYf ... e=youtu.be
Konštrukčne ma PD inu hlavu,spodok ma rovnaky ako rotačka a ostatne ma všetko podobne len nema vstrekovacie čerpadlo.
Tu je odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=u225tGYf ... e=youtu.be
Konštrukčne ma PD inu hlavu,spodok ma rovnaky ako rotačka a ostatne ma všetko podobne len nema vstrekovacie čerpadlo.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 