Závada elektroniky Audi A4 8E2, 3.0 V6 30V ASN - vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Závada elektroniky Audi A4 8E2, 3.0 V6 30V ASN - vyřešeno
Auto jede, startuje, různě se rozsvítí check engine (oranžová kontrolka motoru ) a zase při jízdě zhasne. Na diagnostice jsou tyto vady:
9 Nalezeny chyby:
17833 - Ventil odvetravani palivove nadrze (N80) Zkrat ke kostre
P1425 - 35-00 - -
17843 - Rele cerpadla sekundarniho vzduchu (J299) Zkrat ke kostre
P1435 - 35-00 - -
17829 - Napousteni ventil sekundarniho vzduchu (N112) Zkrat ke kostre
P1421 - 35-00 - -
17923 - Ventil registroveho prepinani saciho potrubi (N156) Zkrat ke kostre
P1515 - 35-00 - -
17529 - rada 2 -sonda 2: topny okruh Zkrat ke kostre
P1121 - 35-00 - -
17525 - rada 1 -sonda 2: topny okruh Zkrat ke kostre
P1117 - 35-00 - -
17523 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Zkrat ke kostre
P1115 - 35-00 - -
17527 - rada 2 -sonda 1: topny okruh Zkrat ke kostre
P1119 - 35-00 - -
16486 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis maly
P0102 - 35-00 - -
jdou smazat, naskočí hned po nastartování. Před týdne de nebyla žádná chyba a že by se všechno vysralo najednou se mi nezdá ... setkal jste se s tím někdo? Napadla mě kostra ŘJ, nebo jiné kostřící místo ...
9 Nalezeny chyby:
17833 - Ventil odvetravani palivove nadrze (N80) Zkrat ke kostre
P1425 - 35-00 - -
17843 - Rele cerpadla sekundarniho vzduchu (J299) Zkrat ke kostre
P1435 - 35-00 - -
17829 - Napousteni ventil sekundarniho vzduchu (N112) Zkrat ke kostre
P1421 - 35-00 - -
17923 - Ventil registroveho prepinani saciho potrubi (N156) Zkrat ke kostre
P1515 - 35-00 - -
17529 - rada 2 -sonda 2: topny okruh Zkrat ke kostre
P1121 - 35-00 - -
17525 - rada 1 -sonda 2: topny okruh Zkrat ke kostre
P1117 - 35-00 - -
17523 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Zkrat ke kostre
P1115 - 35-00 - -
17527 - rada 2 -sonda 1: topny okruh Zkrat ke kostre
P1119 - 35-00 - -
16486 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis maly
P0102 - 35-00 - -
jdou smazat, naskočí hned po nastartování. Před týdne de nebyla žádná chyba a že by se všechno vysralo najednou se mi nezdá ... setkal jste se s tím někdo? Napadla mě kostra ŘJ, nebo jiné kostřící místo ...
Naposledy upravil(a) FAsty dne 07 črc 2011, 20:01, celkem upraveno 1 x.
Může to být opravdu kostra některý s kostřících bodů a nebo i špatně ukostřenej motor ale i řídící jednotka motoru a nebo proklapaný svazek.Chce to projít kabely a pak jedině zkusit přehrát ecu motoru.Spíše to vypadá na kabeláž i když soft jsem taky nechával parkrát přehrávat ale to byli trochu jiné závady.
Jo no, to je zrovna takovej motor a takovej prostor že to procházení kabeů není zrovna idál stav, ae projdu to ve středu a uvidím.alreadys píše:Může to být opravdu kostra některý s kostřících bodů a nebo i špatně ukostřenej motor ale i řídící jednotka motoru a nebo proklapaný svazek.Chce to projít kabely a pak jedině zkusit přehrát ecu motoru.Spíše to vypadá na kabeláž i když soft jsem taky nechával parkrát přehrávat ale to byli trochu jiné závady.
Kostry projíté všechny, OK, očistšné proměřený úbytek napětí na motoře, vše OK, Reátka vyměněný, byly tam dvě tak obě, problém stále přetrváváZAUDI píše:jčíslo nevím, ale je u ř.j.

prohledaný všechny konektory, kabelový svazek vizuálně

Opět to stejné smažu chyby, nastartuji a okamžitě se mi tam všechny zobrazí. Motor běží akorát přispůsobení volnoběhu je pomalejší ale nezdechá
Ve svazku byl porušený kabel, jakmile do auta decentně napršelo, tak se vytvořil studený spoj, opraveno a OK, děkuji za pomocFAsty píše:Kostry projíté všechny, OK, očistšné proměřený úbytek napětí na motoře, vše OK, Reátka vyměněný, byly tam dvě tak obě, problém stále přetrváváZAUDI píše:jčíslo nevím, ale je u ř.j.
prohledaný všechny konektory, kabelový svazek vizuálně(
Opět to stejné smažu chyby, nastartuji a okamžitě se mi tam všechny zobrazí. Motor běží akorát přispůsobení volnoběhu je pomalejší ale nezdechá
No šlo mi málo napětí na hlavní relátko od Řj. Tak sem začal odřezávat od kabelového svazku řj a jak prochází dráty ve stěně karoserie do motorového prostoru ta tam byla porušená izolace, asi prošoupaná nebo co. No vzalo to za své jak minulí týden začalo hodně pršet, měl sem zacpanej odtok listím , a voda neodtíkala a zdvihla se tak vysoko až se ten svazek namočil a zmokli aji relátka... ponaučení a budu kontrolovat odtok (u Audi A4 B6 přímo pod baterii.)jericho-3 píše:A jak si nato místo prodření přesně přišel..? Kolik jsi toho rozřezal?