Závada elektroniky Audi A4 8E2, 3.0 V6 30V ASN - vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
FAsty
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 dub 2006, 13:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Závada elektroniky Audi A4 8E2, 3.0 V6 30V ASN - vyřešeno

Příspěvek od FAsty »

Auto jede, startuje, různě se rozsvítí check engine (oranžová kontrolka motoru ) a zase při jízdě zhasne. Na diagnostice jsou tyto vady:
9 Nalezeny chyby:
17833 - Ventil odvetravani palivove nadrze (N80) Zkrat ke kostre
P1425 - 35-00 - -
17843 - Rele cerpadla sekundarniho vzduchu (J299) Zkrat ke kostre
P1435 - 35-00 - -
17829 - Napousteni ventil sekundarniho vzduchu (N112) Zkrat ke kostre
P1421 - 35-00 - -
17923 - Ventil registroveho prepinani saciho potrubi (N156) Zkrat ke kostre
P1515 - 35-00 - -
17529 - rada 2 -sonda 2: topny okruh Zkrat ke kostre
P1121 - 35-00 - -
17525 - rada 1 -sonda 2: topny okruh Zkrat ke kostre
P1117 - 35-00 - -
17523 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Zkrat ke kostre
P1115 - 35-00 - -
17527 - rada 2 -sonda 1: topny okruh Zkrat ke kostre
P1119 - 35-00 - -
16486 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis maly
P0102 - 35-00 - -

jdou smazat, naskočí hned po nastartování. Před týdne de nebyla žádná chyba a že by se všechno vysralo najednou se mi nezdá ... setkal jste se s tím někdo? Napadla mě kostra ŘJ, nebo jiné kostřící místo ...
Naposledy upravil(a) FAsty dne 07 črc 2011, 20:01, celkem upraveno 1 x.
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

Může to být opravdu kostra některý s kostřících bodů a nebo i špatně ukostřenej motor ale i řídící jednotka motoru a nebo proklapaný svazek.Chce to projít kabely a pak jedině zkusit přehrát ecu motoru.Spíše to vypadá na kabeláž i když soft jsem taky nechával parkrát přehrávat ale to byli trochu jiné závady.
FAsty
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 dub 2006, 13:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od FAsty »

alreadys píše:Může to být opravdu kostra některý s kostřících bodů a nebo i špatně ukostřenej motor ale i řídící jednotka motoru a nebo proklapaný svazek.Chce to projít kabely a pak jedině zkusit přehrát ecu motoru.Spíše to vypadá na kabeláž i když soft jsem taky nechával parkrát přehrávat ale to byli trochu jiné závady.
Jo no, to je zrovna takovej motor a takovej prostor že to procházení kabeů není zrovna idál stav, ae projdu to ve středu a uvidím.
ZAUDI
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 08 lis 2009, 13:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od ZAUDI »

šel bych po napájecím relé řj. motoru, zda v něm není studený spoj a nebo napálený kontakt
FAsty
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 dub 2006, 13:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od FAsty »

ZAUDI píše:šel bych po napájecím relé řj. motoru, zda v něm není studený spoj a nebo napálený kontakt
Nevíš náhodou jaký je to číslo to relé? Umístění je přímo u řj , že
ZAUDI
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 08 lis 2009, 13:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od ZAUDI »

jčíslo nevím, ale je u ř.j.
FAsty
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 dub 2006, 13:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od FAsty »

ZAUDI píše:jčíslo nevím, ale je u ř.j.
Kostry projíté všechny, OK, očistšné proměřený úbytek napětí na motoře, vše OK, Reátka vyměněný, byly tam dvě tak obě, problém stále přetrvává :(
prohledaný všechny konektory, kabelový svazek vizuálně :o(

Opět to stejné smažu chyby, nastartuji a okamžitě se mi tam všechny zobrazí. Motor běží akorát přispůsobení volnoběhu je pomalejší ale nezdechá
FAsty
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 dub 2006, 13:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od FAsty »

FAsty píše:
ZAUDI píše:jčíslo nevím, ale je u ř.j.
Kostry projíté všechny, OK, očistšné proměřený úbytek napětí na motoře, vše OK, Reátka vyměněný, byly tam dvě tak obě, problém stále přetrvává :(
prohledaný všechny konektory, kabelový svazek vizuálně :o(

Opět to stejné smažu chyby, nastartuji a okamžitě se mi tam všechny zobrazí. Motor běží akorát přispůsobení volnoběhu je pomalejší ale nezdechá
Ve svazku byl porušený kabel, jakmile do auta decentně napršelo, tak se vytvořil studený spoj, opraveno a OK, děkuji za pomoc
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A jak si nato místo prodření přesně přišel..? Kolik jsi toho rozřezal? :)
nepropadat panice...
FAsty
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 dub 2006, 13:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od FAsty »

jericho-3 píše:A jak si nato místo prodření přesně přišel..? Kolik jsi toho rozřezal? :)
No šlo mi málo napětí na hlavní relátko od Řj. Tak sem začal odřezávat od kabelového svazku řj a jak prochází dráty ve stěně karoserie do motorového prostoru ta tam byla porušená izolace, asi prošoupaná nebo co. No vzalo to za své jak minulí týden začalo hodně pršet, měl sem zacpanej odtok listím , a voda neodtíkala a zdvihla se tak vysoko až se ten svazek namočil a zmokli aji relátka... ponaučení a budu kontrolovat odtok (u Audi A4 B6 přímo pod baterii.)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“