Úprava ALH

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

můžeš jezdit kde chceš, klidně i po střeše :D
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Tampajs píše:
LibangVW píše:na VA se da 170 , a u ALH je uplne normalni ze je nahore zdechly :)
jojo já si to myslel pro to sem to neřešil.. Pár ALH sem se svezl a bylo to vždy to samý..

Tudíž co tam dát abych měl zabezpečeno cca 180hp?
Čekal sem že VA to dá i kdyby na FMIC.. Dobrý 150hp postačí ale na jak dlouho že? Stejně planuju dvojkovku v 1,9TDI PD ale to chvilku potrvá začal sem mít Golfa rád i když to v podstatě byl náhodnej kup..Děkuji :D
Jo a hybrid mě moc neláká v případě že jeho životnost nejni vyšší než 30-50tkm
idealni nove VB ,trysky PP 764 a tubus s ASZ.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
Tampajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 426
Registrován: 24 úno 2010, 22:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlatníky u Prahy

Příspěvek od Tampajs »

Nový VB můžu mít za 16tis.. Dá se sehnat někde levněji?
Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Tampajs píše:Nový VB můžu mít za 16tis.. Dá se sehnat někde levněji?
to je dobra cena, stoji to za to. Dobrej zaklad na pekne odladenej motor, predem doporucuji zmerit tlaky at je jistota dobreho zakladu..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Tampajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 426
Registrován: 24 úno 2010, 22:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlatníky u Prahy

Příspěvek od Tampajs »

TDIfun píše:
Tampajs píše:Nový VB můžu mít za 16tis.. Dá se sehnat někde levněji?
to je dobra cena, stoji to za to. Dobrej zaklad na pekne odladenej motor, predem doporucuji zmerit tlaky at je jistota dobreho zakladu..
Měřit tlaky se mi fakt nechce mám strach co mě čeká za překvápko 8) Prozatím prostě trysky + chip a turbo časem :)
Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

jo, ono tě to bude stát mín než pak všechno sundávat, srovnávat hlavu s ventilama, blok motoru, vyměnit písní kroužky, těsnění (LOL)
Uživatelský avatar
Tampajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 426
Registrován: 24 úno 2010, 22:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlatníky u Prahy

Příspěvek od Tampajs »

Jayson píše:jo, ono tě to bude stát mín než pak všechno sundávat, srovnávat hlavu s ventilama, blok motoru, vyměnit písní kroužky, těsnění (LOL)
Kompresiometr mám to je v klídku... ale co oko nevidí to srdce nebolí.. tudíž když ted nevim že mám na jednom válci kompresy v p*či tak mi to nemůže vadit (LOL)
Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

tak říká se, že dokud motor jezdí, tak ho nerozlupnout..ale já jsem preventivní typ :D
Uživatelský avatar
Tampajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 426
Registrován: 24 úno 2010, 22:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlatníky u Prahy

Příspěvek od Tampajs »

Taky se říká že motory před smrtí jedou nejlíp.. Ten můj jede normálně :-D
Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Tampajs píše:
Jayson píše:jo, ono tě to bude stát mín než pak všechno sundávat, srovnávat hlavu s ventilama, blok motoru, vyměnit písní kroužky, těsnění (LOL)
Kompresiometr mám to je v klídku... ale co oko nevidí to srdce nebolí.. tudíž když ted nevim že mám na jednom válci kompresy v p*či tak mi to nemůže vadit (LOL)
Ty jsi hustej rizek (noteeth) (noteeth) a graf z brzdy namalovat v MALOVANI preci nechces videt co tam mas, co oko nevidi nemuze te srat (wallbash) (wallbash) takovej pristup k tuningu motoru je to prave orechove (hm) (hm) (hm)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Tampajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 426
Registrován: 24 úno 2010, 22:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlatníky u Prahy

Příspěvek od Tampajs »

Ale prd samozřejmě to změřim ale až to bude aktualní.. Sám ani nevim kdy bych se k tomu turbu dostal a jestly vůbec a pokud dám trysky+chip tak to se neztratí ani kdyby tomu motoru něco bylo... ;)
Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
radyss
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 02 dub 2009, 16:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od radyss »

S dovolením se sem přifařím.
Po výměně trysek PP 764 na ALH se mi dost zvýšila kouřivost a po sešlápnutí plynu je chvíli prodleva než zabere.Je to normální?
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

ano je, chtělo by to poladit software :)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
radyss
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 02 dub 2009, 16:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od radyss »

Kde a za kolik?
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

radyss píše:S dovolením se sem přifařím.
Po výměně trysek PP 764 na ALH se mi dost zvýšila kouřivost a po sešlápnutí plynu je chvíli prodleva než zabere.Je to normální?
No, já to tam mám taky, a že by se výrazně zvýšila kouřivost jsem nepozoroval a prodlevu taky ne.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“