
Úprava ALH
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
idealni nove VB ,trysky PP 764 a tubus s ASZ.Tampajs píše:jojo já si to myslel pro to sem to neřešil.. Pár ALH sem se svezl a bylo to vždy to samý..LibangVW píše:na VA se da 170 , a u ALH je uplne normalni ze je nahore zdechly
Tudíž co tam dát abych měl zabezpečeno cca 180hp?
Čekal sem že VA to dá i kdyby na FMIC.. Dobrý 150hp postačí ale na jak dlouho že? Stejně planuju dvojkovku v 1,9TDI PD ale to chvilku potrvá začal sem mít Golfa rád i když to v podstatě byl náhodnej kup..Děkuji
Jo a hybrid mě moc neláká v případě že jeho životnost nejni vyšší než 30-50tkm
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
to je dobra cena, stoji to za to. Dobrej zaklad na pekne odladenej motor, predem doporucuji zmerit tlaky at je jistota dobreho zakladu..Tampajs píše:Nový VB můžu mít za 16tis.. Dá se sehnat někde levněji?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Měřit tlaky se mi fakt nechce mám strach co mě čeká za překvápkoTDIfun píše:to je dobra cena, stoji to za to. Dobrej zaklad na pekne odladenej motor, predem doporucuji zmerit tlaky at je jistota dobreho zakladu..Tampajs píše:Nový VB můžu mít za 16tis.. Dá se sehnat někde levněji?


Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
Škoda 120 rv.82
Kompresiometr mám to je v klídku... ale co oko nevidí to srdce nebolí.. tudíž když ted nevim že mám na jednom válci kompresy v p*či tak mi to nemůže vaditJayson píše:jo, ono tě to bude stát mín než pak všechno sundávat, srovnávat hlavu s ventilama, blok motoru, vyměnit písní kroužky, těsnění

Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
Škoda 120 rv.82
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Ty jsi hustej rizekTampajs píše:Kompresiometr mám to je v klídku... ale co oko nevidí to srdce nebolí.. tudíž když ted nevim že mám na jednom válci kompresy v p*či tak mi to nemůže vaditJayson píše:jo, ono tě to bude stát mín než pak všechno sundávat, srovnávat hlavu s ventilama, blok motoru, vyměnit písní kroužky, těsnění







340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg