Vynucení regenerace DPF Škoda Superb
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vynucení regenerace DPF Škoda Superb
Ahoj,
jak vynutím regeneraci na Škodě Superb 2.0TDI CR, rv 2009 125kW DSG. Motor je CBBB?
Dík, Pavel
jak vynutím regeneraci na Škodě Superb 2.0TDI CR, rv 2009 125kW DSG. Motor je CBBB?
Dík, Pavel
Rychlost vozidla musi byt nad 60km/h. Idealne je najst si dlhy rovny usek cesty a udrzovat konstantnu rychlost pokial to je mozne, ist aspon idealne tych 120 az 130km/h. Prejdes asi 15-20km podla toho ako je velmi upchaty.
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
aspon u PD je regeneracia podmienena rychlostou vozidla. A pochybujem ze u CR je tomu inac kedze by sa vlastne cely system DPF znehodnotil
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
Na koncernu jsem regeneraci ještě nedělal, ale třeba u Peugeotu se regenerace dělá opravdu na místě.
Auto musí mít filtr zaplněný na určitou mez, jinak se regenerace nespustí, musí být zahřáté na 80. Po spuštění regenerace se otáčky motoru automaticky zvýší na 4000 a tak to řve asi 5 min, potom to jde 30 vteřin na volnoiběh a pak asi 3 min na 3000 otáček. Celý výfuk je rozpálený a lítají z něho černý srajdy. Auto musí být venku a na betonu aby něco nechytilo. Všechno se tak rozpálí, že se člověk modlý aby něco neprasklo a motor se nekousnul.
Roman
Auto musí mít filtr zaplněný na určitou mez, jinak se regenerace nespustí, musí být zahřáté na 80. Po spuštění regenerace se otáčky motoru automaticky zvýší na 4000 a tak to řve asi 5 min, potom to jde 30 vteřin na volnoiběh a pak asi 3 min na 3000 otáček. Celý výfuk je rozpálený a lítají z něho černý srajdy. Auto musí být venku a na betonu aby něco nechytilo. Všechno se tak rozpálí, že se člověk modlý aby něco neprasklo a motor se nekousnul.
Roman