Jine turbo na 1.6 TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jine turbo na 1.6 TD
Ahoj, mám dotaz, chtěl bych zkusit dát jiné turbo na můj motor, štve mě že auto nemá moc zátah v nížších otáčkách, velký zátah přijde až ve 3000 tis.ot /min.
Mám turbo KKK, tlak 1.8 b, přidáno na naftě, ubroušený korektor, trysky z SB (274) dodělaný intercooler, teď v plánu výfuk 60 mm.
Jde mi o to jaký turbo by jste mi doporučili? Chtěl bych ještě 10 mm hlavu do čerpadla a tim bych zakončil upravovaní motoru. Na netu jsem viděl že dost lidí dává turba z G 3 66 kW - 1Z. Jakej tlak unese turbo z G 3? A co bych od něj měl čekat? Jde mi o to, když bych tam dal turbo z 1Z, abych si nepřihoršil.
Mám turbo KKK, tlak 1.8 b, přidáno na naftě, ubroušený korektor, trysky z SB (274) dodělaný intercooler, teď v plánu výfuk 60 mm.
Jde mi o to jaký turbo by jste mi doporučili? Chtěl bych ještě 10 mm hlavu do čerpadla a tim bych zakončil upravovaní motoru. Na netu jsem viděl že dost lidí dává turba z G 3 66 kW - 1Z. Jakej tlak unese turbo z G 3? A co bych od něj měl čekat? Jde mi o to, když bych tam dal turbo z 1Z, abych si nepřihoršil.
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
VNT15 je taky děsně malý a navíc lopatková regulace bude špunt ve výfuku...PavelTDi píše:Turbo z 1Z je děsně malý . . . šel bych do VNT15 s ovládáním přetlakem . . .
já bych šel do toho turba z 1Z a nastavil na něm nějakej rozumnej tlak 1,2 - 1,4 bar a musí to tahat od spoda jako šílený, s tím, že už to nebude takový "peklo" nad 4000ot. jako doposud.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Když se na VNT 15 dobře nastaví červík ( i na úkor roztáčení odspodu ) je to proti obtoku z 1Z pokrok . Vlastní zkušenost z mTDI . . . A na motoru , kterej má o 300ccm míň a nepotřebuje takovej přebytek vzduchu , jak TDI . . .
Nebo klidně VNT 17 . . .
Nebo klidně VNT 17 . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
u TD bude problém spojka, mtdi udrží mnohem víc.
u 1.6td měl jsem 200Nm při 3000 nebo dokonce při 3500 ot a po pár tkm začla klouzat, s nvt a záběrem od 2tis ot nebo dřív dle mě neunese, nemluvně o zbytečném tlačení při ustálené jízdě (protitlak ve výfuku)
u 1.6td měl jsem 200Nm při 3000 nebo dokonce při 3500 ot a po pár tkm začla klouzat, s nvt a záběrem od 2tis ot nebo dřív dle mě neunese, nemluvně o zbytečném tlačení při ustálené jízdě (protitlak ve výfuku)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
jenže mTDI nerovná se komůrkový TD. Přímovstřik produkuje menší objem spalin než komůrkáč. Ale když má menší zdvihový objem, nemuselo by být tak zle. Já bych ale zůstal u obtoku, nebo dal nějaké velké VNT, buď GT1749VA nebo VNT20, ale tam už cena turba převyšuje cenu motoru samotného...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5