Jine turbo na 1.6 TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
OndraGTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 26 úno 2010, 12:42
Odpovědi: 0

Jine turbo na 1.6 TD

Příspěvek od OndraGTD »

Ahoj, mám dotaz, chtěl bych zkusit dát jiné turbo na můj motor, štve mě že auto nemá moc zátah v nížších otáčkách, velký zátah přijde až ve 3000 tis.ot /min.
Mám turbo KKK, tlak 1.8 b, přidáno na naftě, ubroušený korektor, trysky z SB (274) dodělaný intercooler, teď v plánu výfuk 60 mm.
Jde mi o to jaký turbo by jste mi doporučili? Chtěl bych ještě 10 mm hlavu do čerpadla a tim bych zakončil upravovaní motoru. Na netu jsem viděl že dost lidí dává turba z G 3 66 kW - 1Z. Jakej tlak unese turbo z G 3? A co bych od něj měl čekat? Jde mi o to, když bych tam dal turbo z 1Z, abych si nepřihoršil.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

keď chceš aby to zaberalo nižšie,ešte musíš pridať naftu na čerpadle,odstránil si tú plastovú podložku čo je pod tým deklom na 4roch šrôbách na čerpadle? pri ktorej je aj korektor..skús si to ešte prištelovať a to auto musí ísť ako drak.
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

cau Ucho,to vse ma asi za sebou.turbo na 1Z mne tlacilo na 1,3b.jsem levej na fyziku,tak nevim ,jak je to s kubikama.to trubo asi zvladne vetsi mnozstvi vzduchu.
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

pokud chceš mít dobrej spodek,,tak namontuj KKK k14..ale ve vyších ot už to nebude ono..ta k24 co tam máš je zas lepší ve vyších ot..holt si musíš vybrat co je pro tebe lepší...
Octavia II RS
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Turbo z 1Z je děsně malý . . . šel bych do VNT15 s ovládáním přetlakem . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

PavelTDi píše:Turbo z 1Z je děsně malý . . . šel bych do VNT15 s ovládáním přetlakem . . .
jenze on resi problem se zatahem dole a s tim mu vetsi turbo nepomuze

videl bych to na vetsi hlavu cerpadla a pridat naftu pokud nehuli, az pak menit turbo za nejaky s lepsim nabehem
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

PavelTDi píše:Turbo z 1Z je děsně malý . . . šel bych do VNT15 s ovládáním přetlakem . . .
VNT15 je taky děsně malý a navíc lopatková regulace bude špunt ve výfuku...

já bych šel do toho turba z 1Z a nastavil na něm nějakej rozumnej tlak 1,2 - 1,4 bar a musí to tahat od spoda jako šílený, s tím, že už to nebude takový "peklo" nad 4000ot. jako doposud.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
OndraGTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 26 úno 2010, 12:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od OndraGTD »

To vše mam za sebou, napadlo mě třeba turbo z 81 kw AHF ?
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

OndraGTD píše:To vše mam za sebou, napadlo mě třeba turbo z 81 kw AHF ?
AHF má VNT15 ve svodech, nebrat...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Když se na VNT 15 dobře nastaví červík ( i na úkor roztáčení odspodu ) je to proti obtoku z 1Z pokrok . Vlastní zkušenost z mTDI . . . A na motoru , kterej má o 300ccm míň a nepotřebuje takovej přebytek vzduchu , jak TDI . . .
Nebo klidně VNT 17 . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

u TD bude problém spojka, mtdi udrží mnohem víc.
u 1.6td měl jsem 200Nm při 3000 nebo dokonce při 3500 ot a po pár tkm začla klouzat, s nvt a záběrem od 2tis ot nebo dřív dle mě neunese, nemluvně o zbytečném tlačení při ustálené jízdě (protitlak ve výfuku)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

jenže mTDI nerovná se komůrkový TD. Přímovstřik produkuje menší objem spalin než komůrkáč. Ale když má menší zdvihový objem, nemuselo by být tak zle. Já bych ale zůstal u obtoku, nebo dal nějaké velké VNT, buď GT1749VA nebo VNT20, ale tam už cena turba převyšuje cenu motoru samotného...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
OndraGTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 26 úno 2010, 12:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od OndraGTD »

To s tou spojkou mě vubec nenapadlo... Ted budu delat mensi genralku a turbo je skoro bez vule... takze ho nejspis necham. Sehnal sem cerpadlo z 1.9 TDi 66 kW, melo by mit 10mm pistek tak bych to rad nekomu dal at mi to presklada
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“