AGR Turbo Defekt

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Odpovědi: 1
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Bydliště: Plzeň

AGR Turbo Defekt

Příspěvek od rehak6co »

Zdravim pánové, evidentně mi začaly od 3000ot. drhnout lopatky turba o obal, jakou mi poradítě nejlevnější opravu jsem od příštího týdne bez práce, takže se mi to moc nehodí....
Za kolik tady umíte sehnat nový, za kolik mi uděláte repas, nebo jetý ale pouze v dobrém stavu...????
Jen nevím jestli mám 038 145 701D KKK nebo 038 145 701AX Garrett

Jinak je pravda že od zimy začínalo postupně pískat za studena do stále vyších teplot, což tady nikdo neřeší ani já, dneska sem tomu ale fakt naložil po dálnici, tak je aspoň jasný že ten motor neni na to aby jel pod plnym ve 4000tis cca 30 kilometrů to mi trochů mrzí. Ale i v manuálu je že se nedoporužuje jezdit déle při plném zatížení, tak si zato můžu sám.... (wallbash)
....320cd
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Turba na AGR se starší prodávaj tak 2000kč až 4000kč KKK je levnější, G dražší, pokud nemáš víc financí tak jedině starší kus.
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Odpovědi: 1
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

no, já napíšu poptávku do inzerce. Nezavrhuju repas nebo nový, ale 14500,- za novej obtok to mi přijde šílený, někde jsem viděl 10500,- když sem včera hledal. Tady v plzni mi řekli repas od 6500,- což počítam že je tak přetěsnění...

Dneska začnu rozebírat tak aspoň budu vědět jestli kkk či GR a jaký jsou škody...
Jinak olej to žádnej nesnědlo, ale jestli to nasálo nákej hliník to nevim.
Taky nevim jestli mam hledat nákou závadu(mazání a regulace), nebo se tohle prostě ve 220tis km stane při takovym kotly..... :?
....320cd
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

u AGR se lopatky nezadíraj, páč žádný nemá, spíš zkus vyměnit jen ovládací N75 ventil, nebo aspon přočistit a zkontrolovat hadičky ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
pepiknet
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 10:46

Příspěvek od pepiknet »

jak se dá vyčistit N 75 ? mám podobný problém,ale neznám nikoho kdo by mi ventil půjčil na vyzkoušení?
SEAT Toledo II,1.9 TDI AHF 81kw,EGR off
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Odpovědi: 1
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Smoke píše:u AGR se lopatky nezadíraj, páč žádný nemá, spíš zkus vyměnit jen ovládací N75 ventil, nebo aspon přočistit a zkontrolovat hadičky ;)
Si nerozumíme, lopatky má jako každé jiné jenom ne naklápěcí, ale obtok.
Mluvim o tom že nad 3tis pod plnym drhne rotor o obal. Jdu Tet sundat hadici a uvidim

Jinak paměť bez závad žádný že tlak nedosažen nebo překročen....
....320cd
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jo tááák přímo rotor o obal, soráč, sem asi moc rychle četl.
pepeiknet- tohle pomáhá jen u přetlaku (agr) tam jde olej do toho ventilu, u naklápěčky ne
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
pepiknet
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 10:46

Příspěvek od pepiknet »

a u mě zjistím špatnej N75 jenom vagem,nebo i nějak jinak?
SEAT Toledo II,1.9 TDI AHF 81kw,EGR off
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ani vag ti to nemusí říct, nejčastěji to jsou hadičky nebo regulace na turbu. padá do nouzáku? hoď log
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
pepiknet
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 10:46

Příspěvek od pepiknet »

log nemám kde udělat.proto se ptám,hadičky mám vyměneny za nový,regulace chodí dobře,váha vzduchu taky vyměněna,olej to nežere,ale problém je vtom že je to takový línější,pomalejš to jde do otáček,prostě to není ono,není to tak živý
SEAT Toledo II,1.9 TDI AHF 81kw,EGR off
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Odpovědi: 1
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Takže hřídelka má vůli, která je stěží cítit prsty, na hodinkách bych to tipoval na nějáké stovky. To je kompresní strana, na výfukovou sem nekoukal ale nevim jestli je možný aby jedna strana byla v pohodě a druhá ne, nemá stim někdo praxi?
Asi dam novej vzducháč po 26tis. už nevypadá a zdechlinama smrdí jak zmoklej pes:D
Poskládam to, můžu udělat log a budu pozorovat. Vrtulka je od obalu kousíček, tak jestli se v těch točkách neprojeví nějaká nevyváženost, při kterej by to začlo lízat ten obal. Na výkonu sem nic nepozoroval, takže třeba hledam na špatnym místě (crazy) (crazy)
A nevim jak chodí regulace potože vidim jen na baňku, táhlo je kdesi mezi hlavou a turbem
Jinak turbo z AGR je vážně tak strčit do kapsy a ptát se na něj v hračkářství (rofl)
....320cd
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

radiální vůly by to mělo mít že se to hejbe skoro až k obalu ( za chodu nastředí tlak oleje ) axiální by to nemělo mít žádnou nebo jen minimum , jestliže to radiální vůli nemá , máš pravděpodobně v ložisku bordel který i drhne o hřídelku a zbržďuje ji
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
flubber
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2010, 19:16

Příspěvek od flubber »

Jak jsi poznal že ti drhnou lopatky o obal při 3000ot (předpokládám že motoru, ne turba :D ) ?
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Odpovědi: 1
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

1pavel: Jo ta radiálnívůle je stěží cítit takže je ok, axiální sem nezkoumal. s tim bordelem je to zajímavý, ale to by stejně znamenalo rozebrat...

flubber: To bys musel slyšet co to dělá od 3tis pod plnym, jinak nevim kolika budíkama máš vybavenou palubku(lidi jsou vynalézaví), ale já tam jen otáčky klikové hřídele, turba bohužel... :( (wallbash)

Zbývá jen Log, ale nic od něj nečekám jede to normálně.....
....320cd
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“