mám menší problém u mé audinky A4, r.v. 2005, motor BPW 2.0 tdi 103KW. Byl odstraněn filtr pevných částic a provedena softwarová úprava. Regenerace se nespouští, ř.j. nehlásí žádný problém, akorát když to vytočím přes 3000 ot./min. začně to černě valit hustý dým, ale opravdu moc.
Nová váha, turbo ok, do přílohy přikládám log váhy a turba. Zkuste se na to někdo podívat. Jen připomenu, že do doby, než se filtr vykuchal nic nekouřilo. Samozřejmě vím, že s odstraněným filtrem to kouřit částečně bude, ale tohle není normální. Můžu natočit video, jak to kouří. Jinak motor má tah, bez úbytku výkonu.
Někdo mi radil, že může být malá dírka na hadicích vzduchu, je to možné? Lze to poznat z toho logu? Mate mě to kouření. Manželka má totiž Octavii 2, motor BKD, čili 2.0tdi 16V ale to nezakouří ani prd...Tahle moje kára je jak repelent

http://www.uloz.to/9905297/log-01-003-011a-xxx-csv