Kouří černě od cca 3000 ot./min

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
danielkiraly
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 30 pro 2008, 21:03
Odpovědi: 0

Kouří černě od cca 3000 ot./min

Příspěvek od danielkiraly »

Nazdar pánové,

mám menší problém u mé audinky A4, r.v. 2005, motor BPW 2.0 tdi 103KW. Byl odstraněn filtr pevných částic a provedena softwarová úprava. Regenerace se nespouští, ř.j. nehlásí žádný problém, akorát když to vytočím přes 3000 ot./min. začně to černě valit hustý dým, ale opravdu moc.

Nová váha, turbo ok, do přílohy přikládám log váhy a turba. Zkuste se na to někdo podívat. Jen připomenu, že do doby, než se filtr vykuchal nic nekouřilo. Samozřejmě vím, že s odstraněným filtrem to kouřit částečně bude, ale tohle není normální. Můžu natočit video, jak to kouří. Jinak motor má tah, bez úbytku výkonu.

Někdo mi radil, že může být malá dírka na hadicích vzduchu, je to možné? Lze to poznat z toho logu? Mate mě to kouření. Manželka má totiž Octavii 2, motor BKD, čili 2.0tdi 16V ale to nezakouří ani prd...Tahle moje kára je jak repelent :-)

http://www.uloz.to/9905297/log-01-003-011a-xxx-csv
DynDyn
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 17 zář 2008, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od DynDyn »

je to možný s tou dirkou. může byt na hadicích od cooleru nebo se občas otevře cooler samotnej....
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
danielkiraly
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 30 pro 2008, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od danielkiraly »

Já to tak nějak spojuji s tím odstraněním filtru, ale na druhou stranu, když tam filtr byl, kouření nemohlo být vidět. Takže podle mě, kouřilo to i předtím. Dá se cooler běžně sehnat? Ojetý je asi blbost, ne?
DynDyn
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 17 zář 2008, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od DynDyn »

ojetý - bud zachovaly z bouračky, nebo se mení z duvodu ze je spatnej, nebo za vetší... urcite dá, ale vetsinou cooler "praskne" ve spoji, tam jak se potkává hrana, stací kombinackama secvakat... ale muze to byt i hadice kdekoliv ve spoji apod
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
danielkiraly
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 30 pro 2008, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od danielkiraly »

Ještě mě napadá, dá se pomocí VAGu zjistit, jestli je špatný? (pokles tlaku) Na tý plastový trubce co vede od IC do klapky je čidlo, ale to bude asi na teplotu vzduchu, nebo se pletu?
danielkiraly
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 30 pro 2008, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od danielkiraly »

Jsem blbec, vždyť tlak mám v tom logu a vypadá dobře...Prosím o radu znalejší, do 3000 ot. to moc nekouří (minimálně ale to je způsobeno vykuchaným DPFkem) Začíná to kouřit, ale hodně až od 3000-3200ot./min. Když se ale podíváte do logu, zrovna u těch 3200otacek je pokles MAF, nějak se to tam křižuje ty hodnoty (požadovaná/skutečná) Napadá někoho nějaká souvislost?
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

může ti to dělat špatný soft , doporučil bych ti u dieselpower kontrolu , právě takle se to projevuje
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“