AUDI A6 3.0L TDI rv 2006 BMK motor sama chyba!!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

AUDI A6 3.0L TDI rv 2006 BMK motor sama chyba!!!!

Příspěvek od sky59 »

zdravim,

s vasou pomocou sa mi podarilo vypnut pipanie pasov, prekodoval som z 2053043 na 2053003 a je pokoj..... /bol tam zly spinac pasy pouzivame! /
v budikoch...

popri tom som pozrel na chyby v motore a skoro som vypadol z auta, tu to je, poprosim vas o nazory ze co tomu je, aj ja idem lustit kody.....


Sunday,07,August,2011,13:33:14:46862
VCDS Version: Release 10.6.0

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F0 910 409 C HW: 4F0 907 401 C
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000SG 0010
Software Coding: 0011312
Work Shop Code: WSC 02334 785 00200
VCID: 244CEECED881E93C
6 Faults Found

012597 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 254
Mileage: 248190 km
Time Indication: 0
Date: 2011.04.14
Time: 15:00:59

Freeze Frame
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.01 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 20.5 %

004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 254
Mileage: 248190 km
Time Indication: 0
Date: 2011.04.14
Time: 15:00:59

Freeze Frame
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.01 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 20.5 %

005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12): Open Circuit
P161C - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame
Fault Status: 01110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 248190 km
Time Indication: 0
Date: 2011.04.14
Time: 17:02:59

Freeze Frame
RPM: 882 /min
Torque: 70.2 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 25.3 %
Temperature: 31.5°C

001025 - EGR System: Insufficient Flow
P0401 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00110010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 79
Mileage: 248192 km
Time Indication: 0
Date: 2011.04.14
Time: 17:12:00

Freeze Frame
RPM: 1890 /min
Torque: 109.2 Nm
Speed: 44.8 km/h
Duty Cycle: 71.7 %
Duty Cycle: 20.9 %
(no units): 211.5
Duty Cycle: 16.6 %

005661 - Glowplug for Cylinder 4 (Q13): Open Circuit
P161D - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame
Fault Status: 01110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 254908 km
Time Indication: 0
Date: 2011.06.13
Time: 07:16:53

Freeze Frame
RPM: 882 /min
Torque: 109.2 Nm
Speed: 4.5 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.83 V
Duty Cycle: 24.5 %
Temperature: 17.1°C

005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11): Open Circuit
P161B - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame
Fault Status: 01110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 255234 km
Time Indication: 0
Date: 2011.06.20
Time: 07:20:11

Freeze Frame
RPM: 1470 /min
Torque: 42.9 Nm
Speed: 10.1 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 29.2 %
Temperature: 14.4°C


Readiness: 1 3 0 0 0
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Dej nový žhavicí svíčky a podívej se na táhlo, nebo funkci klapky 2.řady válců...
***VAG,PSA,Renault***
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

chosepm píše:Dej nový žhavicí svíčky a podívej se na táhlo, nebo funkci klapky 2.řady válců...
diky


Bank1 = 059 129 711 CG
Bank2 = 059 129 712 BL malo by sa jednat o tento na Bank2 z toho by malo byt jasne ci pravy alebo lavy

Ty nahodou nevies na ktorej strane to je ked pozeram spredu stojaci do motora?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

podle toho kteřý motor odpojíš tak poznáš co je 1 a 2 a asi budeš donucen měnit sání i s klapkama protože motorek to nevyléčí..
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

Ladas píše:podle toho kteřý motor odpojíš tak poznáš co je 1 a 2 a asi budeš donucen měnit sání i s klapkama protože motorek to nevyléčí..
tie klapky su ovladane elektrickym mortorcekom?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
skymann
Přispěvovatel
Příspěvky: 150
Registrován: 12 úno 2006, 17:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od skymann »

Ano,su ovladane servom.2-ka je na strane vodica(pri lavostrannom riadeni) a inak plati co pise Ladas-komplet.
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

skymann píše:Ano,su ovladane servom.2-ka je na strane vodica(pri lavostrannom riadeni) a inak plati co pise Ladas-komplet.

diky chalani za rady,

dnes so zase pobrowsoval a zistil som, ze od nejakeho casu maju celoplastove /ulozenie/ klapiek vyrabat s kovovymi prstencami, co by uz malo vydrzat....

je to svagrove auto a v servise audi ani nevedeli ktora strana to je :-)

ked som v nedelu cital chyby este som nevedel co viem dnes a preto sa chcem spytat: je moznost vo VCDS 10.6.0 /VAG/ spustit nejaky test aby klapky behali od zavretia do otvorenia? a opakovane... mozno je chyba aj niekde inde....? pri stojacom motore...

podla fotografii co om nasiel tak poloha klapky sa snima v tom telese motorceka, co ak je chyba iba tam a mechanika klapiek je v poriadku?

je to rv 2006 mozno su tam uz tie kovove ulozenia... ak by som zlozil privod vzduchu dole, da sa asi vidiet to ulozenie?

*********************************************

este raz som na to pozrel a mam za to, ze snimac polohy klapky je iba v telese toho servomotorceka, nesnima sa fyzicka poloha tych troch klapiek (?)

ak by som dal dole to rameno co prenasa pohyb zo serva na klapky tak by chyba mala zmiznut ak problem robia tie klapky, mam pravdu?

ak je chyba v serve tak chyba zostane aj nadalej, totiz ta chyba sa prejavuje aj pri stojacom motore

ako sa da na skusku demontovat to ramienko? je tam nejaka zavlacka?

diky za info
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
farkihome
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 12 čer 2011, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Skoda Superb 1.8 TSI, 118 kW, 7°DSG

Příspěvek od farkihome »

diky chalani za rady,

dnes so zase pobrowsoval a zistil som, ze od nejakeho casu maju celoplastove /ulozenie/ klapiek vyrabat s kovovymi prstencami, co by uz malo vydrzat....

najnovsia revizia nema kovove ulozenie klapiek. je to skor nejaky druh odolnejsieho plastu, ktory vyzera trosku ako teflon.

je to svagrove auto a v servise audi ani nevedeli ktora strana to je Smile

ked som v nedelu cital chyby este som nevedel co viem dnes a preto sa chcem spytat: je moznost vo VCDS 10.6.0 /VAG/ spustit nejaky test aby klapky behali od zavretia do otvorenia? a opakovane... mozno je chyba aj niekde inde....? pri stojacom motore...

je mozne spustit adaptaciu klapky, ale to zial nepomoze. problem je jednak v klapkach, ktore su vylajbane a hlavne v tiahle, ktore sa normalne vyderie, takze dorazove hodnoty su mimo tolerancie 20 - 80%. menil som to na Touaregu 2007.

podla fotografii co som nasiel tak poloha klapky sa snima v tom telese motorceka, co ak je chyba iba tam a mechanika klapiek je v poriadku?

mozne to je, ale je to malo pravdepodobne. menit zvlast motor alebo len teleso klapiek je k nicomu, kedze sa to neda zadaptovat. nove klapky su uz v nejakej tusim 5 revizii.

je to rv 2006 mozno su tam uz tie kovove ulozenia... ak by som zlozil privod vzduchu dole, da sa asi vidiet to ulozenie?

neda sa vidiet a urcite nie su kovove. je to naozaj velmi bezna zavada tychto motorov. ja som uz menil obe. na novych je inak riesene tiahlo aj ulozenie klapiek.

*********************************************

este raz som na to pozrel a mam za to, ze snimac polohy klapky je iba v telese toho servomotorceka, nesnima sa fyzicka poloha tych troch klapiek (?)

ak by som dal dole to rameno co prenasa pohyb zo serva na klapky tak by chyba mala zmiznut ak problem robia tie klapky, mam pravdu?

nemas. klapky totiz nejdu 0-100% ale 20-80%.

ak je chyba v serve tak chyba zostane aj nadalej, totiz ta chyba sa prejavuje aj pri stojacom motore.

pri stojacom to robi aj mne. vtedy klapky urobia pohyb od 20 - 80%.

ako sa da na skusku demontovat to ramienko? je tam nejaka zavlacka?

zavlacka nie je, da sa to dat dole silou. mne to slo dole v pohode, spat uz tazsie, ale dal som to 2 krat, takze pohoda. snazil som sa klapku opravit, vymedzit pohyb, nedal som to. musel som ju vymenit. stoji cca. 380 - 390 EUR.

diky za info
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

farkihome píše:diky chalani za rady,

dnes so zase pobrowsoval a zistil som, ze od nejakeho casu maju celoplastove /ulozenie/ klapiek vyrabat s kovovymi prstencami, co by uz malo vydrzat....

najnovsia revizia nema kovove ulozenie klapiek. je to skor nejaky druh odolnejsieho plastu, ktory vyzera trosku ako teflon.

je to svagrove auto a v servise audi ani nevedeli ktora strana to je Smile

ked som v nedelu cital chyby este som nevedel co viem dnes a preto sa chcem spytat: je moznost vo VCDS 10.6.0 /VAG/ spustit nejaky test aby klapky behali od zavretia do otvorenia? a opakovane... mozno je chyba aj niekde inde....? pri stojacom motore...

je mozne spustit adaptaciu klapky, ale to zial nepomoze. problem je jednak v klapkach, ktore su vylajbane a hlavne v tiahle, ktore sa normalne vyderie, takze dorazove hodnoty su mimo tolerancie 20 - 80%. menil som to na Touaregu 2007.

podla fotografii co som nasiel tak poloha klapky sa snima v tom telese motorceka, co ak je chyba iba tam a mechanika klapiek je v poriadku?

mozne to je, ale je to malo pravdepodobne. menit zvlast motor alebo len teleso klapiek je k nicomu, kedze sa to neda zadaptovat. nove klapky su uz v nejakej tusim 5 revizii.

je to rv 2006 mozno su tam uz tie kovove ulozenia... ak by som zlozil privod vzduchu dole, da sa asi vidiet to ulozenie?

neda sa vidiet a urcite nie su kovove. je to naozaj velmi bezna zavada tychto motorov. ja som uz menil obe. na novych je inak riesene tiahlo aj ulozenie klapiek.

*********************************************

este raz som na to pozrel a mam za to, ze snimac polohy klapky je iba v telese toho servomotorceka, nesnima sa fyzicka poloha tych troch klapiek (?)

ak by som dal dole to rameno co prenasa pohyb zo serva na klapky tak by chyba mala zmiznut ak problem robia tie klapky, mam pravdu?

nemas. klapky totiz nejdu 0-100% ale 20-80%.

ak je chyba v serve tak chyba zostane aj nadalej, totiz ta chyba sa prejavuje aj pri stojacom motore.

pri stojacom to robi aj mne. vtedy klapky urobia pohyb od 20 - 80%.

ako sa da na skusku demontovat to ramienko? je tam nejaka zavlacka?

zavlacka nie je, da sa to dat dole silou. mne to slo dole v pohode, spat uz tazsie, ale dal som to 2 krat, takze pohoda. snazil som sa klapku opravit, vymedzit pohyb, nedal som to. musel som ju vymenit. stoji cca. 380 - 390 EUR.

diky za info

vdaka, takze doporucujes vymenit obe strany naraz kedze je to systematicka chyba?

teraz uz len asi zo zvedavosti by som sa rad na to pozrel, ci NAHODOU nebude chyba nejaka ina, ale asi nie.... ale zvedavost a 1000E je velka
motivacia :-)

a neskusal si nahodou ze ci pri zhodenych ramienkach chyba zmizne? to by potvrdzovalo ze je chyba v klapkach samotnych, ale pokial chyba nezmizne by boli vadne iba servomotorceky, mylim sa?

a ta vola toho hriadelu s klapkami je nejaka velka? da sa citit "hrkanie" v ruke ked tym "potrasiem"?

STALE MI TO VRTA V HLAVE TOTO JE DOEDITOVANE:
ked si stiahnes SSP_350.pdf je to o tom motore a nie je tam naozaj ziaden snimac polohy klapky, vid aj prilozene foto celeho nasavania, vsak si ho sam menil, urcite si nepripajal ziadne kabliky okrem toho konektora na motore?
druhe foto je foto otvoreneho serva/motora, vidiet ze je tam uP na riadenie polohy plus komunikacia

preto si myslim, ze treba skusit zhodit obe ramienka na oboch stranach a vymazat chyby, pokial sa znovu chyby objavia tak je zle servo a spodok netreba menit, pripadne opravit servo

este je jedna moznost, ze by sa servo spoliehalo na mechanicke dorazy klapiek? potom by pripadne vole na hriadeli vedeli vyvolat chybu...
a teda bez tych tyciek by to stale hadzalo chyby



Obrázek
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

a nasiel som aj riesenie, vsetko nasvedcuje tomu ze system spolieha na mechanicke dorzy klapiek, zrejme podla prudo motorceka co to otaca...

tu je riesenie s hlinikovou lepiacou paskou :-)

Obrázek
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

Je to bez zavad teraz ?

A napadlo ma co tak vysustruzit nejake mosadzne vlozky alebo na klbik teflonovu paskuObrázek ?
sky59 píše:ked si stiahnes SSP_350.pdf
dakujem za navod k super pdf-om taketo som hladal 2 roky
a tak so googlil a tu je skoro vsetko
http://www.volkspage.net/technik/ssp/index4_eng.php
Naposledy upravil(a) urgi dne 09 srp 2011, 19:02, celkem upraveno 2 x.
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
Uživatelský avatar
farkihome
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 12 čer 2011, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Skoda Superb 1.8 TSI, 118 kW, 7°DSG

Příspěvek od farkihome »

je to tak ako pises, len motory be klapky behaju 0-100%, doraz je mechanicky, ktory sa pohybuje v rozmedzi 20-80%. ja som bol tiez ovela viac zvedavy ako som chcel investovat 400 EUR, tak som najprv zhodil klapku, vymedzil osku klapiek, kedze lietala +-2mm, ale tiahla boli na strane klapky zoslahane, t.j. motor nezastal na 20% ale siel az do 18%, co je mimo toleranciu a hadzalo mi to chybu. principialne to na motore nezbadas, lebo sanie ma dva ventily, pricom jeden kanal je furt otvoreny a druhy sa otvara iba pri load-e motora. ked je chybna klapka, ide na maximalne otvorenie pocas celeho otackoveho spektra. myslim, ze ta Al folia je silno docasne riesenie. ale je, to nepopieram. naprd je, ze soudruzi z NDR nedodavaju diely klapky samostatne. dala by sa opravit za par supov. ma totiz demontovatelne klapky, ulozenia klapiek aj vymedzenie osky sa da menit. diely vsak na to neexistuju. nove tiahla vsak maju novu konstrukciu, je to klasicky klb, ktory je zapuzdreny. skus pospekulovat, ale vsetko je to zial len docasne. :(
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

farkihome píše:je to tak ako pises, len motory be klapky behaju 0-100%, doraz je mechanicky, ktory sa pohybuje v rozmedzi 20-80%. ja som bol tiez ovela viac zvedavy ako som chcel investovat 400 EUR, tak som najprv zhodil klapku, vymedzil osku klapiek, kedze lietala +-2mm, ale tiahla boli na strane klapky zoslahane, t.j. motor nezastal na 20% ale siel az do 18%, co je mimo toleranciu a hadzalo mi to chybu. principialne to na motore nezbadas, lebo sanie ma dva ventily, pricom jeden kanal je furt otvoreny a druhy sa otvara iba pri load-e motora. ked je chybna klapka, ide na maximalne otvorenie pocas celeho otackoveho spektra. myslim, ze ta Al folia je silno docasne riesenie. ale je, to nepopieram. naprd je, ze soudruzi z NDR nedodavaju diely klapky samostatne. dala by sa opravit za par supov. ma totiz demontovatelne klapky, ulozenia klapiek aj vymedzenie osky sa da menit. diely vsak na to neexistuju. nove tiahla vsak maju novu konstrukciu, je to klasicky klb, ktory je zapuzdreny. skus pospekulovat, ale vsetko je to zial len docasne. :(

chalani, diky za namety a rady a nemozem to tu nazvat inak ako "kolektivny mozog" :-)

este som to nepaskoval ale aj na to pride a myslim si, ze ak tam dam trosku silikonovej vazeliny moze to byt dlhodobe silne docasne riesenie :-) alebo dam vyrobit take tycky s nastavitelnou dlzkou.... casom...
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
farkihome
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 12 čer 2011, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Skoda Superb 1.8 TSI, 118 kW, 7°DSG

Příspěvek od farkihome »

len daj bacha na jednu vec. tie klapky sa deru fakt jak fras. aby sa nevydrali tak, ze ti nejaka cast padne do sania. to by mohlo byt pre motor fatalne. zvazil by som to. inak vybrat ju nie je az taky problem.
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

farkihome píše:len daj bacha na jednu vec. tie klapky sa deru fakt jak fras. aby sa nevydrali tak, ze ti nejaka cast padne do sania. to by mohlo byt pre motor fatalne. zvazil by som to. inak vybrat ju nie je az taky problem.
ono sa to derie aj vo vnutri? mas na mysli to ulozenie hriadela na ktorom su tie tri klapky? to ulozenie by malo byt 6 nasobne? a co by mohlo spadnut do motora? vsetko co sa hybe vnytri toho nasavania je kovove, nie? kovovy hriadel a kovove klapky? akurat to debili ulozili v nejakom plaste...?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“