kolik má být hodnota odporu airbagu?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

kolik má být hodnota odporu airbagu?

Příspěvek od adi »

Jsou to airbagy v boku v sedačkách.Měřil jsem to na konektoru pod sedačkou.U řidiče má 3,8 ohmů a u spolujezdce má 2,7ohmů.Řj píše oba airbagy - 01217 - aktivacni clen stranoveho airbagu (N199): strana ridice
32-10 - hodnota odporu prilis velka - Sporadická
01218 - aktivacni clen stranoveho airbagu (N200): strana spolujezdce
32-10 - hodnota odporu prilis velka - Sporadická
65535 - ridici jednotka: chyba v pameti
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1279
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 21:00

Příspěvek od alreadys »

U jakýho je to auta většinou je to ve štekru tam bývá ten problém
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Odpovědi: 0
Registrován: 10 čer 2006, 10:28

Re: kolik má být hodnota odporu airbagu?

Příspěvek od Power156 »

adi píše:Jsou to airbagy v boku v sedačkách.Měřil jsem to na konektoru pod sedačkou.U řidiče má 3,8 ohmů a u spolujezdce má 2,7ohmů.Řj píše oba airbagy - 01217 - aktivacni clen stranoveho airbagu (N199): strana ridice
32-10 - hodnota odporu prilis velka - Sporadická
01218 - aktivacni clen stranoveho airbagu (N200): strana spolujezdce
32-10 - hodnota odporu prilis velka - Sporadická
65535 - ridici jednotka: chyba v pameti
přesně tak vetšinou štekr, jinak jsem slyšel že se pytle nemaj měřit odporově .... prý můžou bouchnout .... :o
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

alreadys píše:U jakýho je to auta většinou je to ve štekru tam bývá ten problém
audi A4 2000-právě že štekr pod sedačkou vypadá jak novej.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Odpovědi: 0
Registrován: 10 čer 2006, 10:28

Příspěvek od Power156 »

adi píše:
alreadys píše:U jakýho je to auta většinou je to ve štekru tam bývá ten problém
audi A4 2000-právě že štekr pod sedačkou vypadá jak novej.
vypadat může, dej měrený hodnoty a zahejbej s tim a sleduj
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

Power156 píše:
adi píše:
alreadys píše:U jakýho je to auta většinou je to ve štekru tam bývá ten problém
audi A4 2000-právě že štekr pod sedačkou vypadá jak novej.
vypadat může, dej měrený hodnoty a zahejbej s tim a sleduj
nemůžou bouchnout?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Odpovědi: 0
Registrován: 10 čer 2006, 10:28

Příspěvek od Power156 »

adi píše:
Power156 píše:
adi píše: audi A4 2000-právě že štekr pod sedačkou vypadá jak novej.
vypadat může, dej měrený hodnoty a zahejbej s tim a sleduj
nemůžou bouchnout?
ne když nebouchli když si je měřil :D
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

jeste po studeným startu se zvýší otáčky nad 1200 a docela dlouho tam drží.Motor někdy vynechává.jsou tam 2 sahary-1 poháněná od klikovky-ta se točí pořád rychle-jak se má se točit když je to studený?
druhá je elektricky ta je v poho.je to 1,8 benzín.může být čidlo teploty špatný?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
flubber
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2010, 19:16

Příspěvek od flubber »

Toleranace odporů je různá podle typu (mimo jiné i kvůli délce kabelu). Většinou je 1.8-2.5Ohm. Při měření odporu by měl být použitý ohmmetr s nízkým měřícím proudem (do cca 50mA).
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Odpovědi: 0
Registrován: 10 čer 2006, 10:28

Příspěvek od Power156 »

flubber píše:Toleranace odporů je různá podle typu (mimo jiné i kvůli délce kabelu). Většinou je 1.8-2.5Ohm. Při měření odporu by měl být použitý ohmmetr s nízkým měřícím proudem (do cca 50mA).
myslim že občas dávám odpor 2,3ohmů a hlasí to ok
flubber
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2010, 19:16

Příspěvek od flubber »

Bodejď by nehlásilo OK, když 2.3 je v toleranci ;)
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Odpovědi: 0
Registrován: 10 čer 2006, 10:28

Příspěvek od Power156 »

flubber píše:Bodejď by nehlásilo OK, když 2.3 je v toleranci ;)
:D
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

v měřených hodnotách airbagu-jen to co je špatně
kanál 2 - zadní napínače pásu vzadu uprostřed-příliš velký odpor
roznětka odpojení baterie-příliš velký odpor
kanál 3-napeti a obsazení sedadla-sedadlo obsazené -spolujezdec-signál příliš velký
bezpečnostní pás přední strana spolujezdec-signál příliš velký
Addresa 15: Airbagy Labely: SVO\8D0-959-655-AI8.LBL
Objednací číslo řídící jednoky: 8D0 959 655 J
Systém a/nebo verze: Airbag Front+Seite 1001
Kódování: 00104
Číslo dílny: WSC 00000
VCID: 3D754C5F1D03
3 závad nalezeno.

65535 - ridici jednotka: chyba v pameti
00-10 - - - Sporadická
01217 - aktivacni clen stranoveho airbagu (N199): strana ridice
32-10 - hodnota odporu prilis velka - Sporadická
01218 - aktivacni clen stranoveho airbagu (N200): strana spolujezdce
32-10 - hodnota odporu prilis velka - Sporadická

když pohnu konektorem tak nic.Nějaký dobrák dokonce udělal něco z kontrolkou airbagu-nesvítí po zapnutí klíčku
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

v měřených hodnotách airbagu-jen to co je špatně
kanál 2 - zadní napínače pásu vzadu uprostřed-příliš velký odpor
roznětka odpojení baterie-příliš velký odpor
kanál 3-napeti a obsazení sedadla-sedadlo obsazené -spolujezdec-signál příliš velký
bezpečnostní pás přední strana spolujezdec-signál příliš velký
Addresa 15: Airbagy Labely: SVO\8D0-959-655-AI8.LBL
Objednací číslo řídící jednoky: 8D0 959 655 J
Systém a/nebo verze: Airbag Front+Seite 1001
Kódování: 00104

3 závad nalezeno.
65535 - ridici jednotka: chyba v pameti
00-10 - - - Sporadická
01217 - aktivacni clen stranoveho airbagu (N199): strana ridice
32-10 - hodnota odporu prilis velka - Sporadická
01218 - aktivacni clen stranoveho airbagu (N200): strana spolujezdce
32-10 - hodnota odporu prilis velka - Sporadická

když pohnu konektorem tak nic.Nějaký dobrák dokonce udělal něco z kontrolkou airbagu-nesvítí po zapnutí klíčku
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Odpovědi: 0
Registrován: 10 čer 2006, 10:28

Příspěvek od Power156 »

adi píše:v měřených hodnotách airbagu-jen to co je špatně
kanál 2 - zadní napínače pásu vzadu uprostřed-příliš velký odpor
roznětka odpojení baterie-příliš velký odpor
kanál 3-napeti a obsazení sedadla-sedadlo obsazené -spolujezdec-signál příliš velký
bezpečnostní pás přední strana spolujezdec-signál příliš velký
Addresa 15: Airbagy Labely: SVO\8D0-959-655-AI8.LBL
Objednací číslo řídící jednoky: 8D0 959 655 J
Systém a/nebo verze: Airbag Front+Seite 1001
Kódování: 00104

3 závad nalezeno.
65535 - ridici jednotka: chyba v pameti
00-10 - - - Sporadická
01217 - aktivacni clen stranoveho airbagu (N199): strana ridice
32-10 - hodnota odporu prilis velka - Sporadická
01218 - aktivacni clen stranoveho airbagu (N200): strana spolujezdce
32-10 - hodnota odporu prilis velka - Sporadická

když pohnu konektorem tak nic.Nějaký dobrák dokonce udělal něco z kontrolkou airbagu-nesvítí po zapnutí klíčku
asi nechtěl řešit závady
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“